Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Omg ik ben helemaal verslaafd aan Thrift Flip videos! Maar zelf naar de kringloop en leren naaien oh hell no :joy:

2 likes

Jessuss, niet aan gedacht nee, dat moet hels zijn. Die verstikkende hitte en zweetuitbraken die je daarvan moet krijgen.

1 like

Thanks voor dit inzicht! Ik “ken” haar alleen maar van dat akkefietje inderdaad maar goed om te weten

1 like

mwah je hoeft echt geen jasje aan bij 30 graden en er bestaan ook gewoon linnen pakken, best wel relaxt. Je hoeft je ook niet druk te maken om ladders in je panty en kan naar ieder feestje dezelfde smoking aan, nee doe mij dat mannenpak maar. d

Vooral die ondertitel ‘what am i doing’ is heel accuraat

2 likes

Voor je carrière switch waarschijnlijk haha.

1 like

Help ik keek dit voor de grap en deze chick heeft me bijna overtuigd?

12 likes

In het programma kassa is er iemand die zegt dat er in 2020 twee dingen gaan veranderen voor influencers die op YouTube actief zijn. Ze vallen onder het commissariaat van de media. Als ze niet aan de regels houden voor de reclame regelgeving, dat ze een boete krijgen.

En YouTube krijgt de verantwoordelijkheid om dit in de gaten te houden. Dan kan YouTube een influencer offline halen.

8 likes

Hahahahaha die stond er bij mij vorige week ook tussen en ik heb uiteindelijk de hele video gekeken omdat ik haar fijn vond om naar te luisteren, haha!

1 like

Schijnbaar zijn de hoge voetbogen (zeg je dat zo in het Nederlands?) die je vaak bij balletvoeten ziet juist heel geliefd, volgens dit meisje. Er is nog hoop!

2 likes

Ahhh. #feetpositivity!

2 likes

Da’s een ding ja, kunnen we Kylie Jenner voor bedanken haha. Wel een leuke manier om een samenwerking te brengen inderdaad!

1 like

Hahaha shit

Iemand de stories van Martine gezien waar zij en Wil bij een concert van Teske zijn?
Filmt ze Willemijn terwijl die met een lang gezicht op d’r telefoon zit, die kijkt vervolgens betrapt en doet snel alsof ze het naar d’r zin heeft :laughing:

20 likes

Nou dan ga ik maar eens een carrièreswitch overwegen!

1 like

Ik kan er niet tegen als ergens ‘i’ staat zonder hoofdletter. Ik haak gelijk af. Op een gegeven moment leek het ook hip om het maar steeds zonder hoofdletter te schrijven.

2 likes

Iemand die de nieuwe vlog van Annic heeft gezien? Wat is haar nieuwtje?

ja, en als je zeikschrift volgt op insta, is te zien dat zij heel vaak ontzettend open staat voor kritiek en ook haar best doet op dingen te veranderen in haar schrijfstijl en natuurlijk mening. Dus idd overdreven.

1 like

In de nieuwe vooroordelen video van Bonnie zegt ze dat ze wel eens drugs heeft gebruikt, maar er verder niet op in wilt gaan op haar kanaal. Snap ik met zoveel jonge kijkers, maar ik ben heel benieuwd nu haha. Ik denk dat als ze alleen wiet zou hebben gebruikt, ze dat misschien wel had gezegd, omdat mensen anders zouden gaan denken dat ze “heftigere” drugs zou hebben gebruikt terwijl dat niet zo is. Dus ik denk nu wel iets meer dan wiet/hasj.

2 likes

Klinkt eigenlijk best positief? Behalve dan die hond. Ik volgde haar vroeger altijd maar nu al heel lang niet meer. En dat die zus al een kind heeft!! Verstandig dat ze gaat studeren, daar in LA zweefde ze zo in een soort YouTube bubbel, steeds maar weer die slaapkamer omgooien en opnieuw inrichten, haha.