Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik heb haar zojuist ontvolgd. Ik hou niet van frozen

50 likes

Ja Jezus tien houd je krachten in bedwang! De wereld is er niet klaar voor!
Ijzige sneeuwkoningen = special snowflake

15 likes

Ik zie de gelijkenis niet…

7 likes

IJskoningin in de krabbemand

15 likes

Zucht…

Zeer flauw maar bij het stukje over “De ijskoningin die zich afzondert om haar krachten in bedwang te houden” moet ik vanzelf denken aan die keer dat ze menstruatie “de authentieke vrouwelijke kracht” noemde (en dat ze de pil doorslikken daarom ongezond vond).

OMG op mezelf voor dt Wil&Tien niveau

6 likes

Ik vind ze ook echt niet mooi gezet, super zonde! Heb veel mooie resultaten gezien van microblading en had gehoopt dat het bij haar ook zo zou uitpakken. Het wordt nog wel lichter in de loop van de tijd toch?

1 like

“Zeiden jullie” ook echt. De desbetreffende foto heeft 32 reacties (pittig weinig trouwens voor bijna 450000 volgers) waarvan er maar liefst 1 (!) aangeeft dat ze op de donkere Elsa lijkt…

Edit: haar haar zit wel enorm mooi op die foto

14 likes

Ik heb dat ook dat ik veel minder youtube kijk dan vroeger.
https://youtu.be/qylhsaiGGqs

Ik vind Yara altijd heel leuk, maar ik vind dit soort spon wel een beetje jammer. Een selfie en echt een lelijke foto in een lelijke badkamer met het product. Kun je toch wel iets meer moeite voor doen…

2 likes

Yara kan in mijn ogen niet zoveel verkeerd doen haha, looooove Yara! Ga zaterdag naar de kapper met een foto van haar, niet de kleur (i wish) maar wel het model.

2 likes

Ze had dr haar achteraan best ook een beetje netjes kunnen borstelen voor een shampoo spon…

1 like

Noem je ook een ander uiterste. Gewoon even je haar netjes doen (die foto heeft ze gewoon even snel gemaakt, want die outfit had ze gisteren ook in haar story aan) en een beetje in een fatsoenlijke badkamer producten neerzetten en leuk fotograferen, dat is toch niet heel moeilijk? En dan hoeven er echt geen honderden filters of photoshop bij komen te kijken.

@Blush Jaaa ik vind haar verder ook echt heel leuk! Ik heb mijn haar laatst ook zo geknipt, mijn kapster zei toen ja je bent nu echt zo’n Amsterdamse hipster haha :see_no_evil:

2 likes

Ik identificeer als Shrek, jullie?

13 likes

Jafar

6 likes

Een van die hyena’s in de leeuwenkoning, die hele dommige.

28 likes

Hades. M’n vriend noemt me altijd zo maar ik vat het op als compliment. Sassy God.

8 likes

Oh ben heel benieuwd hoe het je staat!

Ed? Die z’n eigen been op eet.

No king no king lalalalalaaa!

7 likes

Moeilijk dilemma. Vuile bitch is inderdaad wel echt cultureel erfgoed.

3 likes