Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik vind het zo ongelofelijk zonde want het was zo’n ontzettend mooie natuurlijke vrouw. Ik vind haar nog steeds knap, maar echt een heel stuk minder met al dat gesleutel Maar ach, als zij er blij mee is en zij zich lekkerder in dr vel daardoor voelt, wie ben ik dan?

Die zus van Mariah klinkt bijna hetzelfde als cynthia. Beetje dezelfde soort stem.

1 like

Wat een cringe fest idd die hele video en de reacties zijn ook allemaal hilaaaaaaaarisch

70 likes

“Adrem als ik ben” :cry: :cry: :cry:

66 likes

stoppppp :roll_eyes::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Ja deze reactie sprong er voor mij ook uit. Wat een malle meid zeg.

14 likes

Maar ik begrijp er weinig van, ik volg wil en tien niet want na 1 vlog ben ik al allergisch geworden. Over wie of wat schrijft ze? Ze is toch nooit gescheiden? Of is dat een grapje? Ik begrijp het gewoon niet haha

1 like

Wat genant dat volwassen vrouwen er blijkbaar trots op zijn dat ze de yoga les voor iedereen verstoort hebben. Dat je het kut vindt, oke. Maar proest dan lekker bij een borrel erna

47 likes

Ik volg ze nog wel, maar vind de laatste video’s ook niet leuk. Het overdreven neppe lachen etc… dat wat California zegt over een karikatuur van zichzelf zijn, dat vind ik ook, vooral van Willemijn en ik vind het echt jammer, want ik volgde ze altijd met plezier.

4 likes

Ik denk dat dit een comment is onder de yoga video.
Blij dat ik ze niet meer volg haha.

2 likes

Vel tekort? Ik ben niet hilarisch genoeg hiervoor geloof ik.

7 likes

Ik denk niemand niet.

3 likes

Mijn zus en ik hebben een diploma gehaald op het Luzac en het is echt onzin dat je daar diploma kan ‘kopen’.

God ik las deze ook met zoveel plaatsvervangende schaamte. Beeld je eens in dat je met deze gekke meid in die les zat :roll_eyes:

2 likes

Ik ben al een tijdje gestopt met het volgen van Wil & Tien, maar wacht met smart op de dag dat hier een bericht komt met: “Jongens, het is zover, ze zijn weer zichzelf!”

Dan ben ik de eerste die weer kijkt. Vond ze echt leuk.

10 likes

Ik ken hem (wel uit Limburg) maar snap hem eigenlijk niet? Of valt er niks te snappen en is het gewoon grappig omdat iedereen dit bedrag zegt?

Ik weet dat grappen uitleggen niet leuk/grappig is, maar ik wil het nu eindelijk eens weten hahah

Niet, want ik zou dat als verkoper/handelaar ook zeggen.

1 like

Weet je simpelweg niet. Zou dat soort dingen daarom ook niet in huis willen en al helemaal nier als makkelijk vervangbare decoratie.

Vind het huis ook totaal niet passen bij haar stijl. Als je bedenkt dat hier een interieurstylist aan heeft meegewerkt vind ik het resultaat behoorlijk onsamenhangend.

3 likes

Een skelet kan ik me nog indenken (ik ken wel mensen die skeletten en geweitjes hebben die ze in het bos hebben gevonden), maar waar ga je een vlinder vinden die een natuurlijke dood gestorven is? In het sprookjesbos zeker…

19 likes

Plus, als het je smaak is kun je ook hele mooie neppe kopen. :slight_smile:

4 likes