Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Altijd voor de makkelijke weg gaan, dan kom je er in het leven!

11 likes

Sommige dingen zijn het waard om heel erg moeilijk over te doen.

17 likes

Met moeilijk doen maak je het naast leuk voor jezelf het hopelijk ook op termijn leuker voor je achtergestelde of benadeelde medemens.

39 likes

Ja haha ik doen niet moeilijk om het moeilijk doen, ik doe ook niet moeilijk voor de leuk, ik doe moeilijk als ik iets stom vind. In dit geval betekent stom vrouwonvriendelijk.

2 likes

Het doet me wel echt denken aan deze van Jenna Marbles

Nee dan zou de wereld een grote seksistische mannenwereld blijven.

18 likes

Is hier al voorbij gekomen dat Shane en Ryland zijn verloofd? Zo leuk!!

17 likes

Ik lees dat je de discussie ‘beĂ«indigd hebt’, maar ik moet hier wel even op reageren. Soms is heftig en wat jij extreem noemt nodig om iets voor elkaar te krijgen! Niet alleen als het gaat om feminisme, maar ook bij andere diepgewortelde, structurele maatschappelijke problemen zoals racisme.

20 likes

Wat leuk voor Shane en Ryland. :smiling_face_with_three_hearts:

22 likes

Maakt het niet minder kut. Ik wil fietsen van Milan Knol is ook overduidelijk niet serieus maar ik vind dat wel geinig bedacht.

1 like

Dit vind ik suuuuperleuk!!

Anna Nooshin in de Gossip video met Jessie Maya:

“Dit is gebaseerd meer op fora. Waar sommige mensen nog op zitten.” (Alsof niemand meer op fora zit). Ik hoor alleen: We hebben de roddels van een forum afgeplukt haha.

6 likes

Ik vind het altijd leuk als youtubers zich negatief uitlaten over fora, vooral op een “jeetje wat een losers” manier, want het maakt het alleen maar duidelijk dat ze allemaal heel goed weten wat er speelt en het lezen.

45 likes

Ik ben eigenlijk stiekem Gregor

29 likes

Ik ben Manis

88 likes

OmG DoKter MaNiSSss

11 likes

Ik ook, alleen zou ik best ook mijn geld willen verdienen met een beetje over mezelf lullen in plaats van met 40 uur per week op kantoor zitten. Dat dan weer wel.

9 likes

Film je bureau

“Ik heb dus Mn pennenbakje nu naar links verplaatst, en ernaast een squeeeze voor stress en een poefiepen echt zooo soft”

12 likes

Waarom zou je een instagrammodel worden als je ook gewoon je skills kan gebruiken om goedkoop bij restaurants te kunnen gaan eten.

Als Instagram en Facebook eindelijk zijn uitgestorven zullen fora nog bestaan en dan is het opeens weer d0pE.

8 likes

Is het te laat om nog te zeggen dat ik de video van Kelvin wel leuk vind? Waar maken sommige zich druk om? Dat hele feminisme gezeur komt soms me neus uit.

Ik vind juist mannelijke vrienden een stuk fijner, minder gezeur minder drama.

4 likes