ik snap niet dat vloggers nog steeds vloggen als ze aan het autorijden zijn. Nu Scarlet? (ik bedoel de blonde) van Ikvrouwvanjou ook weer. Levensgevaarlijk
grappig, ik ook! vind haar op instagram irritant maar nu eigenlijk heel welbespraakt en relaxed overkomen.
Ik volg haar helemaal niet maar ze staat vaak tussen mān aanbevolen videoās en deze vond ik echt heel interessant!
Als ik de beschrijving lees lijkt het om een samenwerking te gaan. Is dat zo?? Ben nieuwsgierig maar kan niet kijken haha
Ja. Ze had eens benoemd in een video dat ze die tattoo wilde laten laseren en toen werd ze gemaild door het Nat.ionaal Huidc.entrum.
Het overlinen ook echtā¦
Wel een interessante samenwerking die ook echt bij haar past!
Wauw ik vind haar hier echt kut, echt zoān kattenkop. En idd wat ook al in de comments staat. Niemand zegt ādat is die van instagramā.
Ja haar mondhoeken staan permanent naar beneden terwijl ze niet droevig is.
Ik heb net ook zitten scrollen. En kan geen positieve reactie vinden maar ik kan zelf ook echt niks positiefs erover zeggen. Bah
Zegt Yara nou in haar vlog dat ze haar kamer gaat verven? Heeft ze dat niet al 2 a 3x in een andere kleur gedaan de afgelopen maanden
Ik vind haar juist wel lekker zelfverzekerd en relaxed overkomen!
Dat ze bekend is geworden via Enzo Knol weet iedereen wel en dat is ook prima. Dat is gewoon gebeurd maar nee ik vind haar zo onaardig in die video.
Kan iemand een samenvatting geven??
Vanaf 4:50 gaat het over forums waar over youtubers wordt geroddeld;
āeen forum is er niet meerā
Ze heeft het er ook over dat we het hier laatst hadden over dat ze die video van Willemijn en Martine had en dat hier toen niet zou zijn teruggekoppeld wat haar uitleg was onder haar video (wat hier wel gewoon geplaatst is. En ze leest zelf niet meer mee maar krijgt screenshots doorgestuurd.
Ah net waar ik zin in had, iemand die met een mond vol sushi een heel langdradig verhaal houdt waarbij ze het zowel over forums, fora en Foras heeft. Make up ur mind en empty ur mouth byeeee
Niemand leest mee natuurlijkā¦
Ah de minions in de comments vragen welk forum dat doet. Zal ik ze allemaal wtf linken?
Ze is voor bodypositivity, is niet jaloers op Famke Louise, maakt geen fotoās met fans tijdens het stappen en nog iets maar het was een saaie video
Gebeurt daar ook nog eens wat.
OkƩ ik ga al weg.