Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik denk dat Gaby last heeft van een ‘pillow face’. Fillers vullen je gezicht op, dus vandaar dat je gezicht dikker lijkt. Als je googelt dan zijn er tal van voorbeelden.

4 likes

Rutger heeft ook zijn beste tijd gehad he?

1 like

Lol die koelkast van SMEG.

Ze hebben de M omgedraaid nu staat er SWEG.

23 likes

Maar wie zegt dat je kinderen precies datzelfde gevoel zullen hebben over die neus (of wat dan ook wat je aan jezelf hebt laten veranderen)?

Wie weet staat iets als een karakteristieke neus, een kleinere mond, een kuiltje in de kin, heel mooi (of gewoon passend, niet storend) bij de één terwijl het bij de ander mooier zou zijn als het er anders uit zou zien. Daarnaast heeft de ene persoon misschien wel het gevoel dat daar iets aan gedaan moet worden, terwijl een ander persoon dat helemaal niet zo voelt. Uiteraard zal je veel met je ouders delen en ook karaktereigenschappen, meningen, dat soort dingen, maar daarin kan je toch ook afwijken van je ouders?

Als je bijvoorbeeld kijkt naar het hebben van een politieke voorkeur, ik heb hier in het verkiezingstopic echt veel FF’ers gelezen die het niet eens waren met de keuze van hun ouders en dat zij zelf heel iets anders hebben gestemd.

Daarnaast, als ik er even over nadenk, ik heb ik bijvoorbeeld een goede vriendin, wiens oma nogal wat aan zich heeft laten sleutelen en haar moeder er ook niet vies van is, echter heeft zij zelf een totaal ander standpunt daarin en zou (op dit moment, rond de 30 jaar oud) vooralsnog nooit wat aan zichzelf willen laten doen. Juist omdat ze ziet wat het met je gezicht kan doen, zoals bij haar oma. Oma vindt alles wat ze aan zichzelf heeft laten doen prachtig en is heel tevreden, terwijl haar kleindochter (die vriendin van mij) het doodzonde vindt en het ook niet mooi vindt.

Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat ik niet vind dat je als ouder zijnde niks aan jezelf zou mogen laten doen omdat je dan een verkeerd signaal afgeeft aan je kinderen. Het is maar net hoe je ermee omgaat en kinderen zijn het ook niet altijd met je eens.

7 likes

Ja je hebt gelijk hoor, ik snap opzich ook wel dat ze natuurlijk meteen naar hun nieuwe huis willen. Was me gewoon lekker aan het ergeren

Haha vond ik ook al frappant, vooral omdat ze dus vorige week zei dat ze naar de hypotheekadviseur waren geweest, maar alleen voor advies hoor!! Ze willen nog niet weg uit dat huis. Week later: “oh we hebben vandaag 3 bezichtigingen” :thinking:

1 like

Ben benieuwd hoe ze het gaan inrichten! Wel jammer dat de gele muur in de keuken blauw is geverfd. Vind dat juist zo mooi, maar dat is mijn smaak haha!
Je hoorde alleen wel de snelweg toen ze in de tuin stonden. Wel echt een mooi uitzicht.

Nu wonen ze in een huurhuis! Daarvoor woonden ze geloof ik als tussenperiode bij haar ouders, dus namen ze deze woning maar al te graag aan natuurlijk. Ik snap wel dat ze dan nu gaan kijken om iets te kopen ipv huren.

Vind ik wel meevallen. Soms wat kinderelijk en over enthousiast, maar het schijnt te werken als je kijkt naar de “fans”. Zijn video’s zitten allemaal wel super goed in elkaar, heeft echt wel edit skills.

Ohh ik hoop dat Teske dan dieren gaat nemen. Geiten en kippen of zo :smiley:

9 likes

Ik vind de nieuwe video van Iam theknees leuk. Ben wisselend meer of minder enthousiast maar dit idee vond ik leuk en ze voert het (vind ik) ook goed uit. Moet zelf ook eens vaker van mn standaardtenue afwijken. Dus mss vooral daarom interessant :laughing:. Zit serieus te overwegen komende dagen hetzelfde te doen. Maar vrije dagen zijn zoveel makkelijker dan werkdagen dus maak ik me er alsnog makkelijk vanaf tov een werkweek :thinking:

3 likes

Man man, Sanne weer op Instagram over dat iedereen vandaag benoemt wat er niet leuk aan haar is, en dat een grote youtuber haar bekritiseert omdat ze screenshots van Tinder deelt op Twitter. “Bij iedere like die die tweet krijgt voelt ze zich nog slechter”. Dus ik dacht: wtf is hier aan de hand? Ga ik op Twitter kijken, is het één tweet die gericht is aan haar, met maar vier likes. Het is weer zo opgeblazen allemaal…

Ik snap best dat ze zich er rot over voelt, maar als je iets deelt op het internet kan je daar nou eenmaal kritiek op krijgen.

2 likes

Of misschien gebruikt ze groeihormoon en heeft ze daar die andere gezichtsvorm gekregen.

1 like

Oeps, vergeten screenshot te plakken!

“Mannen die je mee op date vragen en lekker door blijven tinderen.”. Oh ja, want al voor de eerste date moet het exclusief zijn. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

33 likes

Ik vind David normaal echt een kwal maar deze keer geef ik hem wel een soort van gelijk. Nu is het wachten op twitterexplosie van Sanne in 3…2…1…

3 likes

Als je nog in de dating fase zit dat je 1 iemand tegelijk date bedoel je?

(Ik sprak altijd nog wel met anderen af tot je had uitgesproken dat je exclusief bent. :flushed:)

1 like

Oei, mijn mond valt hier wel een beetje open van. Die tweet had ik nog niet gezien maar nu stel ik me helemaal voor dat ze een ander account aangemaakt had om zo met dezelfde gast te praten?

Edit: ik begrijp nu dat ze op een andere date app met dezelfde jongen praat en zich niet voordoet als een ander maar gewoon andere foto’s heeft!

Misschien heb ik het mis maar ik kreeg het idee dat het om een eerste date ging. Dan vind ik het juist wel kunnen om met meerdere mensen af te spreken

1 like

Ik doe dat zelf ook, maar ik kies daar zelf voor, want ik ben heel slecht in zulke aandacht aan meer dan een persoon geven en heb daar de energie ook gewoon niet voor. Maar dat betekent niet dat ik van degene met wie ik aan het praten ben verwacht dat diegene ook zo is en dat dus ook doet. En al helemaal niet als we alleen aan het praten zijn via een app en nog nooit in het echt hebben afgesproken.

1 like