Mijn zus en ik hebben een diploma gehaald op het Luzac en het is echt onzin dat je daar diploma kan ‘kopen’.
God ik las deze ook met zoveel plaatsvervangende schaamte. Beeld je eens in dat je met deze gekke meid in die les zat
Ik ben al een tijdje gestopt met het volgen van Wil & Tien, maar wacht met smart op de dag dat hier een bericht komt met: “Jongens, het is zover, ze zijn weer zichzelf!”
Dan ben ik de eerste die weer kijkt. Vond ze echt leuk.
Ik ken hem (wel uit Limburg) maar snap hem eigenlijk niet? Of valt er niks te snappen en is het gewoon grappig omdat iedereen dit bedrag zegt?
Ik weet dat grappen uitleggen niet leuk/grappig is, maar ik wil het nu eindelijk eens weten hahah
Niet, want ik zou dat als verkoper/handelaar ook zeggen.
Weet je simpelweg niet. Zou dat soort dingen daarom ook niet in huis willen en al helemaal nier als makkelijk vervangbare decoratie.
Vind het huis ook totaal niet passen bij haar stijl. Als je bedenkt dat hier een interieurstylist aan heeft meegewerkt vind ik het resultaat behoorlijk onsamenhangend.
Een skelet kan ik me nog indenken (ik ken wel mensen die skeletten en geweitjes hebben die ze in het bos hebben gevonden), maar waar ga je een vlinder vinden die een natuurlijke dood gestorven is? In het sprookjesbos zeker…
Plus, als het je smaak is kun je ook hele mooie neppe kopen.
Oké ja, dat zijn dus dingen die ik helemaal niet wil lezen in dit topic. Ook al weet ik het
de enige beesten op de wereld zijn mensen.
maar he joh kan iedereen wel mooi een vlinder als interieur deco gebruiken en daar gaat het om.
Ik kan echt niet tegen dat naïeve gedrag. ‘De verkoper zei het’, ja dûh. Hij wil het aan je verkopen miep.
De grappenmaker van de yogaclub.
ik heb dode vlinders uit de vlindertuin Vlindorado. daar koop je dus vlinders die een natuurlijke dood zijn gestorven. inderdaad een beetje gehavend maar er zitten echt mooie tussen.
(schedeltje is mijn eigen ratje, was begraven in de tuin.)
Ik snap ook niet waar “vel tekort” opstaat maar ik heb geleerd dat je je nooit moet schamen voor iets dat je lichaam doet buiten je wil (scheten, bijvoorbeeld, of als ineens een snottebel uitniest of weet ik het) want Tsja dat gebeurt iedereen wel eens, en om er dan met zn tweeen aandacht voor te vragen als dat iemand anders overkomt is echt kutgedrag.
Maargoed, Wil en Tien vonden die hele reactie ontzettend grappig, niet verbazend aangezien ze laatst zelf ook de aandacht vroegen voor een aannemer die mogelijk had gepoept op de wc. Ik vind grappen maken over doodnormale lichaamsfuncties zo kleindenkend en kut.
volgens mij is dat ook helemaal niet hoe-hoort-het-eigenlijk-compliant.
Ligt het aan mij of is het Engels op de site van Social Reblz echt heel slecht?
Bij de Blonde Tigers bijv.: “In her spare time she gives Rocycle lesions.”
klinkt pijnlijk
Ik vind het gênant dat Kalvijn een poolparty in de woestijn organiseert.
Het klopt taalkundig totaal niet maar is ook nog eens beroerd geschreven. Co is bijvoorbeeld stewardes en laat graag de wereld zien in haar vlogs. Ze vliegt over de hele wereld voor haar baan en geeft inzicht in het leven van een stewardes.
Waarom twee keer in twee zinnen opschrijven dat ze stewardes is en twee keer dat ze de wereld laat zien. Gebruik je creativiteit denk ik dan.
@Violoncello
Sorry late reactie! Ik heb gister een pannenkoekenplantje gekocht en hoop dat ik snel pannenkoekbaby’s heb
Bedankt voor de tip(s)!