Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

wel veel voller dan ze nu is hoor. wat je dik noemt is natuurlijk perceptie, maar ze was sowieso voller.

ik heb mijn woordgebruik even aangepast anders krijg ik sowieso het halve forum over me heen :upside_down_face:

1 like

https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung&source=android-browser&ei=VxOaXJSDNYfekgWs3p6ABw&q=gaby+blaaser+jim+bakkum&oq=gaby+bl+jim&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.1.0.0i7i30.5559.6436..7358...0.0..0.73.181.3
0
1
0j0i30.PeDdxSsWB0E#imgrc=r-X3Fnz

Hier vond ik haar zo mooi. Maar goed, het is misschien al 15 jaar terug.
En net als met Yolanthe, ze vertelde toen dat ze op een andere manier heeft leren lachen zodat je haar tandvlees niet meer zo ziet. Zie het probleem niet, maar goed

Wie weet komt het bij Gaby door haar make - up of manier van lachen

1 like

ik heb ook niets tegen plastische chirurgie in t algemeen, als het mensen mooier maakt en ze er zelf tevreden mee zijn, ga je gang! Maar ga er dan niet over liegen zoals yolanthe, zij heeft sowieso een aantal dingen laten doen, botox wordt veel gebruikt om het tandvlees minder zichtbaar te maken bij lachen. Boeie? als je dat wil doen. maar zij ziet er nu compleet anders uit dan eerder, haar tanden zijn ook totaal anders, maar wees gewoon eerlijk dan? Dat dat alleen door de hormonen kwam is natuurlijk gewoon bullshit.

https://www.ad.nl/tv-en-radio/laat-yolanthe-toch-aan-zich-sleutelen~ad2b8b93/

kwam dit nu net tegen haha

toch wel behoorlijk anders dan :

2 likes

HEEFT ZIJ MET JIM BAKKUM GENÖKT
Jaloerssssssss

7 likes

Ja toen hij 15 was

6 likes

ze lijken bijna wel geplakt in die foto, alsof ze niet echt daar op die rode loper stonden!
maar lekker brilletje wel

3 likes

hahahahahahaha deze foto maakt echt mijn dag, bedankt.

2 likes

Lijkt wel een egel op zn hoofd hahahaha

5 likes

Ik moet zeggen dat ik Monica nog altijd na al die jaren nog steeds super leuk en oprecht vind.

34 likes

Ik geloof dat wel. Ik ken ook iemand die aan de hormonen is en die heeft ook een gezicht als een ballon.*zegt ze zelf zo sorry

(Ze heeft heus wel wat laten doen denk ik maar daar zag ze er heel anders uit)

Ik zit ook aan de hormonen, heb geen ballon-gezicht. :slight_smile: Andere vrouwen die ik ken ook niet. Denk dat het ligt aan wat voor hormonen, van hormonen voor vruchtbaarheidsbehandelingen heb ik nooit gehoord dat je daar een rond gezicht van kan krijgen. Van bijnierschorshormonen (prednison, dexamethason, etc) wel.
Persoonlijk denk ik niet dat het bij Yolanthe alleen door de hormonen kwam, maar we’ll never know.

7 likes

Ik bedoelde ‘gezicht als een ballon’ overigens niet lullig. Komt misschien een beetje kut over, sorry. Diegene zegt het zelf altijd zo vandaar dat ik het ook zo zei maar dat had ik misschien beter tussen ons kunnen houden.

Haha geen probleem joh, ik weet dat je het niet lullig bedoelde.

Dit precies. Ik ben wel tegen plastische chirurgie, en wel omdat er een schoonheidsideaal wordt gecreëerd waaraan geen enkel natuurlijk mens kan voldoen. Mi is het huidige schoonheidsideaal al alienesque en ik denk wel degelijk dat je anderen daarmee ook beïnvloedt en niet alleen jezelf.

15 likes

Dat sowieso!

Helemaal met jullie eens! Daarbij vind ik het ook heel krom dat mensen beweren dat ze iets puur voor zichzelf doen, omdat zij zelf nou eenmaal ergens onzeker over zijn. Het zal best dat het voor iemand zo voelt, maar in de basis komen die onzekerheden natuurlijk voort uit het feit dat er ĂŒberhaupt zoiets als een schoonheidsideaal bestaat en het feit dat iedereen zich continu met elkaar vergelijkt.

Een beetje symptoombestrijding vind ik het, bovendien is het alleen weggelegd voor de rijke mensen op aarde en dan zorgt het ook nog eens voor een vicieuze cirkel van onzekerheid omdat andere mensen zich weer met deze mooiere, aangepaste versies van mensen gaan vergelijken.

8 likes

Ik ga echt helemaal stuk hierom, zit als een idioot te lachen. Omg :joy:

2 likes

Er zijn wel cosmetisch artsen die gewoon ‘nee’ zeggen op bepaalde dingen maar als iemand bijv. nieuwe borsten wil dan mag dat natuurlijk ‘gewoon’.

Hoe zien jullie dat bijv. voor je? Een beroep op de algemene verantwoordelijkheid? Een verbod?

4 likes

Hahahaha ik moet even iets delen.

Krijg een foto doorgestuurd van mijn vriend met het bijschrift: “Ik ben bijna greg”. We hebben gisteren namelijk een poging gedaan tot het kijken van zijn mancave filmpje en hij las mee in dit topic erover.

[Disclaimer: ik heb mijn vriend gevraagd of ik de foto mocht plaatsen op het forum en de gecropte, zwart-witte versie van de foto mocht ik hier plaatsen. Heb dus zijn toestemming hiervoor

Gregor is niet mijn vriend

DIT LIJKT TOCH? :joy:

afbeelding

57 likes