En koeien eten natuurlijk geen soja (hoewel het volgens mij een andere soja is), die eten allemaal chocolade want zo komen we aan chocolademelk.
ik moest hier echt onwijs om lachen.
zo geposeerd, zo nep, zo slecht. die stokbrood ook:joy:
haar nieuwe image/stijl vind ik echt de plank mis slaan ofzo.
Zucht… wel ‘grappig’ om te lezen dit, ik heb vroeger opgepast op haar kinderen!
Ik moet elke keer lachen als ik haar naam lees, omdat iemand hier ooit zei dat ‘Cliteur’ klinkt als een chique clitoris.
aahahahahahahhaahah
Ik vond onderstaande foto ook al zo raar. Weet niet precies waarom maar voor mijn gevoel klopt er gewoon iets niet. Kan mijn vinger er niet opleggen wat er dan niet klopt of raar is. Apart.
je vind em niet overdreven geposeerd?
Wauw… Ze is hier wel prachtig.
haha ja ik vind dat stokbroodje en dat mandje zo echt net een beetje too much. maar daarom ben ik ook een beetje influencer moe denk ik. al dat gemaakte , bah.
zag gister ook een foto voorbij komen van Nina Warink met een rugtasje, heel erg overdreven spon en heel erg gemaakt ook. Zal wel aan mij liggen dat ik het slecht trek ofzo want blijkbaar vinden veel mensen het gezien de likes, erg leuk.
edit : deze foto
Het is spon?
Haar borsten zitten echt super laag
Lijkt wel of ze een mega maandverband in dr onderbroek heeft zitten
Ja het ziet eruit alsof ze een voorgevormde Bh met vulling en zonder bandjes aanheeft die naar beneden is geschoven, onder waar haar echte borsten zitten. Het is zo raar dat het daarboven helemaal plat is.
Dit baseer ik trouwens op mezelf als ik een voorgevormde strapless Bh aan heb die afzakt.
tietoetietoetietoe
Maar dit gaat toch niet over de tet an sich. De tet an sich is een goeie tet. Maar de verhouding van haar lichaam in het licht van photoshop is toch redelijk raar?