Excuus je hebt gelijk. En uiteindelijk doen ze het voor ONS
O ik vind haar helemaal niet zo overkomen eigenlijk⦠eerder vrij droog en feitelijk.
Maar wel knap dat ze tijd/zin heeft om vlogs te editen want de werkdruk op het AMFI is echt bizar hoog.
Ja graag!
Hahah bedankt voor het compliment maar ik maak niet zo heel veel boeiends mee hoor. Alleen de weekenden komen in aanmerking. Als ik er aan begin hoor je het.
Ik verhuis ook naar het buitenland.
Ala, naar Belgiƫ. Maar buitenland is buitenland of niet?
Zie het wel zitten om ons halve appartement gespond te krijgen. Waar kan ik me melden?
Ik ga dan ook eerlijk melden dat ons peperdure Swiss-Sense bed suuuuuper goed slaapt.
#spon
Ja precies dit!
Hoezo, jij laat toch allemaal dingen op mensen hun hoofd vallen
Ik ga videoās van Nikkie gebruiken voor een schoolopdracht en stuitte op deze, zooo ongemakkelijk vind ik het:
Volgt iemand hier ook Gio (latooy)? Ik zit al een paar weken met verbijstering (en een beetje guilty pleasure) naar die jongen en zijn leven te kijken. Met zān vrienden in dat gare half afgemaakte super deluxe appartement in Rotterdam met allemaal van die chicks die echt geen ruk geven om hem (volgensmij) maar alleen maar bezig zijn met hun insta en youtube fame.
ohja dat vergat ik bijna, dat 'ie op die leeftijd en in deze levensfase een puppy heeft gekocht. Ik vind het Ʃcht te belachelijk voor woorden en super onverantwoord. Dat die ouders daar niet hebben ingegrepen begrijp ik echt niet.
hij kan die zorg helemaal niet dragen voor een hond, snap echt niet dat iedereen dat zo toejuicht
Nja ze ouders waren ook niet blij dat ie dat had gedaan, maar je kan als ouder verder moeilijk wat doen als ie op zichzelf woont,
ja, eens⦠maar toch, ik had met mijn kind zoals Gio wel een woordje gesproken over of-dit-nou-wel-handig-is.
Hebben ze misschien ook wel. Volgens mij trekt hij zich nergens iets van aan.
Verschrikkelijk vind ik hem. Ik kom heb best vaak tegen in clubs, staat hij daar dom VIP met flessen videoās te en chicks te fixen.
Ja, ik ben toevallig van de week begonnen met zijn vlogs terugkijken, omdat ik benieuwd ben naar de verbouwingen. Alleen vraag ik me inderdaad ook af of al die vriendschappen oprecht zijn of dat ze/sommigen hem gebruiken oid. Ik vind het allemaal maar fascinerend. Zo jong en zo enorm veel geld hebben
Volgensmij zijn die twee jongens die vaak bij hem thuis zijn nog wel serieus met hem, maar al dat andere volk dat er over de vloer komt vind ik maar raar⦠vraag me ook af in hoeverre zijn buren blij zijn met zoān halfbakken studentenhuis
Ja en hoe lang blijft dit leuk? Dit leven voor hem?
Hij doet helemaal niks? Heeft geen doel in zijn leven?