Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ze heeft een terugval van haar eetstoornis gehad volgens mij.

Ja ik zie nu dat ze nog actief is op YouTube en daar video’s plaatst over haar herstel

een liefdeloos relaas vond ik het. niet iets om blij van te worden.

3 likes

Argh ik kan de NRC artikelen niet meer lezen, ik kom bij de paywall :new_moon_with_face: wat staat er zoal in?

1 like

Ik volgde volgens mij een tijdje haar datevlogs (weet ook niet waarom want ik vind haar vervelend maarja hoe kom ik anders aan deze kennis) en toen had ze het geloof ik over dat ze aan het daten was met een oudere man en dat was heeeel fout en kon echt niet en ze kon ook echt niet vertellen waarom het dan zo fout was. Maar ik denk dan dat dat misschien die gescheiden vader van een vroegere schoolvriendin was? Best fout ja haha wel een goed verhaal.

1 like

Gaby heeft weer een nieuw pareltje toegevoegd aan haar insta. Jullie ook zo zin in in een hamburger? Ik kan alleen maar naar haar lippen kijken :open_mouth:

9 likes

Lekker ff een hamburgertje eten in je blote billen op de grond ja tochhh

28 likes

Ja of Maxim Hartman

1 like

Zoek de verschillen tussen die burger en haar lippen.

7 likes

Hoezo valt niet alles van die burger af? Als ik hem normaal vast hou flikkert er al van alles af bij mij.

6 likes

Haha :joy: :joy: :joy:

1 like

Ze eet hem toch niet op :joy::joy:

2 likes

Het is een speciale influencer burger, je weet toch.

2 likes

Die je dus niet kan opeten #toonzaalmodel

1 like

Ik volgde haar ook (kijk nog steeds wel eens een video) maar vind haar heel anders overkomen in dat artikel, echt minder leuk. Denk inderdaad ook dat die oudere man de gescheiden vader moet zijn, wel gek dat ze dat nu zo openbaar maakt want in haar vlogs was ze er altijd heel geheimzinnig over.

Ik vind dit zo vreemd?

Ze heeft sinds juli alleen nog maar 1x een linkje naar haar Etsy webshop gepost. Dan ben je toch geen actieve blogger meer?
(en niet dat dat erg is, maar ik vind het wel vreemd om dan in een blad te komen met een interview als ‘blogger’. Vooral vanuit dat blad trouwens)

1 like

Lol ik vind het grappig dat Bonnie een samenwerking heeft met Thuisbezorgd (zie haar Instagram verhaal). Zij heeft letterlijk nog nooit eten besteld haha, vraag me dan af hoe ze bij haar komen… :’)

24 likes

Haha serieus? Net zoals dat ze hypotheektips ging geven voor Funda terwijl ze een huurhuis heeft. Hoezo letten die merken daar niet wat meer op? En waarom neemt ze het aan, ook zij heeft het er toch altijd over wel relevante samenwerkingen te willen doen.

13 likes

Misschien om zo vegan tentjes wat meer onder de aandacht te brengen?

Haha ja ik vind het dus ook niets voor Bonnie? En ook echt een vreemde zet van Thuisbezorgd vind ik

@keepyourheadup Ze heeft het verder niet over vegan gehad. Ze vertelde alleen dat ze eten heeft besteld bij het beste Aziatische restaurant van Rotterdam

4 likes