Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Cynthia heeft net een brief aan d’r hond geschreven.

5 likes

Klopt. Daar eindigt het mee idd. Dat ze nu een jaar bij hun is en ze Kees niet meer zou willen missen.

Vind het net een soort liefdesbrief aan dr hond ofzo. Man man :sweat_smile:

2 likes

Dit gehuil van al die influencers dat ze volgers zijn verloren. Mega irritant. Terwijl ze normaal zo mega trots promoten dat ze ‘écht geen volgers kopen en 100% echt zijn!!!’. Dan is het toch juist fijn dat deze neppe volgers weg zijn? Echt hoor, waarom is dat nummertje zo belangrijk voor ze?

16 likes

Kunnen ze meer geld vragen voor campagnes en reclame etc.

1 like

Maar je bent nu wel 100% real en no fake followers en rauw!!! Ik wil je wel volgen trouwens want ik wil je NZ avonturen gaan volgen (omg +1)

Ja dat van @tuula zag ik ook en dat vind ik dan wél weer een geldige reden waarom je baalt, want je mist er daadwerkelijk iets bij.

2 likes

Haha ja overigens baal ik niet echt hoor. Het is jammer want zo’n swipe is gunstig (en ik heb nu stories in een highlight waar staat ‘swipe up!’ en dat kan nu niet haha lame).

Ik vind het eigenlijk wel chill, want het betekent dat nepaccount en inactieve accounts zijn verwijderd. Als het goed is wordt je engagement dan ook beter. Ik volg nu opeens ook minder mensen, dus blijkbaar volgde ik mensen die al lang niet meer actief waren. Nouja, prima toch.

7 likes

Hoe kun je dat überhaupt zien, haha?

Oooh, oké, het kan niet in Instagram zelf dus.

Ik was ook ineens volgers kwijt en snapte niet waarom. Maar nu dus wel! Ik volg ook 7 mensen minder maar dat vind ik best raar want ik let altijd heel goed op wie ik volg en maak echt heel vaak mijn lijst schoon… zijn er dus toch 7 nep- of inactieve accounts tussen geslopen

1 like

Ik vind dit wel een leuke manier voor een gesponserde post (op instagram kan je nog verder klikken voor meer foto’s).

20 likes

+1… Klein stapje dichterbij. Volgde je blog al, nu (en om deze reden) dus ook insta!

1 like

Ja eens! Ik vond die overgangen naar de verschillende verhalen ook veel te snel achter elkaar. Had liever in één keer het verhaal over Brittani gezien. Vond het ook minder serieus overkomen als ze na zo’n emotioneel stukje van Brittani ineens pizza’s zaten te analyseren.

Wel echt medelijden met haar joh, wat een ziek verhaal. Hoorde ook dat haar kindje nooit een paspoort zal hebben? Dat snapte ik alleen niet helemaal.

1 like

Hahha. Ben vooral benieuwd naar de afdronk van het Condoompje.

Mooie aanzet, gooit zich volledig open in de mond en blijft daarna nog lang nazinderen? (Ik citeer dit letterlijk van Upperwine, een wijnwebsite hahahah)

1 like

Ik trek Kalvijn niet altijd, maar ik vind dit echt hilaaaarisch🤣 check 10:34

5 likes

Iemand dit al gezien? ben wel benieuwd

Iemand de nieuwe documentaire van Peter al gezien? Ik vind hem heel mooi en eerlijk. Weet niet zo goed wat ik van het drugs gedeelte moet vinden, want dit kunnen we nu niet ineens allemaal gaan doen natuurlijk. Wel heel mooi gemaakt en goede boodschap!

1 like

ik ga zo kijken! wel respect voor het feit dat hij op youtube documentaires wil maken, video’s met enige diepgang en waar hij veel werk in heeft gestopt.

4 likes

Welke booktubers volgen jullie ?

Oh wow dat was precies tegelijk haha! Toevallig. Ben benieuwd wat je er van vind.

1 like

Ik denk omdat ze ook haar zegje deed in de video?