Ok allemaal door elkaar top
Ze heeft gelijk!
Ja hè. Er zat nog eentje achter met ‘wat is er mis met lady Gaga, dat is echt een koningin hoor’. Die heb ik maar weggelaten.
Als ik het goed begrijp Cécile Narinx, hoofdredacteur van de ELLE?
Zeikschrift heeft eerder op een stuk van haar gereageerd geloof ik en toen reageerde ze daar goed op, maar blijkbaar heeft ze er weinig van geleerd.
Zie nr 8
Haha copyright by FF. Lieve YouTubers jat die idee aub, graag alleen wel subtiele shoutout naar jullie favoriete member
Vond ik ook, heel indrukwekkend zeg! Mooi dat Josh dit deelt
Nee, deze tekst om komt uit een interview met een mode-ontwerper. Dus het is niet de tekst van Cecile zelf maar van die man. (Van het merk Nathan of zoiets). Dus dat maakt wel verschil in mijn ogen. Niet dat ik het met die vent eens ben maar het is niet de mening van de Volkskrant zelf.
Ah check!
Niet hun eigen mening nee, maar ze publiceren het wel.
Maar hoort dat niet bij nieuws en interviews? Dat je ook zaken publiceerde waar controverse over is. Draagt dan toch just bij aan de discussie.
‘Comfort mag nóóit de nummer 1 zijn bij het aankleden!’ Aldus couturier Édouard baron Vermeulen
Hmm ik weet niet helemaal hoe ik daarover denk. In dit specifieke geval zie ik niet hoe dit bijdraagt aan discussie eigenlijk.
Past binnen het themanummer over mode en dan heb je een interview met een ontwerper. Dat die persoon toevallig dit soort ideeën heeft… Is niet heel erg nieuwswaardig misschien maar het past wel in de reeks waarin deze personen geïnterviewd worden. (Kunstenaars, muziekanten, etc).
Een van jullie al het bevallingsverhaal van Josh V gekeken? Wel heftig zeg, vind dat ze het heel mooi/goed verteld.
Ik wou net gaan kijken, maar het duurt 3 kwartier?!
Ik ben nu bij minuut 42, maar heb niet het idee dat ik bijna 45 minuten heb gekeken.
Ik vind dit altijd zo hypocriet van mannen die al eeuwen lang hetzelfde comfortable pak dragen, come on.
Hahah ja inderdaad! Mannenkleding is volgens mij zelden niet-comfortabel. Het geldt alleen voor vrouwen dat ze looks boven comfort moeten kiezen (lees: hoge hakken, korte rokken, strak)
Nou een pak elke dag naar werk met een das aan klinkt mij ook niet zo comfi in de oren hoor. Zeker niet als het warm is en ze een overhemd, met een shirt eronder, en een jasje aan hebben. Rampzalig.
Wel sexy dus beter blijven ze het doen.