Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Vanaf 4:50 gaat het over forums waar over youtubers wordt geroddeld;
‘een forum is er niet meer’

Ze heeft het er ook over dat we het hier laatst hadden over dat ze die video van Willemijn en Martine had en dat hier toen niet zou zijn teruggekoppeld wat haar uitleg was onder haar video (wat hier wel gewoon geplaatst is. En ze leest zelf niet meer mee maar krijgt screenshots doorgestuurd.

4 likes

Ah net waar ik zin in had, iemand die met een mond vol sushi een heel langdradig verhaal houdt waarbij ze het zowel over forums, fora en Foras heeft. Make up ur mind en empty ur mouth byeeee

55 likes

683b995e3961fca05b034cb6df621be8

Niemand leest mee natuurlijk…

20 likes

Ah de minions in de comments vragen welk forum dat doet. Zal ik ze allemaal wtf linken?

79 likes

Ze is voor bodypositivity, is niet jaloers op Famke Louise, maakt geen foto’s met fans tijdens het stappen en nog iets maar het was een saaie video

1 like

Gebeurt daar ook nog eens wat.

Oké ik ga al weg.

5 likes

Ik vraag mij af of hij ooit een interview heeft gegeven waarin hij het niet over Enzo heeft.

’ Toen kwam de politie, die door hem was gebeld. Heel grappig. Enzo wilde niet naar beneden komen om ons cadeautje aan te nemen. Zo kinderachtig.’

‘We wilden grote series maken, niet alleen grappige filmpjes, zoals bij Enzo.’

12 likes

Ja onwijs onaardig en ik erger mij kapot aan die chagrijnige mond.

4 likes

In ieder geval was het wel echt een high key video

We WiLlEn GroTe pRogRaMmA’S MaKEn

Laatste video’s:

Illegale scootmobiel race
Jaarverbod in bouwmarkt

Begrijp me niet verkeerd, ik vind jachtseizoen en de kluis toffe series, maar heb niks met de andere video’s die ze nog steeds online gooien. Maar ja, ik zal ook niet meer bij de doelgroep horen :woman_shrugging:t2:

16 likes

Ik kan het zo slecht hebben hoe youtubers mukbang uitspreken. Het is geen mukbeng of moekbeng!!

Mukbang spreek je uit als mokbang… een mok die bang is, zeg maar :triumph:

10 likes

hahah waar komt hoepsalabim vandaan?

1 like

먹방 ipv 묵뱅 :grimacing:

8 likes

Yes! Dat mensen niet weten hoe je het in Hangul schrijft vind ik prima maar iedereen in Nederland heeft het echt klakkeloos overgenomen van Mascha. Doe je huiswerk -_-

Edit: is ㅔ niet dichterbij in foute uitspraak dan ㅐ?

2 likes

O ja hoor, vast wel. Ik heb het al op zoveel manieren gehoord haha

1 like

Ik begrijp verder ook helemaal geen Koreaans hoor maar ik kan het lezen en doe het vaak als een soort puzzel om mn brein te trainen :rofl:
Mn doel is ieder jaar een nieuw schrift dus wil nu dit jaar beginnen met Chinese karakters :sweat_smile:

6 likes

“Vandaag hebben we een…”
Zeg het goed, zeg het goed… of niet
MukBENG!” (Vooral die nadruk op beng)
why-gif

9 likes

Ik mag die Goel dus niet, simpelweg en alleen door dat incident. Hoe kan je als volwassen man niet inzien, dat iemand het niet leuk vindt, als jij midden in de nacht in zijn tuin een megarave organiseert. En dan steeds verbaasd zijn dat Enzo hem niet moet. Joh, je geef in interviews aan dat jij het nog steeds als een mega geslaagde stunt ziet, vind je het gek?

9 likes

Niet om over je te gaan roddelen, hahahaha SURE JAN.

10 likes

image

25 likes