Het andere Youtubers-/Bloggerstopic #4

en @Michonne o lord ik kijk nu zo’n video en m’n ogen rollen m’n kop bijna uit.
Goed voornemen was geen vlogs meer kijken en dit is een goede reden waarom :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

2 likes

Ja maar dat kan ik niet filmen helaas :crazy_face:

1 like

Het is een lastige situatie… Maar ben het wel deels met haar eens denk ik. Ik heb ook rond moeten vragen wie welke plannen heeft voor vanavond en of ik ook mocht komen. :pensive:

6 likes

Ik vind dit zo’n onsympathieke tweet. Alsof je een harteloos figuur bent als je niet iedereen die je kent bent langsgelopen om te bedenken of diegene misschien alleen is en bij jou wilt aansluiten.

7 likes

1 van die jongens edit iedere dag nu zijn video’s. Ik kijk ook nu Gio zijn vlogs omdat ik stiekem nieuwsgierig ben wat hij van dat huis gaat maken. Snap alleen niet waarom hij er METEEN in moest van zichzelf, waarom niet een paar weken wachten zodat de schilders klaar zijn en er iets meer in het huis staat.

1 like

Teske heeft in een best tof huis gewoond.

1 like

Ik vind het wel slim, zit ze de komende tijd eerst wel goed. En Dionne heeft ook echt heel veel kleding enz.

1 like

En veel speelgoed, wat een heerlijk leven.

4 likes

Dat ook ja. In haar huidige huisje staat het boven allemaal heel erg opgepropt omdat ze zoveel heeft dus denk dat het voor haar wel fijn is dat de kamers wat meer ruimte over houden straks.

Hahaha ik stond in de kroeg en Sophie Hol en die vriendin, birdie ofzo waren er ook😜

8 likes

2wmn stopt ermee! Ze gaan verder met YouTube en insta. Niet verrassend, ergens wel gek. Ik volg ze al jaren maar vond alleen de artikelen nog leuk. De vlogs dodelijk saai en vermoeiend met al het gehinnik en gezever van Martine om over hun 'Annic-proof’insta nog maar te zwijgen. Dus nu ben ik helemaal van jullie afhankelijk geworden wat er nog gaat gebeuren in hun moeke levens.
Ze houden wel een column site aan met daarop hun webshop🙄

7 likes

Hoe kun je nou over jezelf zeggen dat je een spraakmakende docu op gaat nemen?

34 likes

Het viel te verwachten van 2wmn. Wel slecht geschreven zeg dat artikel. Niet echt een laatste artikel waardig. Ik vind het wel knap dat ze steeds nieuwe dingen ondernemen en risico’s nemen. Verder heb ik zelf helemaal niks meer met ze en volg ze al een tijdje niet meer.

2 likes

Oh, ik heb een deel gelezen en vond het in ieder geval intuïtief niet tegenvallen?

Precies dat. Ik voel me altijd zo ongemakkelijk als ik teksten van die twee lees.

5 likes

Zooo holy shit Serena heeft de spon maand zo te zien ook wel optimaal benut. Ik vind dat zo bijzonder hoe die merken met haar nog willen werken, upload zo’n beetje niks meer op YouTube en hengelt alleen spon binnen voor ig. Ik ben benieuwd wat ze uiteindelijk gaat doen, op een gegeven moment zijn mensen dit toch gewoon zat?

5 likes

Verdiepingsblogs. Zegt genoeg toch.

1 like

Ja, er zit wel een opbouw e.d. in, maar het komt een beetje op mij over alsof het even snel geschreven is.

2 likes

mja iedereen kan typen maar niet iedereen kan schrijven he?

19 likes

Ja dat inderdaad!