Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Uiteraard wel zo gericht dat er nog wat ‘underboob’ te zien is :roll_eyes::roll_eyes:

36 likes

Wisten jullie al dat jiami 10 koppen koffie per dag drinkt?!?!? Nieuwe captions verzinnen is ook een dagtaak he

45 likes

Instagram maakt mensen zonder persoonlijkheid populair door constante bevestiging van hun uiterlijk.

Voorbeeld 1: Jiami

26 likes

Vind ik trouwens best heftig: 10 kopjes op een dag.
Maar dat terzijde :innocent:

11 likes

Ik wou net zeggen. Hopelijk is dat gewoon een beetje overdreven voor instagram. Als je uitgaat van een kleine kop koffie zit daar gemiddeld 2 espresso shots in. Dat is dan 20 espresso’s op een dag, dat is echt helemaal niet gezond. Meer dan 400mg caffeine is niet veilig, dat is ongeveer 4 koppen koffie.

Echt raar om zo achteloos onder een insta post te zetten.

4 likes

Ja, alsof ze trost is op haar verslaving.
Ik had dat trouwens ook met kelly caresse, in dec dronk ze zoooooveel alcohol in haal vlogs! Ik ben echt geen oplettende kijken maar het viel me enorm op. Waarom zou je dat erin laren, denk ik dan.

1 like

Gaat je stoelgang wel als een sneltrein trouwens

8 likes

Sommige mensen hebben er geen last van als ze veel cafeïne drinken. Ik heb op aanraden van de huisarts een keer een maand geen cafeïne/theïne gedronken, maar ik merkte totaal geen verschil.
En wie zegt dat ze alleen maar zwarte koffie drinkt?
Ok, dat hoeft ook niks te zeggen, want ik ken iemand die al stuitert van een frappuccino

3 likes

Ok nu word ik wel bang
Probeert nu niet aan de 7 koppen thee van vandaag te denken

Ik hoop het niet

2 likes

Ergens vind ik het heel eetgestoord en ziek dat Jiami hiermee loopt te pochen. Hoop dat het goed gaat met haar ziekte.

3 likes

Ahjoh, ik heb jaren lang liters energydrank per dag weggetikt en ik leef ook nog, in thee zit veel minder cafeïne dan in espresso.

7 likes

Hoezo eetgestoord?

Volgens mij heeft Lotte echt een hele lieve moeder

9 likes

Nee, zwarte thee heeft ongeveer een kwart van de cafeïne die koffie heeft, en groene thee nog iets minder. Rooibos en kruidenthee is decaf :slight_smile:

6 likes

De manier hoe zij het overbrengt (dat het zogenaamd cool is dat je zo’n hoeveelheid koffie per dag drinkt / kunt drinken omdat je zo verslaafd bent. hihi kijk mij ik drink veel koffie) in combinatie met haar achtergrond (eetstoornis) vind ik best shocking. Heel veel koffie drinken is voor mensen met een eetstoornis een manier om de dag door te komen. Je krijgt een beetje een boost van de cafeïne en je stilt je honger.

4 likes

Dan vind ik het alsnog een kwalijke zaak om daarover als buitenstaander te speculeren. Dat meisje heeft al harder moeten vechten dan menig ander van haar leeftijd. Lijkt me pijnlijk om dan zo’n opmerking te moeten lezen als je reactie niet eens waar is.

11 likes

omg ik erger me kapot aan die joann van hntm
die comment ook echt overal, man man

1. :roll_eyes:
4 likes

ik weet niet waar die 1. vandaan komt

8 likes

Oh heel gek, misschien dat die Tinder links maar beperkt geldig zijn? Sorry dat ik jullie blij maak met een dode mus

1 like