Letterlijk overal
Lekker natuurlijke pose wel, ik krijg spontaan een hernia van dr holle rug
Huh shopt Noor bij ikea!?? Ze is toch geen plebs.
Hoorde deze net op de radio voorbij komen, moest meteen aan dit topic denken
Die site ziet eruit als 'ie binnen een middag in elkaar is geknutseld. Om over de teksten nog maar te zwijgen…
Hehe, ik ken iemand die dit heeft. De pony woont in de tuin maar mag gewoon binnen. Dan zit je tv te kijken maar staat er ineens een pony voor
Ja maar echt, hoe gaat zij met dieren om??? Ik hou ook m’n hart al vast voor die baby. Gaat ze die ook terugbrengen als het tegenvalt?
Dat lijkt me echt fantastisch
Oké je hebt me overtuigd. Ik ga een intentie zetten, een moodboard maken en dit zal tot mij komen!
Hoe wil ze die baby terugbrengen? Terug douwen in haar vagina?
Als ze iets wil, dan lukt dat. Gewoon even de goede mindset inzetten.
Maakt ze nou echt een vergelijking tussen slachtoffers van huiselijk geweld en het feit dat ze zich bedacht dat ze katten toch niet zo leuk vond?
Hahahaha omg. WEBSITE MAKEN GAAT FOUT!! WAT IEDERE WEBDESIGNER MOET WETEN!!
Jaa! Ik was aan het twijfelen of ik hm zou kopen maar ik vind het inderdaad heel duur. Ik vind het wel iets aangeven dat het 2e nr nog niet uitverkocht is…
Oh wauw ja inderdaad, ik heb dat met veel video’s dat ik denk wat is nou wel en niet gesponserd…
Goede reactie, jammer dat ze niet reageert. Zegt dan weer veel over haar. Ze doet alsof ze goede dingen doet voor het milieu, maar daarnaast shopt ze zoveel en krijgt ze altijd zoveel van nakd. En na een tijd gaat ze haar kast weer opruimen voor nieuwe dingen en zegt ze dat ze met minder kan leven…
Welkom op het forum @charlotx
Je kunt ook in één bericht op meerdere mensen reageren, ik kan me voorstellen dat je dat nog niet wist! Je kunt het @ teken gebruiken om mensen te taggen, maar je kunt ook mensen citeren. Dit doe je door op het pijltje rechts onderin de post te klikken en te reageren, vervolgens klik je in jouw bericht het tekstballonnetje links bovenin aan. Dan wordt de tekst in jouw bericht gekopieerd. Dat kun je zo vaak herhalen als je wilt! Dan hoef je niet drie keer een losse reactie te plaatsen.
Haha ik snapte dit helemaal niet totdat ik op de foto klikte