Youtube gaf dit filmpje net als aanbeveling en ik kon alleen maar lachen om haar reactie op dad sneakers. Wat is er gebeurd in deze maatschappij waardoor zulke ontzettend opgespoten lippen een ding zijn.
Sowieso erg spraakmakend.
Youtube gaf dit filmpje net als aanbeveling en ik kon alleen maar lachen om haar reactie op dad sneakers. Wat is er gebeurd in deze maatschappij waardoor zulke ontzettend opgespoten lippen een ding zijn.
Sowieso erg spraakmakend.
Diana neemt ook een stagiaire
Dat valt volgens mij wel mee hoor
Hoezo weet je zo zeker dat het een goed lopende lijn is?
Oh ik zie het juist altijd in de sale liggen, zelfs nog iets van de vorige collectie, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar volgens mij is het enige intensieve wat zij daar voor doet die doodles maken aangezien ze een heel team achter zich heeft. Snap gewoon eeeecht niet dat zij een stagiaire kan gebruiken en dat iemand daar voldoening uit kan halen. Snuffelstage ofzo kan ik wel begrijpen hoor, van meiden die fan van haar zijn
Media en communicatie?
Wat heb jij liever? (Duur en $$ even veel)
0 stemmers
Ja ik weet het niet hoor, ik gokte maar iets.
Sinds Jill zoenend met haar stagiair op de foto staat, neem ik dat hele stagiair - youtuber gebeuren niet heel serieus.
Sowieso youtubers die vrienden als stagiaires nemen, vraag me af hoeveel je dan leert en hoeveel waardevolle kritiek je krijgt of dat je alleen maar chillt samen
een opleiding was toch niet meer van deze tijd?!
deed echt pijn.
saaiste forumdag ever.
Als ze bij mij stage willen lopen moeten ze toch minstens een phd hebben hoor. Mijn katten zoeken wel gediplomeerd personeel om de kattenbakken te laten uitscheppen.
Sowieso bedrijven/vloggers die een oproep doen voor stagiaires, kennelijk heb je gewoon arbeidskrachten nodig en wil je dat gratis laten doen. stagiair zou in principe boventallig moeten zijn en niet dat een bedrijf er naar op zoek is.
Amen!
Nou gooi ze op tafel meit
Ik blijf het gek vinden dan Jipp Heldoorn 3 jaar jonger is en getrouwd is en 3 kinderen + koophuis heeft
Ik troost me altijd door mezelf er aan te herinneren waar haar huis staat en dat ik haar leven voor geen goud zou willen.
(Ik vind dat ze het mega goed doet en ze is sowieso 10x volwassener dan ik dus dat heb ik dan even nodig. Behalve dat ze haar kinderen vlogt ofc. maar dat heeft niks met volwassenheid te maken want oudere mommyvloggers doen dat helaas ook.)
De universiteit van het leven