Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

ik snap niet dat vloggers nog steeds vloggen als ze aan het autorijden zijn. Nu Scarlet? (ik bedoel de blonde) van Ikvrouwvanjou ook weer. Levensgevaarlijk

3 likes

grappig, ik ook! vind haar op instagram irritant maar nu eigenlijk heel welbespraakt en relaxed overkomen.

1 like

Ik volg haar helemaal niet maar ze staat vaak tussen m’n aanbevolen video’s en deze vond ik echt heel interessant!

2 likes

Als ik de beschrijving lees lijkt het om een samenwerking te gaan. Is dat zo?? Ben nieuwsgierig maar kan niet kijken haha

Ja. Ze had eens benoemd in een video dat ze die tattoo wilde laten laseren en toen werd ze gemaild door het Nat.ionaal Huidc.entrum.

Het overlinen ook echt… :woman_facepalming:

Wel een interessante samenwerking die ook echt bij haar past!

2 likes

Wauw ik vind haar hier echt kut, echt zo’n kattenkop. :stuck_out_tongue_closed_eyes: En idd wat ook al in de comments staat. Niemand zegt ā€œdat is die van instagramā€.

6 likes

Ja haar mondhoeken staan permanent naar beneden terwijl ze niet droevig is.

11 likes

Ik heb net ook zitten scrollen. En kan geen positieve reactie vinden maar ik kan zelf ook echt niks positiefs erover zeggen. Bah

3 likes

Zegt Yara nou in haar vlog dat ze haar kamer gaat verven? Heeft ze dat niet al 2 a 3x in een andere kleur gedaan de afgelopen maanden :sweat_smile:

3 likes

Ik vind haar juist wel lekker zelfverzekerd en relaxed overkomen!

10 likes

Dat ze bekend is geworden via Enzo Knol weet iedereen wel en dat is ook prima. Dat is gewoon gebeurd maar nee ik vind haar zo onaardig in die video.

2 likes

Kan iemand een samenvatting geven??

Vanaf 4:50 gaat het over forums waar over youtubers wordt geroddeld;
ā€˜een forum is er niet meer’

Ze heeft het er ook over dat we het hier laatst hadden over dat ze die video van Willemijn en Martine had en dat hier toen niet zou zijn teruggekoppeld wat haar uitleg was onder haar video (wat hier wel gewoon geplaatst is. En ze leest zelf niet meer mee maar krijgt screenshots doorgestuurd.

4 likes

Ah net waar ik zin in had, iemand die met een mond vol sushi een heel langdradig verhaal houdt waarbij ze het zowel over forums, fora en Foras heeft. Make up ur mind en empty ur mouth byeeee

55 likes

683b995e3961fca05b034cb6df621be8

Niemand leest mee natuurlijk…

20 likes

Ah de minions in de comments vragen welk forum dat doet. Zal ik ze allemaal wtf linken?

79 likes

Ze is voor bodypositivity, is niet jaloers op Famke Louise, maakt geen foto’s met fans tijdens het stappen en nog iets maar het was een saaie video

1 like

Gebeurt daar ook nog eens wat.

OkƩ ik ga al weg.

5 likes