Daarnaast vind ik het ook echt heel grappig dat ze nu een fancy melkopschuimer heeft … en een Senseo apparaat
Ja dat kan hij ook wel aan, maar mannen niet haha. Elke keer als ik Mascha kijk zegt ie “hey is dat je makeup voorbeeld!!”
Ja ik ben ook echt een verjaardaglover en vind het ook heel belangrijk dat m’n beste vrienden en familie er dan zijn. Zou ook wel behoorlijk balen dat dan blijkt dat niemand er is. En het scheelt bij mij dat m’n vriendje er altijd is om het in ieder geval mee te vieren… lijkt me best lastig als je single bent en je niet een vaste partner (relatie of beste vriendin ofzo) hebt op om terug te vallen op zulke dagen. Dan zou ik me misschien ook wel alleen voelen.
Maar, erover zeuren op social media helpt sowieso niet. Ik snap dan niet dat je de mensen die je als vrienden beschouwd niet gewoon aanspreekt met: ‘hee ik zou het heel leuk vinden als je wel zou komen, of dat we misschien een ander moment kunnen plannen om het te vieren’. Andere mensen kunnen toch niet ruiken hoe jij je erover voelt?
Maar “negatief en negatief is positief” wordt meestal eerder zo gebruikt, toch:
5 - (-5) = 5 + 5 = 10
Er is een reden waarom ik het “pretpakket” gekozen heb hahaha
Hahah jaaa Clive Bixby and Julianna
Huh 5 - (-5) is toch gewoon 0 en niet 10?
Nee, 5 - 5 = 0.
5 - (-5) = 10.
Oja! Brainfart
Slim! Ik lag er niet echt wakker van maar goed om te weten
Oh. Weer zo nét niet.
Mijn vader feliciteert mij via LinkedIn.
Lol, die Sanne.
Enigsinds vind ik het best kut om te zeggen, maar ik was vroeger ook zo. Tot ik een jaar 16 was. Ik ben er wel overheen gegroeid zeg maar.
Maar vergeet niet mijn verjaardag, 3 maart. Anders vind ik dat heel jammer.
En DE blik
Dat je dit online zet van jezelf kan ik echt niet bij
Ja doelde ook niet per se op de BH, maar het hele plaatje ziet er gewoon een beetje gestoord uit vind ik
En dan vooral ook de hashtag EN NU GA IK SNEL KLEREN AAN DOEN.
Een artikel over Nasser Zeta van Anna Nooshin. Hij geeft aan dat hij 8 miljoen bezit.
Hij heeft een call center, wist niet dat dat zoveel geld in het laatje brengt…
Ik weet niet of het al besproken is, maar in Mascha’s vlog is ze een kast in elkaar aan het zetten en Gregor reageert weer zo stom. Ze vraagt om hulp want ze denkt dat ze iets niet kan. Zegt hij “jawel dit kun je écht wel, dit is écht heel simpel” en “andere hand, ja met je duimpje”