Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Mag dit überhaupt?!

@anon18050057 yep dat mag, staat zelfs zo in de CAO, maximaal 2 wachtdagen

Ik ben zo benieuwd hoe die hele arbeidswetgeving is geregeld bij jullie in Nederland.
Bij ons in België is dit niet wettelijk.

2 likes

Oo interessant! Is in Nederland wel wettelijk, 7:629 lid 9 BW. (Heeft het vak Arbeidsrecht volgen toch nog nut gehad, nu kan ik op een forum in een bloggers topic er iets over zeggen haha)

4 likes

Ohhh je hebt gelijk idd!

Maarja dan moet je bij 1 dag ziekte al een doktersbriefje halen. Dat kost mij bij een supersnotverkoudheid meer moeite dan toch te gaan werken. Het zijn beide rare systemen.

3 likes

Is het de moeite waard om te kijken?

Die Lorenzo aan de telefoon hahah. Eerst koen en Darcy bedreigen, daarna Tim bedreigen en echt een seconde later heel vrolijk en enthousiast wel vet om jou een keer te spreken Tim, spuiten en slikken enzo’

Wel een vaag einde? We weten nu precies niks.

8 likes

ik vind het ook echt een heel raar verhaal.
En best naïef idd dat ze maar geld blijven geven. Maarja als je zo bedreigd wordt door twee van die “stoere” types, misschien doe je dat dan ook wel.

Alleen denk ik nu echt; wat heeft deze aflevering nu voor zin? Er is eigenlijk totaal niks opgelost behalve dat die Lorenzo zegt “ja als ze alsnog betalen, zal ik t repareren”. En dat zou Tim overleggen, maar vervolgens zien/horen we daar niks meer over?

Oh wat stom. Staat er letterlijk boven? Jezus wat slecht.

Staat al boven je haha. Maar ik vindt het niet de moeite. Word wat gedreigd vanuit die jongens naar Tim en Darcy en Koen maar verder niks. We weten ook niet of er een oplossing is uitgekomen. Beetje vaag eigenlijk.

Zit hier nou alleen tomatensaus op? :face_with_raised_eyebrow:

29 likes

En 1 blaadje

2 likes

Lekker meid, in je blote kont voor een open koelkast.

26 likes

Maar is dit een ding? Ik eet geen pizza jeweetzelf. Dus ik heb hier geen verstand van.

1 like

Nee dit is geen ding.

7 likes

Het zou je huisgenoot maar zijn, haal je aars even uit die koelkast: Je bent 34 en laat Tupac hier buiten.

66 likes

Ja man, echt disrespectful naar Tupac dit.

12 likes

:roll_eyes:

Ja dit is een pizza Marinara, naast Margarita geloof ik de enige pizza die je in Napels bij die hele bekende pizzeria “mag” bestellen want je weet hoe Italianen zijn met eetregels.

19 likes