Michelle Agerbeek heeft weer een vlog online gezet. Ik vind haar echt mega knap, maar ik snap haar leven en gedachtegang nooit?
Same here! Vind haar vlogs altijd leuk om naar te kijken maar misschien juist omdat het zover van mij en mân leven af staat?
Bedoel dit totaal niet lullig en weet dat ze inmiddels onwijs veel Followers op insta heeft en haar photo booth maar vraag me altijd af waar zij van leeft. Ze werkte volgens mij altijd alleen maar 2 dagen in die winkel.
Ik vind haar leven zo fascinerend om naar te kijken
Is dat Amber of haar zusje?
Huh, heb veel YouTubers hier voorbij zien komen die ik zelf niet volg en dus ook niet ken, maar wie is dit?
Uiteraard niet. Maar girl, je eerste gezichtsbehandeling? Want je werd op een dag wakker met die lippen zeker.
Ik ben ook een pietje precies maar vind haar echt neurotisch bezig met het huis. Alles moet passen, netjes en schoon zijn. Ik hoorde haar in de mukbang dat ze graag moeder wil worden⊠wacht maar tot je een kindje krijgt, dan is het niet meer zo netjes
Omg wat is dit! Ik kijk nu al haar filmpjes⊠helemaak gefascineerd.
Jaa, I feel you. Hij komt veel krachtiger over. En hij heeft, als 'ie 't laat knippen, echt vét mooi haar!
Kelvin heeft een videoclip met onze koelkastselfievriendin, waaaaarom zij?!
Ik voel totaal geen interesse in hem, maar zijn documentaire vind ik wel echt mooi.
Wat ik wel merk is dat ik veel meer begrip voor hem krijg en denk âwat doet Saske allemaal?â. En dat ik haar soms best onsympathiek vind, maar zij geeft natuurlijk veel minder inzicht deze periode.
samee, vond het tijdens trainen als topatleet mega interessant en leuke vlogs maar kom er nu amper doorheen. Heb niet het idee dat ze veel meemaakt dus elke vlog bestaat uit gesprekken tussen haar en tuurâŠ
Huh wat. Waarom dat. En inderdaad, lekker handig van een influencer om zo iets te doen.
Edit: eeehhh ik snap er niks van waarom hij dit zou doen. Hij zegt iets in de trant van Ik wil even een tegengeluid geven aan dat stemmen. Ik ga vandaag niet stemmen. Fucking shit. Doei.
Maar WAAROM in godsnaam. Als je niet stemt, prima (eigenlijk niet, maar goed, die keus mag gemaakt worden) maar waarom zet je dat als influencer op je instagram. UGH.
Nee, geen uitleg! Alleen dat hij niet gaat stemmen, een tegengeluid wil geven, fucking shit en doei. Dat was het.
Het staat ook op zân Twitter, dus het is ook niet eens alleen beperkt naar zân Insta stories.
Ik vind het ook raar en word er ook serieus boos over. Zoveel mensen die juist moeite doen zodat jonge mensen gaan stemmen en dan doet hij zo iets???
is het niet gewoon een brief vd postcodeloterij ofzo die hij verscheurde
Hij heeft al weer allemaal stories geplaatst dat je wel moet gaan stemmen.
Ik vind het inderdaad alsnog heel vervelend dat hij dit zo gedaan heeft. Ik vind het niet grappig en ik denk ook echt niet dat hij er iets mee bereikt, behalve boze mensen. Hou gewoon op met dit soort âexperimentenâ.
ik snap dit dus echt helemaal niet he?? WAAROM zou je ZO WĂLLEN zijn??? Zulke vrouwenâŠ