Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Sommige mensen hebben er geen last van als ze veel cafeïne drinken. Ik heb op aanraden van de huisarts een keer een maand geen cafeïne/theïne gedronken, maar ik merkte totaal geen verschil.
En wie zegt dat ze alleen maar zwarte koffie drinkt?
Ok, dat hoeft ook niks te zeggen, want ik ken iemand die al stuitert van een frappuccino

3 likes

Ok nu word ik wel bang
Probeert nu niet aan de 7 koppen thee van vandaag te denken

Ik hoop het niet

2 likes

Ergens vind ik het heel eetgestoord en ziek dat Jiami hiermee loopt te pochen. Hoop dat het goed gaat met haar ziekte.

3 likes

Ahjoh, ik heb jaren lang liters energydrank per dag weggetikt en ik leef ook nog, in thee zit veel minder cafeïne dan in espresso.

7 likes

Hoezo eetgestoord?

Volgens mij heeft Lotte echt een hele lieve moeder

9 likes

Nee, zwarte thee heeft ongeveer een kwart van de cafeïne die koffie heeft, en groene thee nog iets minder. Rooibos en kruidenthee is decaf :slight_smile:

6 likes

De manier hoe zij het overbrengt (dat het zogenaamd cool is dat je zo’n hoeveelheid koffie per dag drinkt / kunt drinken omdat je zo verslaafd bent. hihi kijk mij ik drink veel koffie) in combinatie met haar achtergrond (eetstoornis) vind ik best shocking. Heel veel koffie drinken is voor mensen met een eetstoornis een manier om de dag door te komen. Je krijgt een beetje een boost van de cafeïne en je stilt je honger.

4 likes

Dan vind ik het alsnog een kwalijke zaak om daarover als buitenstaander te speculeren. Dat meisje heeft al harder moeten vechten dan menig ander van haar leeftijd. Lijkt me pijnlijk om dan zo’n opmerking te moeten lezen als je reactie niet eens waar is.

11 likes

omg ik erger me kapot aan die joann van hntm
die comment ook echt overal, man man

  1. :roll_eyes:
4 likes

ik weet niet waar die 1. vandaan komt

8 likes

Oh heel gek, misschien dat die Tinder links maar beperkt geldig zijn? Sorry dat ik jullie blij maak met een dode mus

1 like

Misschien dat iemand hem verteld heeft dat ie hier genoemd werd en dat ie toen z’n profiel heeft aangepast? Ik deelde vaak profielen met een vriendinnetje en kon toen na dagen ook nog even op die profielen kijken.

Ja, wie weet

Ik vond het wel een mooi profiel in ieder geval met goede foto’s en een oprechte bio en zo

Zo erg, kindje van followfitgirls_com is stilgeboren. Echt zo ongelooflijk verdrietig. Weet niet of iemand haar volgt…

Heb je het dan niet afgezet? Als ik het ergens niet mee eens ben, dan doe ik het niet als ik aan het oppassen ben. Ouders zeggen eigenlijk ook altijd ‘als de oppas er is, bepaalt zij wat er gedaan/gezien/gegeten wordt’ dus ik heb nog nooit commentaar gehad.

Heftig hoe ‘echt’ zo’n kindje er al uit ziet bij 24 weken. Ik kon me daar geen voorstelling bij maken. Maar dat handje, dat neusje! Heel verdrietig. :sleepy:

1 like

Ik heb dit met make up gedaan. Omdat ik ook merkte dat ik het meer voor anderen/mijn onzekerheid richting anderen droeg, dan puur voor mezelf. Ik merk alleen wel dat wanneer je langzaam weer iets toevoegt, je dit ook weer steeds vaker gaat doen. Eerst droeg ik niks (wel lippenstift), toen deed ik een beetje mijn wenkbrauwen, toen een beetje blush en toen toch ook weer concealer. Ik draag nu op dagelijkse basis alsnog een stuk minder dan 2 jaar terug en vaker ook helemaal niks, maar ik merk wel dat wanneer je eens weer wel iets doet, je dat vaker doet. Vind ik wel lastig. Lijkt toch een soort verslaving dan.

Ik ben wel benieuwd waar voor jou dan de ‘grens’ ligt, of wat je zo erg vindt aan een beha zoals je die eerder droeg. Gaat het om comfort? En als eentje wel lekker zit, maar er zit wel een beugel/vorm in, maakt het dan eigenlijk iets uit? Of gaat het om veranderen van de borst die je hebt wat je dan eigenlijk tegenstaat? Want nu draag je bijvoorbeeld een hempje, maar hoe sta je nu tegenover het dragen van bijvoorbeeld dit https://www.zalando.nl/puma-casual-bralette-bustier-pu181a00s-q11.html Verandert dat dan teveel je borst bijvoorbeeld? Niet dat je iets niet mag of moet ofzo, ben gewoon eens benieuwd :slight_smile:
Ik merk dat ik wel het idee heb dat mijn borsten mooi rond moeten zijn ‘volgens anderen’, dat vind ik zelf ook mooier. Maar soms qua comfort draag ik in de zomer liever topjes zonder vorm of beugel, maar ik merk dat ik er toch minder snel de deur mee uit ga. (overigens draag ik niet tegen heug en meug een beha, doe hem ook nooit uit bij thuiskomst ofzo)

1 like

wtf die lippen van fadim zien er ook niet meer uit man

18 likes