Wat veel ff’ers die Montessori onderwijs hebben gevolgd. heb net ff vlug op Wikipedia gekeken en in Nederland zijn er 160 montessori basisscholen en in Vlaanderen 6, waarschijnlijk daarom dat ik niemand ken die dit heeft gevolgd.
Vind het wel interessant om er meer over te lezen, vooral ervaringen. Is er al een onderwijs topic waarin dit besproken wordt?
Daar dacht ik ook gelijk aan.
Ik vind dit echt een stom artikel, maar ik weet niet precies waarom.
Ik denk dat het de vibe is van: wij moeten ook hard werken want ik heb een extra tutu mee moeten nemen hoor en mijn kleding moeten plannen hoor en daarna in een ongemakkelijke positie moeten zitten hoor waarbij ik maar even vergeet dat de meerderheid van de wereldbevolking helemaal nooit ergens heen zal kunnen gaan omdat de middelen er niet zijn en vrijwel niemand zo vaak kan reizen als wij omdat dat simpelweg onbetaalbaar is. En terwijl we de wereld ook voor anderen die nooit zullen kunnen vliegen kapot maken met vliegreisjes naar toeristenoorden waar ons enige doel is de perfecte foto te maken met de perfecte kleding in de perfecte houding, worden we OOK NOG GEJUDGED door anderen. Zo zwaar.
Vind het echt niet sympathiek.
Er is een onderwijs topic waar we natuurlijk hier verder over kunnen praten. Ik hield me verder al in ivm off topic haha.
Haha ja ik ook!
Thanks, met die rol kan ik zo 10 kados inpakken.
(Ik vind het nog steeds bizar dat mas zo kados inpakt of het in een tas flikkerde met wat papier erop:
Ik ben de tweede conspiracy theory video van Shane aan het kijken en ik vind het onderdeel over Chuck E Cheese zo grappig
Oh huh, ik vind dit juist super sfeervol
Het ergste is nog dat ze het supertrots en enthousiast laat zien alsof het een lifehack is. Nee Mas, dit is gewoon skir.
ah hebben mijn sims in de 100 kinderen chall dus een prima leven in hun kale kelder, helemaal pedagogisch verantwoord.
Sanneke zou echt mee moeten posten hier.
vind Gaby echt een beetje zorgwekkend worden eigenlijk. Ik kan me echt niet voorstellen waarom je jezelf zo wil profileren?
Money is de motivatie
dat geloof ik best, maar dan nog? Ik ben vast zuur ofzo maar ook voor money zou ik dit niet doen.
KWT alles
Ik wil nog even aan de montessori bespreking bijdragen dat mijn vriend die op een montessori school zat niet voor een plant moest zorgen maar voor een steen
Ging wel een stuk makkelijker denk ik zo
Ik heb me weer afgemeld als abonnee van Roosmarijn Koster. Niet perse vanwege spon. Ik ben gek op kringloopwinkels maar de kleding die ze aanschaft, zo niet mijn stijl. En dat kan, ieder zijn ding maar ik zat me te ergeren aan haar (in mijn ogen) lelijke kleding, wat voor haar natuurlijk niet lelijk is.
WAT? Leg uit hahahah
Je mocht een plant of een steen op zijn school en de meeste meisjes hadden planten en de jongens stenen :’)
Ik weet niet wat het educatieve doel is van een steen hebben maar hij zegt dat hij denkt dat het ging om een bezit hebben en hem niet kwijt raken ofzo… jaja.
Ik vind dit echt veel te grappig. Klinkt ook een beetje als