Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Het gaat over de #bestrestaurantsawards en over een Aziatisch restaurant.

1 like

en @flwhrs ok nevermind :sweat_smile:

1 like

Misschien doet Rodi ook aan thuisbezorgd.

7 likes

Ik heb die hype om die snackbar ook nooit begrepen.

4 likes

Ik heb hem je even gestuurd :slight_smile:

Kan wel kloppen dat ze dunner lijkt - haar anorexia speelde weer op, de laatste vlogs gingen daarover.
(althans, volgens de titels, want daarom kijk ik nu niet)

1 like

Dat heeft volgens mij (ook) te maken met haar mentale gezondheid.

Lijkt me errug vermoeiend hoor, serial dater zijn. Moet er niet aan denken.

Ik moest wel lachen. In een van haar vlogs van vorig jaar was ze in Amsterdam maar ging ze absoluut niet filmen. Jaja, was ze bij Maxim natuurlijk. So obvious.

Iemand zichzelf al getergd met de nieuwe Annic-vlog? Er komt een of andere energiebesparingsman langs (spon) en ipv dat ie in de camera kijkt, kijkt ie steeds naar haar. Het is intens ongemakkelijk, want zij kijkt zo nu en dan wel in de camera en hoopt volgens mij dat ie haar gaat spiegelen maar de guy is vrij hardleers :sweat_smile:

4 likes

dit precies viel mij ook op vanmorgen, wat een heerlijk ongemakkelijk gebeuren hahah

ze staan ook steeds zo dicht bij elkaar

3 likes

2wmn had laatst een video dat ze outfits van paspoppn gingen passen, Aimee heeft nu ook zoā€™n video.

1 like

Ik heb de video van Aimee nog niet gezien maar wel opmerkelijk dat zij de outfits direct gaat kopen aan de titel te zien, terwijl Wil en Tien alleen gingen passenšŸ˜‚

2 likes

Inderdaad opmerkelijk, maar in de video geeft ze aan dat ze het terug gaat brengen als ze het niks vindt. Op zich vind ik het wel leuk dat het daardoor betere pasbeelden zijn dan in een pashokje vluchtig geschoten.

Ik spoel dat soort stukken altijd door haha

3 likes

Wel leuk dat ze de burger echt eet.

*Of zou ze ook zeggen: ā€œAlain eet even een paar happen uit mijn burger zodat het lijkt alsof ik ook heb gegeten.ā€

4 likes

Ik weet niet of het haar make up of filter is maar het valt me bij haar fotoā€™s altijd zo op dat ze zoā€™n heel witte gloed op haar voorhoofd/wangen/kin heeft? Ik heb geen verstand van make-up dus weet niet of dit fashion is.

3 likes

Waarschijnlijk heeft ze proberen te ā€˜bakenā€™ dus je poeder wat langer laten zitten en daarna het overtollige poeder weg vegen zodat je make-up beter blijft zitten. Vaak zie je dit goed op een foto met flitsā€¦

1 like

Ik heb dit zo vol verbazing gekeken :scream_cat:. Hun hele gezichtsvorm neus etc. Veranderd.

7 likes

Hoeveel verdient ze met YouTube? Minimaal 4000 euro per maand, soms het dubbele, soms het driedubbele en ze heeft momenteel genoeg geld om een huis te kunnen kopen.
Ze heeft 300 k abbonnees.

Soms vraag ik me echt af hoe de fuck onze maatschappij zo geworden is, dat voetballers miljoenen binnen haken, vloggers tonnnen, en mensen die in de zorg en het onderwijswerken bijv. gemiddeld zoā€™n 30-35 k per jaar.

73 likes

Even snel gekeken upload ze ongeveer 1 video per week? Ik wil niet weten wat mensen verdienen die bekender zijn / meer uploaden.

2 likes

Ze heeft (of had misschien dan?) meerdere kanalen toch? De had geloof ik ook nog een spellen en/of Sims kanaal.