En dan nog beledigd zijn als je niet hebt onthouden dat Max niet haar kind is maar haar hond.
Ik ben het hier echt wel mee eens, je mag best benoemen wat je hebt gestudeerd want je hebt daar ook vaak jaren hard voor gewerkt en ook veel geld aan besteed. Je beroep of studie is ook een groot deel van je leven, je bent over het algemeen veel meer uren op je werk dan thuis in je huis. Niet gek dat het meestal na je naam nogal snel genoemd zal worden.
Ja precies!
Overigens vind ik het überhaupt interessant hoor, ook als mensen niet gestudeerd hebben/iets heel anders doen. Misschien kwam dat niet zo over omdat ik het had over die studie en titels, maar dat is gewoon wat ik heel erg merk t.o.v. buitenlandse vrienden. Voor hen is het veel normaler terwijl het hier vaak opschepperig klinkt.
Same
Dit ben ik ook trouwens, precies haha (maar dan de mr titel op zak) dus aangenaam, mr. Puntzak. 25 en leeft voor het show je laatste aankopen topic op een forum oh en studeert nog dus (2e studie).
Misschien moet ik de volgende keer dat ik mezelf moet voorstellen in zo’n rondje gewoon iets compleet anders verzinnen.
Hoi ik ben Flamoes en ik ben Antrepenoer en mijn hobby is ondernemen en lekker hard gaan in het leven.
(Sorry zal ff kappen met slowchatten maar mijn college RECHTEN is uitgevallen dus ik heb niks te doen.)
Offtopic
Nee mijn uni doet het 8, 8, 4, 8, 8 systeem. Dit is week 1 van periode 4.
Ik weet niet precies waar je dit hebt gehoord maar ik zit toevallig in deze wereld en van mijn hele opleiding met strafrechtadvocaten is er van de 20 kantoren maar 1 kantoor dat de opleiding niet betaalt
Ik denken dat Massa uit zichzelf een mooie en eerlijke post had geposts. Maar nee, het is weer een of andere campagne, zoals te zien bij andere posts van influencers. Is toch om te huilen. #tranenvangeluk
Ik voel me dan echt dom dat ik daarin ben getrapt.
Van alle rechtsgebieden is strafrecht wel het lastigste om een kantoor te vinden waar je de opleiding kan doen, omdat er heeel veel concurrentie is en heel weinig kantoren met vacatures, maar zelf betalen komt niet zo vaak voor gelukkig
Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.