Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik vind haar er echt ‘mannelijker’ uitzien op de recente foto’s, maar kan het niet echt uitleggen.

1 like

Misschien fillers in haar kaaklijn? Dat doen ook steeds meer mensen toch? Om een strakkere meer gedefinieerde kaaklijn te krijgen zeg maar.

Ik vraag me toch wel af wat maakt dat je daar meer of minder door beïnvloed wordt. Tenzij er iets heel erg groots in mijn leven verandert kan ik me niet echt voorstellen dat ik iets aan mezelf zou laten verbouwen, en ik ben zeker geen supermodel. Ik kijk gewoon echt niet naar mezelf en naar anderen als ‘hm, scheve neus, te lage wenkbrauwen, borsten te groot/klein, dunne lippen’ etc. Iemand is toch een geheel? Wat kan die bobbel op je neus je dan bommen? Ik kan je ook niet vertellen wat die Gaby allemaal heeft veranderd, behalve dat ze er ‘anders uitziet’ en haar mond door een bij gestoken lijkt te zijn.

Ik weet nog wel dat er op EGF een keer een topic ofzo was waarop iedereen ging delen wat ze zouden ‘laten doen’ als ze geld hadden en ik vond die verlanglijstjes totaal absurd. En heel erg ijdel. Waar haal je dat vandaan? Zit je dan de hele dag met een lineaal naar jezelf in de spiegel te kijken?

6 likes

Ik word eerder geinfluenced door mensen die dichtbij me staan. ‘Beroemdheden’ doen al jaren aan plastische chirurgie maar ja dat zijn dan ook ‘beroemdheden’.
Pas sinds een vriendin van mij een borstlift heeft gedaan denk ik er serieus over na.
(Maar ook weer niet echt want ik maak geen plannen om te sparen bijvoorbeeld.)

Ik kijk zo wel naar mezelf niet naar anderen overigens. Geen idee waarom. Eigenlijk wel heel self-centered ja. Mij is altijd echter wel bijgebracht daf als je ergens heel ontevreden of onzeker over bent het ok is om er iets aan te laten doen. Ik denk dat daar op zekere hoogte niets mis mee is (ik vind dat ook wel heel wat anders dan wat aan jezelf veranderen omdat het een en ander in de mode is) maar jezelf accepteren zou natuurlijk beter zijn.

2 likes

Ik werd geinfluenced door egf plastische chirurgie topic :joy::joy::joy: love my botox

4 likes

Ik vraag mij weleens af bij de extreme heupbehandeling of veel fillers hoe het er later uit gaat zien. Of, wat er gebeurt wanneer het uit de mode raakt. Heel grote borsten zijn nu ook wel een beetje uit, denk ik. Maar brede heupen misschien op een gegeven moment ook.

6 likes

Volgens mij wel echt een mooi huis en veel ruimte. Ben zo benieuwd hoe ze het gaan inrichten! Vond dat in Amsterdam echt helemaal niets (die Koninklijke meubels enzo)

8 likes

Volgens mij gaan ze het nu wel echt anders doen qua inrichting. Ik vond dat vorige ook niks.

Ja was net de Sims familie Kerkhof

73 likes

Wat een mooi huis! En zó leuk hoe enthousiast zij zelf zijn

1 like

Ik zou misschien ook wel eerder beïnvloedbaar zijn door mijn omgeving. Maar ik vind operaties ondergaan voor dingen aan je lichaam die doodnormaal en gezond zijn echt heel erg ver gaan. Ik ben in mijn volwassen leven een keer geopereerd en ik vind dat een heel heftig iets met die narcose en snijden en hechtingen. Ik snap wel dat fillers en botox enzo veel laagdrempeliger zijn (plus ze zijn weg te halen dus ook niet zo permanent). Maar het is toch niet aan mij besteed denk ik. Ik ben liever au natural lelijk hahahaha. Misschien denk ik daar op een dag wel anders over natuurlijk.

11 likes

Hahahahahahaha Enzo die Dionne een ‘microfoon’ geeft <3

1 like

Ik hou echt van verhuisvlogs (leuk huis ook, volgens mij wordt het echt mooi aan de kleuren te zien), maar ik erger me zo aan hoe ‘cool’ ze praat en steeds scheldwoorden gebruikt. En aan het feit dat ze zo negatief praten over ‘het officiële gedoe’ bij de overdracht. Hallo ik werk me suf om dat officiële gedoe zo netjes mogelijk te laten verlopen, dat kan echt niet met een mailtje geregeld worden.

16 likes

Ik heb het net gekeken en ik dacht hetzelfde! Een beetje alsof pubers een huis kopen die zelf vinden dat ze ‘te cool’ zijn voor het volwassen leven en de officiële dingen. (en je kan eigenlijk over alles in het leven gaan redeneren zoals zij zeggen dat een huis ‘maar wat bakstenen en grond en gras is’)

Maaar het huis is in ieder geval heel mooi!! Ik kan me wel voorstellen dat ze er blij mee zijn.

14 likes

afbeelding

1 like
Plastische chirurgie

Wat ik trouwens al helemaal kwalijk vind is de combinatie van plastische chirurgie en kinderen hebben.

Hoe kun je nou tegen je kind zeggen: ‘Je bent mooi zoals je bent’ of (wat mij betreft nog beter) een kind opvoeden met de overtuiging dat uiterlijk er echt niet toe doet omdat je innerlijk veel belangrijker is als je zelf voor weet ik hoe veel geld onder het mes bent gegaan om je uiterlijk mooier te maken?

Zulke woorden worden toch lege hulzen als je ze zelf niet naleeft?

Daar komt nog eens bij dat de kans er dik in zit dat je kinderen jouw oorspronkelijke imperfecties gewoon erven. Stel dat het dochtertje van Josh V zich op een gegeven moment afvraagt waarom ze zo’n andere neus dan haar moeder heeft, hoe reageert Josh dan? ‘Ja, die neus had ik vroeger ook, maar die vond ik lelijk, dus ik heb me laten opereren en nu heb ik een nieuwe neus die ik wel mooi vind. Maar jij bent uiteraard mooi zoals je bent en je hoeft echt niet onzeker te zijn hoor.’

40 likes

Love Enzo weer in zn nieuwe vlog, zo leuk hoe hij dat doet met die kinderen :heart:

3 likes

Nou je neemt zoiets nou wel erg persoonlijk op. En zo negatief was het toch niet? Ze zijn gewoon enthousiast

5 likes
Samenvatting

Moet het hebben van kinderen je er dan van weerhouden om een karakteristieke ingreep (neus in dit geval) te doen waar je heel gelukkig van wordt? Je kunt het kind toch stimuleren zijn/haar eigen mening te ontwikkelen. Ik denk dat het niet zo zwart-wit ligt.

Maar goed, ik vind dan ook niet dat iedereen per se zijn/haar uiterlijk móet omarmen.

11 likes