Fak jou Rutger Flutger
dan nog verschrikkelijk.
Zo begon het bij mij maar de cringe won al snel helaas.
Wat is er precies grappig aan?
Tja, we zijn vrouwen, we hebben nou eenmaal geen gevoel voor humor
Waren we maar mannen hĂ©, dan waren we zoveel leuker. en makkelijker Dan lachten we gewoon om zoân grap ipv te vragen wat hij ermee bedoelt.
Dan is het hopelijk grappig! Maar serieus, dit soort dingen houden wel bepaalde âgrappigeâ vooroordelen en stereotypen in stand.
Daar heb je zeker gelijk in.
Maar nou moet ik wel zeggen dat ik net uit die video van Kelvin geleerd heb dat het uiteindelijk toch niet helemaal ideaal is als we allemaal mannen zijn, dan wordt het namelijk één grote zooi bij iedereen in huis.
Zo ver was ik nog niet gekomen met de video. Maar wat fijn dat er toch een reden is voor mijn bestaan, ik vroeg het me al af.
Misschien wel makkelijker (voor sommigen) maar niet beter
Altijd voor de makkelijke weg gaan, dan kom je er in het leven!
Sommige dingen zijn het waard om heel erg moeilijk over te doen.
Met moeilijk doen maak je het naast leuk voor jezelf het hopelijk ook op termijn leuker voor je achtergestelde of benadeelde medemens.
Ja haha ik doen niet moeilijk om het moeilijk doen, ik doe ook niet moeilijk voor de leuk, ik doe moeilijk als ik iets stom vind. In dit geval betekent stom vrouwonvriendelijk.
Het doet me wel echt denken aan deze van Jenna Marbles
Nee dan zou de wereld een grote seksistische mannenwereld blijven.
Is hier al voorbij gekomen dat Shane en Ryland zijn verloofd? Zo leuk!!
Ik lees dat je de discussie âbeĂ«indigd hebtâ, maar ik moet hier wel even op reageren. Soms is heftig en wat jij extreem noemt nodig om iets voor elkaar te krijgen! Niet alleen als het gaat om feminisme, maar ook bij andere diepgewortelde, structurele maatschappelijke problemen zoals racisme.
Wat leuk voor Shane en Ryland.