Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Haha wow, zij heeft gewoon iemand die thuis haar kapotgeknipte haar komt fixen? Goals

2 likes

je hebt toch gewoon thuis-kappers??? volgens mij is dat niet zon bijzonder fenomeen?

7 likes

Heeft iemand de podcast van Monica met Famke en Tim gezien of gehoord? Famke deelt net dit en ik ga helemaal stuk hahah.

39 likes

Haha dit is haar standaard kapper volgens mij! En dit is echt een hele aardige vent, ik denk dat hij jouw haren ook ‘s avonds komt redden als het nodig is! En je zal hier ook vast wat extra voor betalen gok ik zo!

1 like

Hahahahaha jezus

1 like

Zoals de rest van haar garderobe :joy::+1:t3:

1 like

wow op video ziet gaby er nog erger uit dan op de foto’s… wat heeft ze in godsnaam aan dr gezicht laten doen??? het zijn niet alleen die lippen volgens mij :thinking:

14 likes

Echt hè, haar gezicht beweegt ook zo raar? Ik kan me ook niet herinneren dat ze voorheen zó hersenloos overkwam.

3 likes

Maar echt, hier was toch niks mis mee?! Zo zonde.

45 likes

Erg zonde idd, ze was bloedmooi!

woow jaaa echt heftig in vergelijking met die foto.

Hoe oud is zij eigenlijk? Waarschijnlijk jonger dan dat ze lijkt…

Toen ze nog in GTST speelde keek ik ook nog wel eens en ik vond haar toen der tijd echt super knap. Maar nu die lippen en zo…

@Vaiana 32 jaar volgens Google.

Dit was in de GTST begin tune. (Hoe noem je dat ook al weer haha)

8 likes

Wat verdrietig zeg. Geeft weinig hoop dat een meisje wat van nature al een natural beauty is blijkbaar toch zo onzeker is dat ze het niet kan laten wat aan zichzelf te doen.

9 likes

Jaimy: Gaby heeft meer kleding…

:joy:
We zien er alleen nooit iets van met haar blote kont in de koelkast.
Wat is die vrouw verspookt, zeg. Jammer.

12 likes

als je zou zeggen dat het 2 verschillende personen zijn zou ik het zo geloven

gaab3

gaab2

6 likes

ik heb echt serieus niet mn best gedaan om er een lelijke screenshot van te maken.
ik heb de 1e vervangen voor een wat meer neutrale, waarbij ik me nog steeds afvraagt wat ze in godsnaam gedaan heeft om van die onderste foto (augustus 2018, ik vind echt dat ze er daar prachtig uitziet) te gaan naar hoe ze er in die video uitziet.

5 likes

Volgens mij is ze ook wat aangekomen waardoor haar gezicht qua vorm er anders uit ziet? Het is niet alleen maar plastische chirugje denk ik.

Wow, ik ken haar dus alleen van de foto’s die hier wel eens geplaatst worden, maar zij is Sacha?? Daar had ik haar echt niet in herkend!

3 likes

Tuurlijk, dat kan