Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Waar staat haar huis dan?

GEINTJE

38 likes

Hahaha als je haar volgt benoemt ze vaak genoeg waar ze woont.

Ik bedoel daar verder niks lelijks mee hoor maar ik merk dat ik vaak jaloers op haar ben vanwege haar ‘succes op jonge leeftijd’ en dat ik dan maar denk: ‘Nee Flamoes je wilt dit niet, je wil gewoon een huis kopen.’

Wow zij ziet er gelijk 20 jaar ouder uit

Je bent een extravert als je energie krijgt als je word omringt door mensen. En een introvert als het je energie kost. Hoe veel je ook op social media post je bent toch in je eentje tegen een camera aan t lullen.

24 likes

Het is inderdaad net alsof ze op een dode ezel is gaan liggen.

26 likes

Doodgeknuffeld

22 likes

Ik kijk de week Voor van Martine en daarin verwijst ze naar de kappersvlog als ‘dag achter de schermen’ omdat ze geshopt hebben. Ligt het aan mij of is dat raar? Dat is toch geen dag achter de schermen maar een vrije dag?

2 likes

Ok nu kan ik niet meer naar die foto kijken zonder te lachen.

1 like

Oké vlog afgezet, ik kan hier echt niet meer naar kijken. Wat een dom gelul in de ruimte. Als dit de invulling van je week is, hoe kan je dan zeggen dat je een drukke powervrouw bent? (Autocorrect maakte er poetsvrouw van :smile:)

1 like

En wat als je alleen energie krijgt van bepaalde mensen?

Echt typisch wel om een foto te kiezen waar jij leuk opstaat maar de ander alsof hij dood is.

34 likes

She learned from the best (wil)

8 likes

In de stad sta je de helft van de tijd voor een stoplicht te wachten, dat kan echt een groot verschil maken. Ik fiets namelijk in 20-25 minuten 6 km naar werk, maar wel met twaalf stoplichten ofzo. En vroeger naar school in 45min 20km door de polder, dat scheelt zo veel.

1 like

Haha dat is meer iets voor Wil ja.

1 like

Ik denk niet dat je die vergelijking gemakkelijk kunt maken. Zo doe ik 25 - 30 minuten over 7,5 km (in de stad) en ik word vrijwel alleen ingehaald door ebikes en racefietsen. Weer speelt namelijk ook een rol, hoe lang je al fietst, etc etc

1 like

Inderdaad. En die tweede foto, ff checken of ze nog wat deo bij moet spuiten?

Daarom ook mijn laatste zin :blush:

Hallo da’s wel een superzware werkdag content maken voor jullie hoor!!!

Ik word elke keer zo agressief als Bonnie weer random spullen een naam geeft. Gister met die fiets van Nick en vandaag weer op insta over of je buurtkatten een naam geeft. Het slaat nergens op dat ik me er zo over opwind haha maar het irriteert me zo erg. Iemand hier die dit ook doet en me kan uitleggen waarom je dit doet? Ik wil het graag begrijpen :+1:t3:

17 likes

Misschien moet Martine ook een stagiaire nemen

1 like

Om de krabbenmanden te vullen?

3 likes