Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Echt? Ik vind hem juist leuk en sympathiek overkomen.

4 likes

Ik vind hem juist heel leuk!

Heb ook echt het idee dat hij het helemaal niet leuk vindt om telkens gefilmd te worden (kan ik me voorstellen, zit er ook niet op te wachten als mijn vriend ineens hele dagen een camera op m’n snufferd zou duwen ‘VIND JE HET LEUK’). Toevallig gister de video gekeken waarin Aimee kleding voor hem koopt, nou hij is echt zooooo ongeïnteresseerd in alles en echt zo’n nonchalante houding. Blegh

2 likes

Ugh, ik ben allergisch aan youtubers die hun kijkers een naam geven :face_vomiting:

3 likes

Ik vind het heel irritant. Het is wel oké als het spontaan ontstaat maar bij Bonnie is het zo geforceerd en bedacht. Alsof ze quirky wíl zijn.

Youtube blijft mij verrassen door dit als suggestie te geven. Een keer wat anders dan een Vera Camilla make-up look. NSFW

Dit creatieve modeduo met de naam Fecal Matter is schijnbaar heel erg high fashion en wordt ook uitgenodigd door de grote modehuizen om shows bij te wonen. Ik vind het wel knap en fascinerend hoe dedicated deze twee mensen zijn om hun kunst tot leven te laten komen.

15 likes

Nou dokter dat zou jij moeten weten. :upside_down_face:

Al is het gewoon een schoen een beetje zoals die hobbitvoeten in LOTR.

9 likes

Ik zag elders dat het dus gewoon een soort laarzen zijn beetje zoals alexander mcqueen deed voor lady gaga. Waar je dus kan instappen en soms een beetje bijwerkt met special make-up of zo om alles naadloos door te laten lopen. (Iig bij 1 paar).

1 like

Ik behoed mensen graag voor ‘voetfetishes’. Maar op een ander plaatje gewone stripper heels.

Nog een plaatje

https://www.instagram.com/p/Blgg1f5hi7R/

Ik vind het wel allemaal heel knap gedaan. Ik vind het al knap als ik mijn haren netjes kam en volledig gekleed de deur uitgaat. Dit is echt next level.

1 like

Ik moest eerst denken dat ze gingen voor een look die een kruising is tussen een alien, een cybergothic


[x]

en

Yo-Landi van Die Antwoord

4 likes

Hoe ik mijn voeten nu door die vreselijke foto’s hierboven houd

Foto van voeten:
https://www.runtastic.com/blog/wp-content/uploads/2015/04/rsz_starke_fĂŒĂŸe_3.jpg

8 likes

Hahah same

Super raar maar ook super tof

Zo lief dit weer. Enzo gaat iemand verrassen die zijn spreeukbeurt over hem houdt.

37 likes

Ik wil echt met Enzo trouwen, boeit me niet dat hij 2 jaar jonger is.

9 likes

Ik word juist kriebelig van de intro van I am the knees (als ik het goed heb): halloieeee, i am the knees. Volgens mij is het afgeleid van haar naam Denis?

I am Denise
? Hahahah

image

Btw zoek geen cougar gifs. Je ogen kunnen bepaalde gifs niet handelen.

18 likes

Hahaha dat hoofd. En heeft hij nou een ooglapje?

1 like