Viel me vorige keer ook al op dat er bij haar zooo veel vieze mannetjes reageren.
Echt bijna digitale aanranding dit.
Als die foto’s van haar op een soft ero.tische site zouden staan zouden die reacties niet eens zo heel gek zijn
En dan heeft ze aan de rechterkant ook nog eens de touwtjes van dr string weg gesoept. Lekker rauw meid
Nu ik er wat langer over nadenk: ik zou ook gewoon helemaal door het lint gaan als ik rustig aan m’n eiwitshake zit en een gast komt naar me toe met de mededeling ‘hoi ik heb hier anders ook gewoon gratis eiwitten hoor ’…? Maar op internet moet het allemaal maar kunnen dus.
hahhhaahaha hilarisch!!!
Ik vond nienke (plas) altijd wel leuk enzo. Maar nu dit nummer en weer in lingerie. Mega irritant. Sex sells, maar het ligt er wel heel dik bovenop want die nummers zijn niet bepaald bijzonder…
(Off topic: Oh nee!! Komt goed!! Ik zie in hetzelfde schuitje )
Vreselijk he, ik vind Famke Louise nog leuker om te luisteren
Mijn Sony is verraderlijk.
Uit de hand te laten escaleren?
Daar word ik #BOOS van
Pff die Eugenia Cooney blijft ook gewoon uploaden he, die laatste video is vreselijk. Dat dit wordt toegelaten.
En allemaal mensen in de comments die al afscheid van haar nemen omdat (die mensen in de comments zeggen dat:) het niet lang meer gaat duren…
Dat zeggen ze al jaren, maar ze is er nog steeds
Ik dacht oprecht dat ze een panty droeg, maar haar benen zijn dus zo rood en dat wijst op hartfalen als ik de comments mag geloven.
O top thanks wist ik niet! Vermijd dit soort videos meestal.
Maar damn gaat dus al jaren zo door… vreselijk.
Wat jammer dat Bonnie het boek van jamie li probeert goed te praten.
Ja vond ik ook echt niks voor haar ?!
Ja vond ik ook jammer! Als zegt ze dat ze nog niet bij het gedeelte over seks is, dus misschien verandert haar mening nog?
Edit: ik vind het trouwens wel heel goed dat ze het boek zelf leest, en niet zomaar de mening van anderen napraat zonder het gelezen te hebben.