Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik ga nu ook kijken, nieuwsgierigheid getriggerd.

Edit: laat maar, is een half uur, geen geduld voor.

4 likes

Ik kijk hem nu ook en haar gedrag valt me niet op.

1 like

Iiiiitā€™s not your fault

1 like

Oooh wait ik haal Instagram en de vlog door elkaar. Ik dacht dat ik het in de vlog had gezien maar het was een story van Rachel op Instagram. Daarin had Pip Rosie op schoot en was ze tegen haar aan het praten. Maar je kon opmaken dat wat ze zei dat ze dat gekopieerd had van haar ouders. Oke SLECHT verhaal dit. Nevermind me :smiley:

Ja dat is wel zo maar vond het toch best tenenkrommend om een dreumes van 2 ā€˜poppetjeā€™ en ā€˜goed zo kleintjeā€™ (in die trant) te horen zeggen.

3 likes

Haha hoezo zou jij dit gedrag echt niet okƩ vinden? Daar kun je toch echt niks aan doen?

4 likes

Geen onderbenen. Wel underboob.

29 likes

Ik vind dit wel 1 van haar leukere fotoā€™s

4 likes

Ik vind die underboob zoā€™n rare trend

18 likes

Ik dacht eigenlijk dat ze een hartslagmeter om had.

36 likes

Dat is het toch ook? Ik dacht het serieus ook.

Ik vind haar sinds de koelkast foto fascinerend. Maar nu ben ik wat verder terug gegaan en wat heeft ze zichzelf aangedaan zeg. Die lippen. Ik kende haar niet maar ik kom er nu achter dat Ik haar voorheen echt fris en mooi vond. Nu echt niet meer.

3 likes

Ik vind haar op deze foto heel anders dan die screenshot van een filmpje van laatst. Daar was haar hoofd heel hoekig en brede kaak. Hier valt dat wel mee.

Wat doet ze dan? :smiley: ik kan niet kijken want ik kan hun even niet meer uitstaan.

Edit: al gelezen

Haha sowieso, wie heeft er vrijwillig een half uur tijd voor een vlog? :see_no_evil:

Vond ik die korte vlogjes van Anna toentertijd wel leuk. Lekker kort en leuke beelden en wat geklets.

2 likes

Ik vind dit echt lelijke badkleding ik zou nog liever een volledig wetsuit dragen in de volle zon dan dit. :no_mouth:

18 likes

Ook lekker bemoedigend als ze verder voornamelijk een fitgirl en -boy merk willen zijn. :ā€™) Als je dan een actieve levensstijl wil aanmoedigen kan je beter inclusive zijn en een breed scala aan maten aanbieden. Maar goed misschien ligt hun focus ook meer op instasexy inclusief underboob dan ga op de gezonde toer. :stuck_out_tongue:

3 likes

Aimee heeft weer een video over kleding, dit keer koopt ze kleren voor haar vriend. Het is dat ik sommige videoā€™s van haar wel leuk vind anders had ik haar allang ontvolgd.

1 like

Ja haar vriend lijkt ook wel een beetje tired of her bullshit :joy:

2 likes

Het is voor een kindje van 2.5 heel normaal om ouders ā€œna te pratenā€. Zie je ook vaak als ze bijv met de poppen spelen e.d.: letterlijk nadoen en nazeggen wat ze ouders vaak horen zeggen, zelfs qua intonatie etc haha.

5 likes