Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

En het grappige van alles vind ik dat hij juist helemaaaal niet mannelijk overkomt maar als een metroman. Niks mis mee maar het is gewoon krom.

2 likes

Ik dacht jullie overdrijven over Gregor maar het is echt NIET OM AAN TE ZIEN
OF TE HOREN

Wat erg :frowning:

5 likes

Haha ik heb door alle reacties hier voor het eerst een video van Gregor gekeken. Hij lijkt wel stoned of dronken?

Wat me trouwens nog het meest opvalt is dat er echt totaal geen passie of enthousiasme in zijn verhaal te bespeuren is. Het is alleen ik kocht dit en ik kocht dat en ik kocht dit en dat en oh wat ben ik mannelijk, en dat allemaal op precies dezelfde monotone toonhoogte.

7 likes

Als je heel mannelijk bent en zelfverzekerd hoef je dat niet te vermelden.

7 likes

Mascha kijkt echt heel erg tegen hem op. Als hij midden in een club in Vegas in zijn broek zou schijten zou zij nog zeggen: ‘OMG zooo stylish fuuuffff!’

23 likes

Haha het doet me een beetje denken aan een van die sketches in little Britain, van die man die als vrouw verkleed is en dan moet benadrukken hoe vrouwelijk hij is: i am a lady! And i like lady things that ladies do! Because i am a lady!

15 likes

Die man doet me dan direct denken aan die lakei van het land van ooit. :’)

8 likes

Kijken jullie ook The Big Escape? Ik vind Jessie (Maya) erg leuk overkomen!

5 likes

Ja vind ik ook!

2 likes

Jaaa! Ik vond er vorig jaar niet zo veel aan, maar ik vind deze groep wel leuk.

IK BEN DIE GELE TRUI VAN WILLEMIJN HELEMAAL ZAT!! Jezus hoevaak kan je dat ding dragen, ik zie hem in die vlog 4 x ofzo voorbij komen en in haar stories ook heel de tijd. Ik heb opgezocht en hij kost 229 euro, dus dan snap ik opzich wel waarom je hem zo vaak draagt.

31 likes

Jemig een fakking trui van €229? Issie van goud?

6 likes

Geel goud!

11 likes

Haha wat een geniale en treffende vergelijking :rofl:

1 like

Haha die video van Gregor :joy: Hij doet zo z’n best om cool en relaxed over te komen dat hij inderdaad praat alsof hij onder invloed is. Nederlands is ook zo’n ‘lompe’ taal qua tongval en uitspraak, als je met diezelfde tongval Engels gaat praten is dat wat eruit komt hehe, hij zet zichzelf echt een beetje voor schut ja.

6 likes

Haha volgens mij zei Martine in de vorige weekvlogg toch zelfs dat ze het niet normaal vond hoe duur de trui van Willemijn was? Dus dan weet je het wel :stuck_out_tongue:
Ik weet niet of dat dezelfde was trouwens

1 like

Je vergeet de witte sneakers

3 likes

Door haar videos dacht ik altijd dat ze niet zo’n groot licht was, maar ze komt er echt heel goed uit. Die bn’ers zijn gewoon pas echt dom.

• witte trui, bruine riem, spijkerbroek, witte sneakers
  • gele trui, donkerblauwe spijkerbroek, zwarte spitse enkellaarsjes met blokhak, je eigen boek als accesoire.

0 stemmers

Ik mis optie c: fietsbroekje met een blazer.

image

23 likes