holy moly, dit wist ik ook niet en is best even een ding besef ik nu
Edit: hier staat dat Google geen eigendom wordt, maar wel met de data mag doen wat die wilt https://www.cnet.com/news/who-owns-your-files-on-google-drive/
holy moly, dit wist ik ook niet en is best even een ding besef ik nu
Edit: hier staat dat Google geen eigendom wordt, maar wel met de data mag doen wat die wilt https://www.cnet.com/news/who-owns-your-files-on-google-drive/
Anna is op tv bij Wie ben ik? En haar tepels zijn lichtelijk zichtbaar door haar shirt. Denk dat ze dus inderdaad graag geen bh draagtâŠ
Schande
Lekker los in het tassie! Heerlijk als je dat zo kan in het openbaar.
Maar jij kan het ook! Gewoon kwestie van bh uitlaten en alleen tshirt/trui aantrekken! Of je het er goed uit vind zien/comfortabel vind/gepast vind, dat is een tweede, haha.
Ik zou het zelf vroeger ook nooit doen maar eerlijk gezegd denk ik er wel steeds meer over na om geen bh meer te dragen. Ik hn borstvoeding gegeven (maar 1 maandje en het was eerlijk gezegd echt een ramp haha) maar nu kijk ik toch anders tegen mân borsten aan. Ik zou me nu niet meer zo snel schamen als bijv een tepel doorschijnt ofzo. Mss een goed (verlaat) voornemen voor 2018: kinde bhâs dragen.
Btb (back to beuty/bloggen, wordt deze afkorting ooit gebruikt)
Volgt iemand hier Djen? Zij is nu zwanger van een jongetje, erg leuk om te volgen.
In het licht hiervan: Weet iemand van jullie toevallig een goede online (gratis) website voor het maken en verspreiden van vragenlijsten (AVG-proof)?
Vond het intto van Bonnie een beetje ongemakkelijk over de Veed nominatie, net als de beschrijving van dr video.
Akkoord. Vind het logisch dat ze om stemmen vraagt, maar zeggen dat Kringloopkwartier haar enkel geld heeft gekost lijkt me gewoon niet juist?
Edit: Heb wel gewoon op haar gestemd, daar niet van!
Iedereen heeft toch deze aflvering van satc gezien en weet toch wel beter??
Wow dit lijkt een compleet ander persoon.
Annemerel haar laatste vlogs gaan alleen maar over: *tuur steekt zijn duimpjes op en zegt yeah, meertje herhaalt met yeah > âde mensen vinden jouw duimpjes stomâ âdat mogen we niet meer doenâ âoh de duimpjes mogen wel volgens de mensen in de commentsâ âmaar dat ge-yeah vinden ze wel irritant dus daar moeten we mee stoppenâ
Mens hou eens op met het zeiken daarover! Own it en doe je ding maar ga die jongen niet steeds zeggen dat hij niet meer zus en zo mag doen van de mensen in de reacties. DAT is pas irritant.
Ik weet natuurlijk niet de reden dat je het niet kan, misschien heb je een grotere cup waardoor je last van je rug krijgt.
Voor mij was dit niet zo, ik heb cup c en draag nu al 2 maanden geen bh meer. Het begon eigk omdat het eerste wat ik deed als ik thuiskwam mân bh uittrekken was, toen wilde ik nieuwe bhs die beter zaten maar dat is duur dus toen ben ik hemdjes gaan dragen.
Nu heb ik het gevoel dat ik mijn lichaam veel meer accepteer zoals het is, eerst droeg ik alleen maar wijde jurken dus je zag er weinig van maar tegenwoordig durf ik ook met strakkere kleding naar buiten. Mijn motivatie is niet dat ik nooit meer een bh aan wil maar ik wil mezelf mooi vinden/accepteren precies zoals ik ben en zodra ik dat doe mag ik van mezelf best weer een bh aan (zelfde principe met mân benen scheren gedaan).
En misschien is dit dus helemaal niet op jou van toepassing maar misschien wel op iemand anders die dit leest. Ik vind het echt jammer dat op dergelijke onderwerpen zoân taboe ligt.
Wat vervelend joh. Ook dat je je er zo over voelt.
Fijn dat een bralette helpt. Waar koop je die? Ik zoek namelijk voor de zomer ook zoiets omdat een heel hemdje ook warmer is om te dragen.
Ik heb bij de hunkemoller een hemdje gekocht die van elastische stof is en ik merk dat die het strakst en eigk ook het prettigste zit.
Ik had ook een topje gekocht daar maar mijn botsten vallen daar steeds onderuit als ik bv mân handen omhoog heb gehad
Ik koop ze altijd bij Monki, is ook heel vaak een actie 3 voor 2 voor ondergoed.
Mijn oppaskind van 4 jaar oud wilde op YouTube iets van Koetlife kijken, ik had geen idee wat het was en zocht het voor hem op. Dat zijn dus van die familievloggers. Ohh wat een verschrikking. In de vlogs komt super veel ongezond eten voorbij en ze doen spelletjes met snoepjes. Er kijken echt hele jonge kindjes naar en dat vind ik best zorgwekkend.
Je hebt bij de monki ook nog heel veel verschillende, je hebt met alleen een stofje zeg maar of toch een beetje padded zoals van het linkje hieronder. Die vind ik ook heel fijn want ze zitten lekkerder dan een gewone bh vind ik maar je ziet er niks doorheen.
https://www.monki.com/en_eur/clothing/underwear/product.wire-free-lace-bra-pink.0349203007.html
Ja, zelfde idee als whats app. Maar dan beter beveiligd, weet dat mensen om die reden soms voorkeur geven aan telegram.