Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik heb een nieuwe favo youtube kanaal.
Gekke russen die ondergrondse dingen exploren. Helaas niet bij alle videos subtitles.

5 likes

Mijn neus zat scheef toen ik geboren werd. Is wel bijgetrokken. Was toen geen mooie baby. Lekker boeiend zeg😂. Heb er geen trauma aan overgehouden dat mensen dat zeggen.
Toen mn zusje werd geboren zei mn vader: oooo zij ziet er anders uit dan mijn naam, geen scheve neus!! Staat zelfs op videoband:smile:. Werk zelf met baby’s, na een paar uur zien ze er wat gaver uit. #loveallebabies
Als ouders zeggen: oh hij/zij is niet zo mooi/punthoofd/gerimpeld zeg ik altijd: ach alle baby’s zijn mooi en het trekt wel weer bij ;).

7 likes

Ik dacht dat de discussie verplaatst was naar het uiterlijk topic? Misschien daar alsnog heen gaan als je hier over wil verdergaan? Ik heb het idee dat er steeds dezelfde argumenten van beide kanten herhaald worden

4 likes

Wil niet de baas spelen ofzo, maar dit gaat al een tijd door

Mee eens, daarom postte ik net een video om de discussie te doorbrekeb. Missie gefaald :joy:

6 likes

daar had ik een tedere poging toe gedaan, maar misschien even expliciet: willen jullie svp hier verder gaan over andere youtubers en voor de uiterlijk-discussie naar

6 likes

Hahah, ja ik dacht ik moet ook even met nieuwe input komen. Nieuwe video van dian.a is wel leuk over slowfashion btw

En ik snap nog steeds niet wat die rob.bert. rod.enb.urgs claim to fame is? Waarom neemt Anna een video met hem op, buiten dat het een vriend van haar is, maar wie is geïnteresseerd in deze gast? Of waarom zou ik dat moeten zijn?

7 likes

Dit begrijp ik ook niet, nog steeds onduidelijk waar hij bekend van moet zijn. Hij is ook piepjong? Veel leeftijdsverschil met Anna in ieder geval. Ik meen me alleen van die gossip video te herinneren dat hij een bekende ex heeft, dus miss daarvan dan

1 like

Hij is acteur in Spangas, hoor!! @Janniebeton
Dus hij wordt later net zo beroemd als Gaby

16 likes

Aaaaaah, inclusief geile fotoshoots bij de koelkast!

Ik ben nu deze video van Diana aan het kijken en vind hem tot nu toe heel leuk! Is een soort vervolg op haar fast fashion video en ik denk dat veel mensen hier inspiratie uit kunnen halen.

18 likes

Zijn er mensen die vroeger ook juicystar07 volgden en haar nieuwste video hebben gezien? Ik vind m heel oprecht en ze praat ook weer normaler dan ze altijd deed. Ben wel benieuwd naar de nieuwe video’s! (Ze gaat verhuizen naar Nashville en daar studeren)

3 likes

Ja ik volgde haar die hard haha maar eig al jaren niet meer
Video duurt 30 min, wat gaat er precies veranderen dan? Als jij hem bekeken hebt dan
Heb ook geen idee wat ze tegenwoordig allemaal deed eigenlijk

Haha ik wilde 'm ook al delen. Echt hele leuke video, ik zou de 2e en 4e outfit ook zo aantrekken. Ik hoop dat ze doorgaat met deze serie, misschien ook gaan thrift shoppen of kleding vermaken (desnoods met hulp van iemand). Dan ga ik haar videos zeker weer vaker kijken.

3 likes

Haha wilde dit ook komen posten! Echt onwijs leuk, hoop dat dit de nieuwe trend gaat worden.
En dat influencers lekker samen komen en kledingruilfeestje geven, in plaats van tegen elkaar opboksen met wish/aliexpress consumeervideo’s !

4 likes

Lang verhaal inderdaad haha. Ze vertelt dat ze altijd dacht dat haar leven zou beginnen als ze ging trouwen en kinderen krijgen en dat ze dacht dat dat ook op termijn zou gebeuren in haar relatie, maar toen ging haar relatie uit en was haar hele levensplan weg, dus wist ze niet meer wat ze moest doen. Dat ze het heel moeilijk vond om daarmee te dealen en depressief was omdat ze geen passie of ambities meer had. Toen heeft ze besloten te verhuizen naar Nashville (haar ouders wonen ook in Tennessee, ze heeft er vrienden en haar zus verhuist er ook heen met man en kind) om daar te gaan studeren en erachter te komen wat ze moet doen met dr leven. Dus ze gaat alles nu helemaal omgooien en waarschijnlijk video’s maken over dr college life als ze dat tegen die tijd wil.
En haar hond (teddy) heeft nierfalen en dus niet lang meer te leven.

1 like

Ik heb haar nooit echt gevolgd maar Nashville lijkt me zooooo leuk.

1 like

ooh dit zou een leuk video idee zijn! Een blogger kledingruil haha, en dat ze daarna allemaal outfits met elkaars kleren gaan maken.

Ik heb zelf wel eens kledingruils met vriendinnen gedaan en dat was altijd super leuk!

6 likes

Cynthia had net een rant in haar stories over een stukje in de volkskrant over vrouwelijkheid/uiterlijk. Vind dat ze een goed punt heeft!

Weet even niet hoe ik het via de telefoon kan plakken, sorry!

2 likes