Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik ben echt nooit ziek en ik vind het heel naar voor mensen als ze wel vaak ziek zijn, maar toch is het wel altijd een beetje vervelend dat het altijd dezelfde mensen zijn waardoor jij met extra werk wordt opgezadeld.

En wie wil er nou niet een cursus persoonlijke ontwikkeling van wil en tien? :roll_eyes: Zouden er dan echt veel mensen zijn die dat gaan doen? Ik kan mij er echt niks bij voorstellen

3 likes

Ik vraag me eerder af wat je nou zou kunnen leren van Wil&Tien qua persoonlijke ontwikkeling. Correct me if I’m wrong, maar het lijkt dat dit enkel gebaseerd gaat zijn op hun eigen persoonlijke ervaring met het ontwikkelen van zichzelf, en niet zozeer op wetenschappelijk bewijs. Dit zegt niet dat dit op ieder ander ook zal werken. Het baart me zelfs misschien wel wat zorgen dat er maladaptieve tips en tricks aangeleerd kunnen worden. Ik hoop dat ze wel een zorgvuldige selectie doen van kandidaten en dat mensen die werkelijk psychologische hulp nodig hebben niet toegelaten worden.

11 likes

Dit inderdaad. Maar dat heb ik wel met meer influencers die na hun burn-out opeens coach zijn geworden en cursussen geven

Ohja dat. Hoever is ze uberhaupt daarmee?
Ik heb het even opgezocht, en ze zegt zelf dat na jaar 2 men mensen mag coachen, maar je dan nog geen therapeut bent.
En mocht ze deze geleerde informatie in kunnen zetten (ik ben nogsteeds huiverig), wat zal Wil dan moeten doen? Die heeft immers geen opleiding oid.

1 like

Brilliant is het wel. Bullshit verkopen en dan samen over lachen hoe mensen het geloven.

1 like

goeie foto wel. meteen de neiging om deze mensen serieus te nemen en ze mijn geld te geven.

34 likes

Tien geeft die ‘Tjakka’ Ratelband vibes.

Edit:

image

Twins. Tjakka Tien en Wappie Wil, het doldwaze hilarische duo.

42 likes

Op mijn homepage van Youtube stond in ene de wedding video van Hans & Shifra van tig jaar geleden, wat zijn zij veranderd zeg! Ze hadden toen een beetje een gothic stijltje? En ik zie ook niemand (behalve Shifra’s ouders) die ik nu weleens in hun vlogs zie haha

1 like

Ik voel me altijd super schuldig als ik ziek thuis moet blijven, juist ook omdat ik weet dat er zoveel mensen zijn met de “ik ben nooit ziek wat een aanstellerij” instelling. Het is super fijn voor de mensen die nooit ziek zijn, maar je weet toch nooit hoe iemand anders zich voelt? Iets wat er van buiten uitziet als ‘gewoon een verkoudheidje’ of ‘wat hoofdpijn’ kan voor degene die het heeft toch heel anders voelen en diegene dusdanig belemmeren dat hij/zij even wat tijd moet nemen om op te knappen. Ik kan er echt slecht tegen dat er altijd zo geoordeeld wordt over ziek thuis blijven. Natuurlijk is het nooit goed om de kantjes er vanaf te lopen, maar dat betekent niet dat iedereen die regelmatig ziek thuis blijft dit ook doet.

En ja, ik ben zelf regelmatig ziek en als ik niet optijd rust neem lig ik rustig weken uit de running. Aan de buitenkant zie je daar helemaal niks van en het lijkt dan alsof ik onnodig thuis blijf met een verkoudheid oid, maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik anders 2 maanden uitgeschakeld ben met een longontsteking. Zo heeft iedereen zijn/haar eigen verhaal en kent iedereen zijn/haar eigen lichaam het beste, ik vind het jammer dat er op de werkvloer zoveel geoordeeld wordt over andermans gezondheid.

11 likes

Wij vragen geen advertorials of branded content

18 likes

Ik zie het ook helemaal voor me. Lekker chillen in je sponbikini, oh even een instafoto laten maken. Wacht, eerst mn badpak in mn bilspleet duwen.

7 likes

Of dat je bikini omhoog floept en je in blote borsten weer boven komt. :eyes:

4 likes

Ik heb hier nooit problemen mee, want ik draag gewoon een badpakjurkje of shorts. Zou door zo’n badpak de hele tijd denken dat ik naakt ben.

Het enige wat Wil mij kan leren, is hoe geld te besparen door je boterhammen karig te beleggen.

55 likes

Dikke instabillen natuurlijkkk

Dit soort kazige teksten is al irritant in het Engels (“This will change your life!!1!”) maar is in het Nederlands echt tenenkrommend.

1 like

Ik wilde eigenlijk een leuk quizje doen met mooie opgespoten lippen, maar weet niet of die hier of in beutyblog topic thuis hoort
 doe m toch maar hier :blush:

Raad de youtuber/instagrammer bij de lippies, die écht all natural zijn!!!

image1%20(2)

• Nikkietutorials
  • Massa/Beautygloss
  • Gaby Blaser
  • Jiami
  • Jill

0 stemmers

image2%20(1)

• Nikkietutorials
  • Massa/Beautygloss
  • Gaby Blaser
  • Jiami
  • Jill

0 stemmers

image3

• Nikkietutorials
  • Massa/Beautygloss
  • Gaby Blaser
  • Jiami
  • Jill

0 stemmers

image4

• Nikkietutorials
  • Massa/Beautygloss
  • Gaby Blaser
  • Jiami
  • Jill

0 stemmers

image5

• Nikkietutorials
  • Massa/Beautygloss
  • Gaby Blaser
  • Jiami
  • Jill

0 stemmers

29 likes

God ik vind het er allemaal echt niet uitzien

20 likes

shit man, ik heb m veel te makkelijk gemaakt, dat is wel duidelijk

6 likes

Ik vind het voornamelijk erg van mezelf dat ik direct de centenbak van Gaby herkende terwijl ik dat hele mens niet volg of ooit op tv heb gezien.

78 likes