Heeft ze nou een tattoo bij dr puni?
Och och die Jolé
Die reacties ook onder die foto’s van Gaby
Ik ben echt in de war
Meine gute. Des toch nie normaal joh
Ik dacht trouwens eerst dat het een mega photoshop fail was en ze haar bil vierkant had geshopped maar dat is een stoel of wat dan ook op de achtergrond?
Ze heeft ook ‘liefde’ op dr arm
Ja zij is leuk inderdaad! Ze komt op mij over alsof ze gewoon haarzelf is in haar video’s. En daarbij ben ik net zo klunzig als zij af en toe is haha
Ik herken de situatie heel erg. Ik zat ook op een gymnasium en toen ik bleef zitten was ik de enige die naar het openbare volwassenonderwijs ging en een paar vriendin die ook waren blijven zitten naar het Luzac. Toen kwamen inderdaad ook wel de besefmomentjes dat ik dacht jeetje die ouders hebben echt veel geld gewoon en toen mijn schooljaar was begonnen dat er een hele andere soort cultuur en instelling was op het gymnasium waar ik op had gezeten. Werd toen wel weer met beide benen op de grond gezet dat jaar.
Ik vind het zo ongelofelijk zonde want het was zo’n ontzettend mooie natuurlijke vrouw. Ik vind haar nog steeds knap, maar echt een heel stuk minder met al dat gesleutel Maar ach, als zij er blij mee is en zij zich lekkerder in dr vel daardoor voelt, wie ben ik dan?
Die zus van Mariah klinkt bijna hetzelfde als cynthia. Beetje dezelfde soort stem.
“Adrem als ik ben”
stoppppp
Ja deze reactie sprong er voor mij ook uit. Wat een malle meid zeg.
Maar ik begrijp er weinig van, ik volg wil en tien niet want na 1 vlog ben ik al allergisch geworden. Over wie of wat schrijft ze? Ze is toch nooit gescheiden? Of is dat een grapje? Ik begrijp het gewoon niet haha
Wat genant dat volwassen vrouwen er blijkbaar trots op zijn dat ze de yoga les voor iedereen verstoort hebben. Dat je het kut vindt, oke. Maar proest dan lekker bij een borrel erna
Ik volg ze nog wel, maar vind de laatste video’s ook niet leuk. Het overdreven neppe lachen etc… dat wat California zegt over een karikatuur van zichzelf zijn, dat vind ik ook, vooral van Willemijn en ik vind het echt jammer, want ik volgde ze altijd met plezier.
Ik denk dat dit een comment is onder de yoga video.
Blij dat ik ze niet meer volg haha.
Vel tekort? Ik ben niet hilarisch genoeg hiervoor geloof ik.
Ik denk niemand niet.