Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Wel lekker overzichtelijk, als je je succes en persoonlijke groei gewoon af kan meten aan je bankrekening. Hoewel slecht nieuws voor mij.

2 likes

Ik krijg ook wel een beetje het gevoel dat het een soort van pyramideschema is? Zij volgt zelf hele dure cursussen bij coaches, en geeft zelf dus cursussen als coach om cursussen (als coach?) van 25.000 EUR te kunnen verkopen (maar als ze daar in staat tot is, waarom vraagt ze dan 12K?).

Zo. Veel. Vraagtekens. Wou dat ik me ook had ingeschreven op de Universiteit van het Leven.

22 likes

Van mij hoeft zeker niet iedereen te studeren, maar ik vind het zo irritant als ~ondernemers~ hun gebrek aan opleiding als badge of honor gebruiken. Alsof ze erboven staan. Terwijl het juist die mensen zijn waarvan ik vaak denk, hád je maar wat meer geleerd over dingen die niet enkel je zakken vullen.

35 likes

Volgens mij was ze met haar mode blog best succesvol! Maar die samen met Vera was inderdaad niets!

In haar “Over mij” zegt ze dat ze met haar eigen blog 40K unieke bezoekers per maand had, en met de blog met Vera 50K. Dat is toch wel 25% meer!

1 like

Oh zo! Ik dacht meer aan dat die modeblog volgens mij best wat jaren heeft bestaan en haar blog met Vera was al vrij snel weer opgedoekt. Maar ik kan me voorstellen dat hun gezamenlijke blog een beter bereik had omdat er van twee kanten reclame voor werd gemaakt!

1 like

volgens mij zitten er ook wat van dr coaches op het forum. :rofl:

9 likes

Is die hele operatie van Jamie Li niet een 1 april-grap. Ze heeft weleens gezegd nog een kind te willen ook.

Altijd als Wil en Tien bij Kapper Sue zijn moet ik denken aan al die keren dat ik als kind van Mn moeder moest spelen met kinderen die ik stom vond. Eenzelfde eenzijdige liefdes vibe.

34 likes

Ze deed ook dingen voor bedrijven waaronder een schoenenmerk marketing / adviseren o.i.d. (buiten haar eigen blog) geloof ik.

1 like

Mascha moet hier wel meelezen toch? Het gaat hier al de hele dag over die Suz en nu post ze dit hele verhaal onder dr Instagram

98 likes

Lol! Maar ik vind dit wel een sterk stuk tekst

32 likes

Ik vind niet dat ze ongelijk heeft, maar “kruisje zit linksboven” past ze zelf ook niet echt toe he?
Als je mensen in je tijdlijn irritant vindt kun je ze toch ontvolgen (of mis ik iets). Dan hoef je het in ieder geval niets steeds te zien. (Wat ze zegt blijft wel geldig natuurlijk).
Ik heb Suz toen ze met dat 25.000 euro/coaching gedoe begon ook ontvolgd daarom.
Vind de opmerking dat t op pyramidespel lijkt trouwens wel erg treffend.

6 likes

Gooooo Mascha!

3 likes

Als mensen haar (Suus) zoveel geld willen betalen voor advies, moeten ze dat toch zelf weten. Ik zie daar het probleem niet zo van in. En misschien geeft ze wel heel goed advies?

Ik vond haar en Bas in de tijd van versus A altijd wel leuk in hun vlogs en vind het wel leuk om te lezen dat ze beide een kindje verwachten.

Haar verhaal er om heen vind ik wel zweverig, wereldvreemd om te lezen. Kan mij goed voorstellen dat het kwetsend is voor mensen die moeilijker zwanger raken.

1 like

Suzanne werkte volgens mij ook (wel eens?) achter de schermen bij Vera Camilla.
Ik heb wel eens gezien dat een bedrijf Vera via twitter benaderde voor een samenwerking en dat Suz toen antwoorde: stuur hierover even een mailtje naar suz@veracamilla.nl

1 like

Weer een nieuw nummer van Famke. Maar het lijkt wel gewoon elke keer alleen maar slechter te worden?

1 like

Is, als ik het goed begrepen heb, een andere Bas nu.

Ja, ik weet het maar de vorige Bas wordt ook papa.

1 like

Oh pardon had het verkeerd begrepen haha!

1 like