Hahaha ik herkende Mascha aan die vieze roze lipstick en Nikkie aan de photoshop.
Ik vind die van Nikki op deze foto net twee vieze naaktslakken
waar slaat deze outfit op? die jas draagt ze de hele tijd zo half over haar armen, why?!?! het ziet er zoo irritant uit
ook echt zo groot als een vuilniszak
Ligt het aan mij of zien die lippen van Jiami er echt ontzettend raar en smerig uit?
Ik las laatst een artikel dat de schoonheidsidealen steeds meer veranderen. Vroeger was het zo dat alles van de westerse wereld ideaal was (blank, dun, blond etc.). Door onder andere de invloed van Kim KW zien we dat de schoonheidsidealen veranderen en ‘we’ nu ook meer gefocust zijn op grote billen, grote borsten, strakke taille etc. Er zijn zelfs gewoon groepslessen voor het creeeren van een bouncy booty (wordt serieus gegeven op mijn oude sportschool).
Ik herinnerde me haar alleen maar als de vriendin van jim bakkum ooit, ik moet toegeven dat ze er, ondanks dat ze wat meer kleding aanhad, niet heel veel beter gekleed uit zag, maar ze had hier wel een veel leuker gezicht!!
Wow wat een wereld van verschil zeg
Jaaaa dit programma is zo leuk!
Volle ronde billen zijn een trend en als je die niet van jezelf hebt kun je trainen, spuiten of jezelf een wedgy geven om dat toch te bereiken?
En als je dit al doet, zorg dan in ieder geval dat je hem netjes tussen je reet stopt??? Broekje er helemaal ingepropt
De video van Shane komt een paar uur later want ze waren er nog niet klaar mee. Hoezo kondig je je video bijna 2 weken op voorhand aan en krijg je hem dan niet tijdig af?
Ik hoop op een lastminute breaking news ding, want anders vind ik het ook een beetje stom.
Martine had samen met zo’n vriendin toch al eerder iets van evenement georganiseerd over persoonlijke ontwikkeling?
Alsof de vorige nog niet erg genoeg was
Zag even op zijn kanaal maar zijn laatste video is van 3 maanden geleden. Zou hij zoveel tijd in de nieuwe serie stoppen? Ben wel heel benieuwd trouwens naar zijn nieuwe serie
Hij heeft ook een tijdje een pauze gehad! 1,5 maand ofzo