Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik weet het niet zeker, ze komt er later nog op terug geloof ik en zegt dat ze alleen moet kijken hoe duur hij is, maar dat ze ervan uitgaat dat hij niet duur zal zijn en hem daarom wel zal kopen.

@Maestoso het staat op volgorde van de afleveringen!

1 like

Maar voor de dames zonder bh, hebben jullie niet last van tietzweet? Ik heb geen enorme borsten maar als ik zonder bh rondloop gaat dat toch altijd een beetje zweterig worden.

2 likes

Ik heb het volgens mij juist andersom. Met bh heb ik meer tietzweet. Mijn bh’s zijn wel eens helemaal nat geweest vooral in het midden. Echt goor en ook zonde. Maar heb sowieso veel last van tietzweet. Lijkt wel alsof al mijn zweetklieren in Mn tieten zijn geplaatst. Zelfs als ik in de winter op mijn zij lig kan het helemaal nat ertussen zijn. Ik haat mezelf dan zo. :nauseated_face:

Nee zowel met als zonder bh heb ik geen last van zweet daar.

3 likes

wow ik open dit topic en zie dat het is veranderd in een BH topic :open_mouth:

15 likes

We kunnen ook weer over de grondwet discussiëren.

30 likes

wat jij wil meid.

:drooling_face:

1 like

Lisanne moest het weten

2 likes

Ik vond het zo zielig dat ze een trui van een klasgenootje uit de kringloopwinkel had gekocht en daar dan mee werd uitgelachen

2 likes

Heb de video niet gekeken maar het hangt denk ik ook af in wat voor omgeving je opgroeit. Ik was altijd superblij als ik kleren van mijn nicht kreeg (het ging van haar, naar mij, naar haar, jeje en weer terug naar mijn zusje). Toen bestond de basismarkt maar daarnaast gingen we ook gewoon naar lidl en aldi. Ik heb nooit vriendinnen gehad die “verwend” waren en zulke dingen deden/zeiden. Ik zeg niet dat zij het wel/niet zwaarder het dan ik oid, maar het hangt denk ik ook veel af van hoe je situatie bij je omgeving past.
Vervelend dat zij het wel zo heeft ervaren en dat haar omgeving er zo rot mee om ging.

Volgt er iemand hier amberlynn reid? Zij is Amerikaans, heeft heel erg veel overgewicht (sowieso 500 pounds, dat is ong 250 kilo toch?) en ze is jaren geleden begonnen met het afvallen vast te leggen in vlogs maar in die tijd is ze alleen maar meer aangekomen.

1 like

Ik heb ook overgewicht, ik wilde niemand voor het hoofd stoten. Ik zeg ook niet dat ze slecht bezig is oid, ik zeg alleen maar hoe zij de afgelopen jaren bezig is met afvallen maar nog niet succesvol is geweest. Ik zeg dit erbij omdat haar hele kanaal hierover gaat en mensen haar daardoor dus ook het meeste kennen.
Ik vind haar erg leuk om te volgen omdat vooral haar vriendin superleuk is om te volgen.

Edit: ik begon erover omdat ze volgens mij nog niet eerder benoemd is hier.

1 like

Ik volg haar af en toe. Vind dat optavia wat ze nu wil gaan doen fascinerend, vooral omdat iedereen haar waarschuwt dat het een mlm is. Hoop dat 't haar goed zal doen iig.
Voor haar is er ook gewoon een hele haat-forum, nog vele male erger dan guru gossiper.

Zat een beetje te scrollen op haar insta en word hier een beetje boos van. Alsof mensen dat daadwerkelijk denken, is gewoon een smoes om die buik te showen. Oppervlakkig gedoe dit man man man

51 likes

hahaha ja inderdaad. Waarom de fuck zou je dat schrijven als je niet zwanger bent? :smiley: super onlogisch haha

en aandacht wilt haha

6 likes

Meid er zit een gekke kronkel in je vloer :thinking:

47 likes

Wel heel toevallig dat die kronkel ter hoogte van dr taille is

1 like

Huh wtf ja inderdaad. Die buik is ontzettend slank en ontzettend plat. Niemand die hier een (food)babybuik in ziet.

3 likes

Oooh, zo klinkt Lip zonder dat irritante toontje. (Een stuk aangenamer dan dat aangeleerde cameratoontje.)
Verder WOW voor de make-up. Lip zowaar zonder bronstinten en Nikkie met zwart omrande kohlogen.

2 likes