Volgens mij postte ze later dat het alleen een serie zal worden op haar eigen channel. Nog steeds niet handig lijkt me maar ja haar hele channel draait op haar kids
Huh zij ging toch juist een tijdje âofflineâ ofzo, dat ze haar kinderen niet meer in beeld wilde brengen
Dat was welgeteld 6 dagen geen foto posten
Oh Teske heeft een nummer gemaakt met de zanger van Chefs Special? Onverwachts. En Mert is de regisseur, Teske producent en Alwin heeft ook iets gedaan.
Ja, precies wat net ook al gezegd werd, dat waren zes dagen. Als je die tekst gaat lezen slaat het ook helemaal nergens op. Het eindigt ongeveer zo:
âBut in the end of the day itâs all about them, and guess what: they are happy little nuggets. And I will always have the urge to stand up for themâ.
Ja, behalve dan wanneer je hun privacy totaal niet waarborgt. âhet is all about themâ jaja, voornamelijk de eigen portemonnee toch? Sorry ik kan hier echt slecht tegen.
Niet mijn smaak veel plezier ermee, maar wel heel tof voor haar!
Ja en merts zusje heeft ook meegedaan aan de productie leuk
Pfoe ik ben wel jaloers dat ze hem heeft aangeraakt.
Pff de uitspraken van Sanny kan ik niet meer aan hoor:
âIk wil ooit een vakantiehuisje. Nou ja, ik zeg ooit, maar dan moeten we er gewoon een visionbord van makenâ
âSoms als er iets gebeurd zie ik het als teken van het universumâ
Een visionboard voor een vakantiehuisje?!
Ik vind het wel een leuk nummer eigenlijk! Het doet me wel heeel erg denken aan een ander nummer, vooral het stukje met âkom bij jouâ. En de muziek doet me denken aan petit biscuit/flume.
Ik begrijp nooit waarom Teske zo âmauwerigâ zingt. Ik heb er geen verstand van, maar het is toch mooier als je âvoluitâ zingt ipv zoân opgezet zeikstemmetje?
Volgens mij is dat een trucje, ze kan op deze manier best een leuk deuntje zingen maar ze heeft gewoon geen volume en een vrij beperkt bereik. Dus nu klinkt ze nog interessanterig.
Edit: geen haat enzovoort, zelf kan ik al helemaal niet zingen, love alle teskes
Ik keek de vlog van Yara en daarin begint ze ineens een minuut lang te praten over een nieuwe zilvershampoo. Duidelijk spon (Of het nou gekregen of betaald is, gezien haar grootte denk ik het laatste). Maar ze zegt er niks over en het staat ook niet in de beschrijving. Ik vind dat echt zo stom.
Van mij mogen de reclame uitingen wel een beetje richting het systeem in Duitsland en andere landen waar duidelijk aangegeven moet worden of iets een (betaald of onbetaalde) promotie is
Noor heeft dezelfde spon en het stond bij haar wel in de beschrijving. Maar bij Yara staat het inderdaad niet! Volgens mij schrijft zij nooit wat spon is.
Ja dat zou echt goed zijn. Ik voel me anders echt een beetje genept. Heb heel die shampoo niet nodig maar wat laat je dan allemaal nog meer zien aan spon? En onbewust is iedereen er toch gevoelig voor.
Als Lotte er niet zoân probleem van had gemaakt en meteen iemand ging bellen om haar op te halen om letterlijk 40 minuten te overbruggen door haar eigen schuld, had ze gewoon geluk gehad. Als ze gewoon was gaan wachten, had ze na vijf minuten gehoord dat ze toch geholpen kon worden, niks aan de hand. Ze kruipt heel erg in een slachtofferrol, om iets wat ze zelf fout doet en iemand anders niet voor haar op lost
Dat zoetsappige gelul van Martine over dat zingen in die instastories echt Ik snap niet dat je zo de behoefte hebt om te delen dat waarschijnlijk jonge* meiden je een bericht hebben gestuurd om te laten weten dat ze ontroerd waren door haar. Ik werd er zo ongemakkelijk door dat ik er snel doorheen heb geklikt. Maar good for her dat ze zo blij is met haar eigen zangtalent.
*Dit bericht staat vol met aannames.
Ik vind dit we weer heel zuur. Het is 1 story met een geschreven bedankje. Als haar inbox echt vol was (vraag me wel altijd af wie die berichtjes dan sturen) niet meer dan redelijk. Ik ben normaal allergisch voor Martine, maar vond dit best meevallen