Maakt het niet minder kut. Ik wil fietsen van Milan Knol is ook overduidelijk niet serieus maar ik vind dat wel geinig bedacht.
Dit vind ik suuuuperleuk!!
Anna Nooshin in de Gossip video met Jessie Maya:
âDit is gebaseerd meer op fora. Waar sommige mensen nog op zitten.â (Alsof niemand meer op fora zit). Ik hoor alleen: We hebben de roddels van een forum afgeplukt haha.
Ik vind het altijd leuk als youtubers zich negatief uitlaten over fora, vooral op een âjeetje wat een losersâ manier, want het maakt het alleen maar duidelijk dat ze allemaal heel goed weten wat er speelt en het lezen.
Ik ben eigenlijk stiekem Gregor
Ik ben Manis
OmG DoKter MaNiSSss
Ik ook, alleen zou ik best ook mijn geld willen verdienen met een beetje over mezelf lullen in plaats van met 40 uur per week op kantoor zitten. Dat dan weer wel.
Film je bureau
âIk heb dus Mn pennenbakje nu naar links verplaatst, en ernaast een squeeeze voor stress en een poefiepen echt zooo softâ
Waarom zou je een instagrammodel worden als je ook gewoon je skills kan gebruiken om goedkoop bij restaurants te kunnen gaan eten.
Als Instagram en Facebook eindelijk zijn uitgestorven zullen fora nog bestaan en dan is het opeens weer d0pE.
Is het te laat om nog te zeggen dat ik de video van Kelvin wel leuk vind? Waar maken sommige zich druk om? Dat hele feminisme gezeur komt soms me neus uit.
Ik vind juist mannelijke vrienden een stuk fijner, minder gezeur minder drama.
Nee sorry je bent inderdaad te laat. We accepteren geen inzendingen meer.
He verdorie. Just my luck.
Gelijk heb je meid! Wijven zijn ook zeikerds!!! Humorloos en moeilijk, allemaal!!!
Niet om het een of ander maar omdat jij persoonlijk geen last hebt van de ongelijkheid tussen mannen en vrouwen is het nog niet gerechtvaardigd om uitspraken te doen die schadelijk zijn voor het verbeteren van de omstandigheden van mensen die er wel last van hebben.
Een beetje het zelfde als ik bijv. ga zeggen: âIs het nu eindelijk eens afgelopen met dat rascisme gezeik.â terwijl ik zelf wit ben.
Voor zo ver ik weer mag ik een mening hebben, danku. Ik zeg ook niet dat vrouwen daarmee moeten stoppen, maar ik vind het te ver gaan soms.
He shit, heb je mijn pseudoniem door?!
Immmma coool girl ââ
âIk ben niet zoals andere vrouwenâ
IK WEL, VROUWEN ZIJN DE BOM