Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Gelukkig werkt ze niet meer samen met H.unkemöller, want anders was die samenwerking nu wel stopgezet. Verklaart ook wel de niet praktische ontwerpen die toen uitgebracht werden.

3 likes

Ik kan echt niet tegen dit soort meisjes en dat sarcastisch grappige en de edit style die letterlijk helemaal van Emma Chamberlain overgenomen is, tot en met muziekjes aan toe. Lekker creatief hoor meid!

2 likes

Snap niet dat Anna haar BH maat niet weet terwijl ze al die Hunkemoller shoots heeft moeten doen en lijnen heeft ontworpen.

En snap ook niet dat ze zegt dat het lekkerder zit zonder. Nou heb ik zelf een hele kleine cup maar zelfs ik heb als ik de trap op ren of in de auto zit en hobbel of dans liever een BH aan laat staan als je grote borsten hebt haha. Maar misschien heb ik t mis :thinking:

15 likes

Ja inderdaad! En het werkt ook niet echt voor haar, ze heeft een veel te lieve uitstraling om Emma Chamberlain of Antony Garza te zijn. (Niet dat die 2 er arrogant uitzien maar bij hun passen de filters meer in de video)

Ik draag ook 9/10 keer geen bh. Ik heb niet enorm kleine borsten, maar vind het toch veel vrijer voelen als ik geen BH draag.

6 likes

Haat aan beha’s. Ik heb een cup d en ik draag 9/10 keer een sporttopje onder mn kleding.

2 likes

Gaby heeft weer een mooie foto op de trap gemaakt met inspirerend onderschrift. Kan em zo helaas niet plaatsen want zit ff snel op mn mobiel maar het is de moeite weer waard jongens.:upside_down_face:

De geile reacties trouwens ook.

1 like
3 likes

Ondanks de rest van de foto zie ik vooral haar geknepen knuistjes :).

9 likes

geile reacties van vieze mannetjes :joy:

1 like

Wattttttttsup met die lippen, kan ze daarmee nog normaal eten joh

26 likes

#behappy

53 likes

Wordt dit dan het andere Youtubers-/bloggers-/instapoezentopic? :disappointed_relieved:

6 likes

Gaby’s influence, heb er geen woorden voor. Behalve #behappy.

2 likes

Hahahaha. Moet bekennen dat ik sommige vlogs best leuk vind. Maar Daniel praat soms zo raar hahaha beetje alsof hij dronken is.

1 like

Ik vind het fenomeen ‘je lippen zover opvullen dat het lijkt alsof je een snor hebt door de schaduw’ echt fascinerend.

35 likes

Hoe kan zij met 3 filmpjes als 1.500 abonnees hebben? Is zij ergens van bekend?

2 likes

Heb net de life update video van Anna gekeken en inderdaad weer eens een leuke video van haar. Heb het idee dat ze eerlijk is, zoverdat te beoordelen is van een scherm :smile:

Het enige waar ik me wel aan stoorde is dat ze zei over haar (bijna blote) foto’s: het is niet dat ze een tepel laat zien. Nou ik zie geen tepel inderdaad maar ze schijnen wel bijna overal doorheen…

Ineens worden wat oude video’s van Aimée aanbevolen op youtube. Ik was al vergeten dat haar kanaal eerst ‘You do need more’ heette, wel toepasselijk haha

5 likes

Zij heeft van die motivatiespeeches (om het zo maar even te noemen) via haar Instagram/website en ze is bezig met een boek.