Ik heb dit met make up gedaan. Omdat ik ook merkte dat ik het meer voor anderen/mijn onzekerheid richting anderen droeg, dan puur voor mezelf. Ik merk alleen wel dat wanneer je langzaam weer iets toevoegt, je dit ook weer steeds vaker gaat doen. Eerst droeg ik niks (wel lippenstift), toen deed ik een beetje mijn wenkbrauwen, toen een beetje blush en toen toch ook weer concealer. Ik draag nu op dagelijkse basis alsnog een stuk minder dan 2 jaar terug en vaker ook helemaal niks, maar ik merk wel dat wanneer je eens weer wel iets doet, je dat vaker doet. Vind ik wel lastig. Lijkt toch een soort verslaving dan.
Ik ben wel benieuwd waar voor jou dan de ‘grens’ ligt, of wat je zo erg vindt aan een beha zoals je die eerder droeg. Gaat het om comfort? En als eentje wel lekker zit, maar er zit wel een beugel/vorm in, maakt het dan eigenlijk iets uit? Of gaat het om veranderen van de borst die je hebt wat je dan eigenlijk tegenstaat? Want nu draag je bijvoorbeeld een hempje, maar hoe sta je nu tegenover het dragen van bijvoorbeeld dit https://www.zalando.nl/puma-casual-bralette-bustier-pu181a00s-q11.html Verandert dat dan teveel je borst bijvoorbeeld? Niet dat je iets niet mag of moet ofzo, ben gewoon eens benieuwd 
Ik merk dat ik wel het idee heb dat mijn borsten mooi rond moeten zijn ‘volgens anderen’, dat vind ik zelf ook mooier. Maar soms qua comfort draag ik in de zomer liever topjes zonder vorm of beugel, maar ik merk dat ik er toch minder snel de deur mee uit ga. (overigens draag ik niet tegen heug en meug een beha, doe hem ook nooit uit bij thuiskomst ofzo)