Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Lach me rot om de thread van Tanya(pixi2woo) op Guru g*ssiper. Daar gingen de geruchten al maanden, maar de gossip daar is wel erg juicy

Wat een gezeik om niks in die video van Lotte. Ik vind haar onredelijk, dat ze tegen die baliemevrouw ingaat dat er niemand in de wachtruimte zit en waarom ze dan niet toch kan gaan. Die mensen zitten niet altijd op dezelfde plek te werken.

Ze dacht een uur te verliezen van haar dag, poeh hee… dan doe je dat toch morgen of in de avond. Lijkt me dat ze dat redelijk flexibel in kan delen, gezien ze thuis werkt en gezien haar werk.

1:56 - 6.06

Het bleef ook maar doorgaan. Het ging ook om 45 min wachten.

Vooral omdat het haar eigen schuld is? Had ze maar beter moeten opletten. Kan ook zijn dat de medewerkers een overleg hadden ofzo en ze daarom niet kon

Precies echt niet redelijk. Alsof ze haar eigen frustratie botviert op die vrouw.

Ahhh wat jammer! Dacht al wel zoiets, ze plaatsten al bijna niks meer met elkaar en eerder altijd heel veel.

Ohh had dit niet verwacht ookal keek ik ze al jaaaren niet meer. Ze zijn ook super lang samen geweest uiteindelijk,lijkt me echt naar om die beslissing te moeten maken.
Tanya is echt zo veranderd van hoe ik me haar herinnerde!

Ik kijk nooit meer naar Lotte, maar wat een ont-zet-tend niet interessant verhaal. En dan “ik moet naar het gemeentehuis m’n paspoort aanvragen, naar m’n moeder en boodschappen doen. Dusseh een heleboel dingen achter elkaar.” Girl…
Ik merk echt dat ik me erger, haha. En heeft ze nou twee van die misvormde hondjes?

Alsof alles draait om haar haha. Het is gewoon dom dat ze een uur te vroeg kwam, maar dat ze dan ook nog eens verwacht dat iemand anders meteen tijd voor haar maakt vind ik eigenlijk best belachelijk. Als je dan toch een uur moet wachten ga je lekker mails lezen of Instagram foto’s bewerken idc.

Het is vooral ook zó ongeïnspireerd geschreven…

Dit verschilt per persoon of degene dat veel vindt

Echt zo’n verhaal van iemand die niks mee maakt op een dag. :tipping_hand_woman:t4:‍♀ En ja, kan er echt niet bij dat mensen nog zulke honden kopen. Zegt wel iets over iemand.

Als ik twee/drie afspraken achter elkaar heb en iets gaat niet zoals ik dat wil, dan krijg ik ook best wel een kortsluiting. Vind het dan ook zonde van mijn uren om dat te verliezen. Zou ook gevraagd hebben of het eerder kon of niet, zo niet jammer dan. maar dan is het wel raar dat je dan als nog op het bord komt en het opeens wel kan, ondanks dat er word aangegeven dat het niet kan. Vind het niet een hele overdreven vlog ofzo?

Ja precies hahah. Beetje prinsessengedrag. Ze had beter moeten opletten, vind het raar dat ze dat op die baliemedewerker afreageerde, alsof diegene er iets aan kon doen

Ik denk dat meer was om Lotte der houding die reactie. Kan zijn dat diegene nog wat moest toch en toen daarna dacht. Ach doe toch maar nu dan doe ik het zometeen of iets? Dan werd ze ws niet zo aangestaard door boze Lotte :see_no_evil:

Vragen kan best hoor, maar ze krijgt een nee en gaat daarover in discussie met de medewerker en doet vervolgens verontwaardigd dat ze alsnog moet wachten, terwijl ze in eerste instantie zelf de fout maakte om te vroeg te komen

Daarbij, gemeente Woerden is niet groot en dan ga je 5 minuten lang ranten over die medewerker. Dikke kans dat ze het te zien krijgt. Lijkt me niet leuk om te zien. Niet sjiek, imho.

Ja, dat begrijp ik wel maar volgens mij word het nu meer uit context getrokken en is het meer een stoer verhaal van Lotte zelf. (Aka of het wel echt gebeurd is, is de vraag)

@Booklover bij mijn aanvraag van mijn ID drukte de mensen op de plekken zelf op een knopje en werd de volgende opgeroepen. Weet niet of dat overal zo is.:woman_shrugging:

Wat een vreselijk aanstellerig en verwend mens is zij geworden zeg

Ik heb alleen dat kleine stukje gekeken, maar waarom moest iemand haar ophalen als ze op de fiets was? Hoezo val je iemand anders lastig om jou heen en weer te rijden, terwijl je ook nog zelf je fiets bij je hebt