Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Dat dansfilmpje van Wil , omg in elke vezel van mijn lichaam voel ik een cringe. Ligt niet een persé aan Willemijn maar heb ik al heel mijn leven. Als ik naar de dvd van een k3 concert keek en kinderen in het publiek zag dansen HAD IK AL PRECIES HETZELFDE GEVOEL.

Ik zag net Gaby Blaser de Sunday’s uitlopen, dus ze staat weer lekker gebruind op de komende insta foto’s :ok_hand:t2:

Poooh wel stoer van Saske. Lijkt me vreselijk, een operatie aan je ogen terwijl je wakker bent.

Lol willemijn doet even ondoorzichtige neusspray spon. Ze heeft haar weerstand opgekrikt door een anti-griep routine (vaker thee met gember te drinken, vitamine pillen te nemen) en is daardoor nooit meer ziek. Als ze dan ziek is gebruikt ze neusspray om iniedergeval te kunnen ademen. Ligt het aan mij of was was ze afgelopen kerst en tijdens hun vakantie in januari nog flink ziek.

Niet dat het veel uitmaakt (ik zou het ook in mijn broek doen), maar cataractoperaties bijvoorbeeld worden ook onder lokale verdoving uitgevoerd. Ooglidcorrecties ook. Brrrr.

Oh bah, gewoon alles wat met je ogen en een operatie te maken heeft lijkt me zo naar.

Vind het ook zo gekkig om te denken dat dit begin december is opgenomen en dat ze ook in december uit elkaar gingen! Lijkt me zo’n heftige periode dan voor Saske. Een oogoperatie, je relatie uit, de feestdagen etc.

@Shaaar Ja met kerst had ze toch nog een vette keelontsteking en antibiotica? :stuck_out_tongue:

Huh die nieuwe vlog van Wil en Tien: Willemijn past nieuwe schoenen blijkbaar zonder sokken aan? Ik vind dat gewoon echt niet fris? Prima als je zelf geen sokken in je schoenen draagt, maar met passen vind ik het toch een ander verhaal… Zeker als je het nog terug moet sturen als blijkt dat t toch niet goed is. Brr

Edit: ohh ik cringe ook echt bij hoe ze beide dansen/“hakken” en zingen in de auto. Omgg

Ben nu wel benieuwd wat er gebeurde :’)

was meer in het algemeen bedoeld, de raarste dingen worden tegenwoordig toch gesponsord? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Neusspray is onlosmakelijk verbonden met aambeien in mijn FF influenced mind.

Is het ook. Helemaal als er te weinig verdoving is gebruikt en de chirurg Brabanders aan het afzeiken is, tijdens de operatie, nadat ie vroeg waar ik vandaan kwam (Brabant) :upside_down_face::+1:t2:

Hahaha ja ze danst ook echt alsof ze acht is ofzo? Dat gespring en gedoe, vind dat echt ongemakkelijk :stuck_out_tongue:

Het maakt het ook ongemakkelijl wetende dat ze haar telefoon dus heeft klaar gezet en het idee had ‘en nu ga ik filmen hoe ik dans’. Zo raar?

Nou dat dus. Ik dans ook zo maar ik bedenk niet dat ik dat dan eerst ga filmen. Om met Nielson te spreken: waarom zou je dat doen?!

Bij Radar gaat het nu over zonnebank gebruik. Ze lieten ook fragmenten van influencers zien, Monica, Fadim en Lotte zag ik voorbij komen. Ging hier laatst nog over de spon post van Lotte, vond dat toen zo idioot, vooral hoe ze het daarna goed praatte. Ben benieuwd of ze er nog steeds zo over denkt.

Ooglidcorrecties doen ze ook met narcose als dit echt heel gewenst is.

Ik zag van de week een shoplog van Sabrina Putri (?) Die eerst even vertelde dat ze echt wel wat kritischer was op wat ze kocht en alleen als ze het écht nodig had oid.
Heb zelden zo’n filmpje vol random zooi voorbij zien komen!
Ze heeft zich voor mijn gevoel ook erg veel maniertjes aangeleerd, komt mij niet erg authentiek over.
Dat waren weer 20 minuten van mijn kostbare tijd vergooid…

Omdat je je sexy voelt als je danst?

Heb die ook gezien. Vond die opmerking zo raar dat ze kritisch is en geen rommel meer koopt. Ze koopt alleen maar troep en heeft megavaak van die troepshoplogs omdat ze weer moet laten zien dat ze 500 notitieboekjes heeft gekocht die ze na het filmen in een kast flikkert en nooit gebruikt. Ga er ook niet meer naar kijken, want begin me er steeds meer aan te irriteren