Joy die een examenreis met vrienden boekt/spont… ik vergeet altijd dat zij ook ouder wordt en niet altijd 12 blijft haha
Juuuup
Hij was ook altijd mijn favoriete lama
Ik vind dat Anna echt stom reageert op alles
Ja wat een stomme roast. Snap dat het de bedoeling is dat je mensen afkraakt enzo, dus dat hij zei dat ze weinig views had etc, okee grappig. Maar dat stuk over eetstoornissen en dat ze een vluchteling is die hier is voor t belastinggeld… come on.
Vind sowieso de roasts van Kalvijn tegenvallen. Erg gemaakte grappen. Maar dat heb ik sowieso bij hem.
Ik dacht ik open dit topic om te kijken of iemand al iets heeft gezegd over het laptop ongeluk van Laura Brijde. Heeft iemand het al gezien? Ik zou gek worden als ik haar was.
Ze had een hele kop thee over haar laptop heen laten vallen en de laptop viel meteen uit. Ze had al 10.000 woorden geschreven voor haar boek en ze moet nu een paar dagen wachten tot ze weet of haar laptop het nog doet en of ze haar documenten nog heeft.
Haha dat was ook mijn gedachte ja. Ze zei dat ze was vergeten of ze het lokaal of in de cloud had opgeslagen. Ik denk dat als ik een boek zou schrijven ik het op vijftien verschillende plekken zou opslaan, dus mag hopen dat ze daar inderdaad van tevoren over heeft nagedacht
Met vertrouwelijke/gevoelige informatie kun je helaas niet in Google docs werken. Ik moet ook echt leren om vaker back-ups te maken. Is zoiets waarvan je altijd denkt ‘doe ik morgen’.
Waarom niet?
Omdat Google alles onthoudt vermoed ik, en omdat het een bedrijf is dat geld verdient met informatie vergaren, dus vertrouwelijke stukken typen in Google Docs lijkt me inderdaad geen goed idee.
Hier ook pas terug. Had al meer dan een jaar geen backup gemaakt, ook water over m’n laptop heen. Deed hij het daarna weer en dacht ik: ooh backup komt wel.
Stopte hij er 3 dagen later alsnog mee. Nog nooit heeft mijn uitstelgedrag me zoveel verdriet en woede gekost hahaha. Gelukkig stond er niks belangrijks op de laptop zelf, heb de belangrijke dingen in dropbox dus ben niks kwijt.
Maar i feel your pain.
Haha oeps. Dat is duidelijk een vergissing inderdaad. Maar wel leuk!
Oh vreselijk ja haha, het is inderdaad wel een tip dat als er water over zo’n Apple apparaat komt en hij doet het nog, dat het niet betekent dat hij niet kapot is
@Truitje wauw dat klinkt echt heeeel frustrerend en toevallig
Als ze het echt niet had willen verklappen had ze het er toch gewoon uit kunnen editen
Was een live Q&A dus dat gaat niet.
Oh lol sorry wist ik niet
Edit: oh stond gewoon in die post, genoeg voor vandaag
Ach in principe heeft ze ook nog niks gezegd, ik maakte er iig niet meteen uit op dat ze ook bedoelde wat er in de spoiler staat. We zullen het wel horen
Je kunt hem gewoon terugkijken op haar kanaal. Maar ik vond het inderdaad ook niet zo duidelijk naar voren komen zoals het in de spoiler aangegeven staat, ligt misschien aan mij Volgens mij was het meer een gevoel… of zou ze het al weten?
De documenten worden dan ook eigendom van Google.