Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Lisanne moest het weten

2 likes

Ik vond het zo zielig dat ze een trui van een klasgenootje uit de kringloopwinkel had gekocht en daar dan mee werd uitgelachen

2 likes

Heb de video niet gekeken maar het hangt denk ik ook af in wat voor omgeving je opgroeit. Ik was altijd superblij als ik kleren van mijn nicht kreeg (het ging van haar, naar mij, naar haar, jeje en weer terug naar mijn zusje). Toen bestond de basismarkt maar daarnaast gingen we ook gewoon naar lidl en aldi. Ik heb nooit vriendinnen gehad die “verwend” waren en zulke dingen deden/zeiden. Ik zeg niet dat zij het wel/niet zwaarder het dan ik oid, maar het hangt denk ik ook veel af van hoe je situatie bij je omgeving past.
Vervelend dat zij het wel zo heeft ervaren en dat haar omgeving er zo rot mee om ging.

Volgt er iemand hier amberlynn reid? Zij is Amerikaans, heeft heel erg veel overgewicht (sowieso 500 pounds, dat is ong 250 kilo toch?) en ze is jaren geleden begonnen met het afvallen vast te leggen in vlogs maar in die tijd is ze alleen maar meer aangekomen.

1 like

Ik heb ook overgewicht, ik wilde niemand voor het hoofd stoten. Ik zeg ook niet dat ze slecht bezig is oid, ik zeg alleen maar hoe zij de afgelopen jaren bezig is met afvallen maar nog niet succesvol is geweest. Ik zeg dit erbij omdat haar hele kanaal hierover gaat en mensen haar daardoor dus ook het meeste kennen.
Ik vind haar erg leuk om te volgen omdat vooral haar vriendin superleuk is om te volgen.

Edit: ik begon erover omdat ze volgens mij nog niet eerder benoemd is hier.

1 like

Ik volg haar af en toe. Vind dat optavia wat ze nu wil gaan doen fascinerend, vooral omdat iedereen haar waarschuwt dat het een mlm is. Hoop dat 't haar goed zal doen iig.
Voor haar is er ook gewoon een hele haat-forum, nog vele male erger dan guru gossiper.


Zat een beetje te scrollen op haar insta en word hier een beetje boos van. Alsof mensen dat daadwerkelijk denken, is gewoon een smoes om die buik te showen. Oppervlakkig gedoe dit man man man

51 likes

hahaha ja inderdaad. Waarom de fuck zou je dat schrijven als je niet zwanger bent? :smiley: super onlogisch haha

en aandacht wilt haha

6 likes


Meid er zit een gekke kronkel in je vloer :thinking:

47 likes

Wel heel toevallig dat die kronkel ter hoogte van dr taille is

1 like

Huh wtf ja inderdaad. Die buik is ontzettend slank en ontzettend plat. Niemand die hier een (food)babybuik in ziet.

3 likes

Oooh, zo klinkt Lip zonder dat irritante toontje. (Een stuk aangenamer dan dat aangeleerde cameratoontje.)
Verder WOW voor de make-up. Lip zowaar zonder bronstinten en Nikkie met zwart omrande kohlogen.

2 likes

Uiteraard wel zo gericht dat er nog wat ‘underboob’ te zien is :roll_eyes::roll_eyes:

36 likes

Wisten jullie al dat jiami 10 koppen koffie per dag drinkt?!?!? Nieuwe captions verzinnen is ook een dagtaak he

45 likes

Instagram maakt mensen zonder persoonlijkheid populair door constante bevestiging van hun uiterlijk.

Voorbeeld 1: Jiami

26 likes

Vind ik trouwens best heftig: 10 kopjes op een dag.
Maar dat terzijde :innocent:

11 likes

Ik wou net zeggen. Hopelijk is dat gewoon een beetje overdreven voor instagram. Als je uitgaat van een kleine kop koffie zit daar gemiddeld 2 espresso shots in. Dat is dan 20 espresso’s op een dag, dat is echt helemaal niet gezond. Meer dan 400mg caffeine is niet veilig, dat is ongeveer 4 koppen koffie.

Echt raar om zo achteloos onder een insta post te zetten.

4 likes

Ja, alsof ze trost is op haar verslaving.
Ik had dat trouwens ook met kelly caresse, in dec dronk ze zoooooveel alcohol in haal vlogs! Ik ben echt geen oplettende kijken maar het viel me enorm op. Waarom zou je dat erin laren, denk ik dan.

1 like

Gaat je stoelgang wel als een sneltrein trouwens

8 likes

Sommige mensen hebben er geen last van als ze veel cafeïne drinken. Ik heb op aanraden van de huisarts een keer een maand geen cafeïne/theïne gedronken, maar ik merkte totaal geen verschil.
En wie zegt dat ze alleen maar zwarte koffie drinkt?
Ok, dat hoeft ook niks te zeggen, want ik ken iemand die al stuitert van een frappuccino

3 likes