Filmpje niet gezien maar je hebt mensen die het in opdracht doen en connecties hebben (bijv. fokkers van vogels) en die mogen die lijken dan overnemen als het dier is overleden. En in sommige landen zetten mensen vooral roadkill op en dieren die in de natuur zijn overleden.
Haha ja ik volg deze serie ook en ik kan er niet bij hoe leeg iemands leven kan zijn.
Dit is echt mân Guilty pleasure
Na alle oude YouTube verhalen. Tijd voor een nieuwe:
Je kunt je ook abonneren he. Duimpje omhoog enzo.
Maar dan komen al die stomme slam filmpjes in je abonnementenlijst
Ja nu komen al die stomme Bram filmpjes hier voorbij.
Nou ja, nog altijd beter dan dat dit topic een soort abonnementenlijst wordt met filmpjes waar je je niet op wilt abonneren, denk ik dan.
Is gelukkig niet zo! Ik kijk bram aaaltijd en zie de rest niet langs komen, heel chill!
Sorry dat ik al vijf keer, één keer per week een filmpje heb gedeeld. Waar schijnbaar moeilijk overheen te scrollen is. Ik zal het niet meer doenđ€Ș.
Duidelijk dat ik niets van Fashion snap. Ik vind Bobbie haar outfit voor Edith veel toffer.
Ik ben nu niet bepaald een autoriteit hier maar ik vind het leuk hoor!
Ik heb het alleen nu een paar keer gedaan omdat de eerste keer dat ik zoân filmpje deelde nogal goed ontvangen werd. Na de tweede of derde keer zei ik iets in trant van âmaar nu zou ik stoppen met alles delen van Bramâ en daar kwamen meerdere reacties of likes op die reacties op van âNeee juist leuk/handig dat je ze deelt!â. En ik had niet echt in de gaten dat mensen daar die ene keer per week last van hadden.
Mijn eerdere bericht was niet zo serieus bedoeld, maar ik meende het wel dat ik het dan maar niet meer zou delen als het zo irritant is. (@Olga ik bedoelde het dus niet âonaardigâ)
Ik bedoelde mijn opmerking ook niet onaardig trouwens. Maar het zou totaal niet handig zijn als iedereen hier alleen maar filmpjes post omdat mensen het handig vinden om zelf niet te hoeven zoeken. Als ze abonneren, krijgen ze vanzelf bericht. Dan kunnen we het daarna uitgebreid hier bespreken (oké, lees roddelen)
Heb niet echt een mening over de outfits maar hou van de boodschap die Edith uitdraagt en ik hoop zo dat heel veel onzekere jongeren dit ten harte nemen.
Yes, als ze maar niet die ziekelijke koopdrift ook overnemen!
Willen jullie echt een triest filmpje zien :â) Dit doet me denken aan wanhopig een kroeg proberen binnen te komen toen ik 16 was.
Daar heb je een punt, helemaal prachtig zoân archief maar niet heel erg haalbaar voor de meeste mensen en al helemaal niet sustainable.
Ik vind die uitspraak van een zandloper met een paar minuten extra trouwens ook echt top haha
Ik vind Claire heel leuk, maar vind haar dagelijkse vlogs een beetje tegenvallen. Het is vooral veel op haar kamer en kantoor lang in de camera praten met wisselende accenten. Ik vond haar weekvlogs leuker, omdat je dan ook meer sfeerbeelden enzo had van New York
Ze heeft nu ook een vervolg geplaatst. Wel apart dat ze na een break opeens dit soort filmpjes maakt