Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Hahahhaa “toevallig”

Maar ze heeft het natuuuuurlijk niet over Suz want Suz heeft wel vet veel ervaring naast het coachen en dat alles zonder studie. Wil je dat ook? Stort dan 2500 op Mn rekening en dat zorg ik dat jij van je volgende klant 25000 krijgt.

11 likes

Ik vind het wel lekker hoor. Niet slechter ook dan alle andere nummers in haar genre.

5 likes

Eén van de weinige keren dat ik het met Mascha eens ben

2 likes

Hoezo worden die mensen die zo’n coach nemen in de val gelokt en misbruikt dan? Ze kunnen toch gewoon bekijken wat die coach voor ervaring/opleiding heeft? En er dan vrijwillig voor kiezen met zo’n iemand in zee te gaan.

Heb je het wel goed gevisualiseerd? Ken je de law of attraction, je moet er wel eerst goed aan denken hé

2 likes

Klopt maar er zijn zo veel ‘kwalzalvers’ op dit moment. Je pikt die er zo uit op insta maar een jong beginnend ondernemer zou daar best in kunnen trappen.

2 likes

Ik vind het nog steeds bizar dat dit echte muziek is en niet satire. Drie mensen die die tekst hebben geschreven. :cry:

1 like
  • Een muziekcarrière hebben waarin je veel bling draagt en over je achterwerk en je monnie zingt
  • Ondernemers helpen om hun omzet te vertienvoudigen met je vrouwelijke energie.

0 stemmers

3 likes

Als ik naar mijn rockhelden of de top 2000 klassiekers luister denk ik ook altijd: welke stonede garnaal heeft deze tekst geschreven?

In die zin hebben Famke Louise en Led Zeppelin best veel gemeen.

(Ik zal wel gelyncht worden om deze mening maar goed.)

24 likes

Nou heeft Queen ook wel nummers minder serieuze nummers Fat-bottomed girls en I’m in love with my car maar ik bedoelde eigenlijk toch het grotere plaatjes. Dat zowel Led Zeppelin en al die andere grote bands zelfs veel meer doen dan is de tekst soms niet altijd even geweldig maar excelleren ze iig nog met hun stem en instrumenten. Dat is bij Famke toch wel andere koek. Dan is en de tekst en geschreven door een groter team maar stelt het wat betreft instrumentatie etc en zangkosten ook weinig voor. :stuck_out_tongue:

6 likes

Jaa daar heb je wel een goed punt.

Sorry ik heb een zwak voor Famke.

3 likes

Ik zou haar tof hebben gevonden als het gewoon een en al satire was een beetje zoals “Weird Al” Yankovic en dan niet zozeer qua stijl maar wel qua talent het totaalplaatje hebben. :stuck_out_tongue: Nou is Merol niet echt satire maar haar kan ik wel weer waarderen.

2 likes

Ik ben vooral verward omdat ze nu zelf ook famke zegt en niet femke?

8 likes

En ook Mafke haha

6 likes

Volgende keer gewoon een liedje over anagrammen van haar naam. :sunglasses:

Ik heb ze niet allemaal op een rij
anagram dan maar met mij

3 likes

Wordt een kort nummertje zo te zien

8 likes

Fak me

58 likes

Volgens mij is dat satirisch bedoelt

@Matilda :cry: maar ik gun het haar zo

Sorry ben gewoon fan van Famke en van Queen

11 likes

Nou Famke-Louise mocht je dit lezen: Zou je ook een Queen cover set willen doen bij DWDD? Dan ben je onze vrouw. :sunglasses:

5 likes

Krabbenmand :crab::crab:

16 likes