Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Omdat Google alles onthoudt vermoed ik, en omdat het een bedrijf is dat geld verdient met informatie vergaren, dus vertrouwelijke stukken typen in Google Docs lijkt me inderdaad geen goed idee.

Oooh nee he dit ga je niet geloven. Toen ik bovenstaande las dacht ik: ja, tijd om weer eens een back up te maken! Denk er al weken aan maar doe het steeds niet. Dus ik zet mn MacBook aan om dat te doen, is hij totaal bevroren. Reboots etc helpen niet, ben er al een half uur mee bezig en nog bijna niks verder :cry:

I feel you, Laura…

Sanny (zoekt geluk) verspreekt zich in de live Q&A een beetje waardoor ze wss het geslacht van hun tweede kindje verraden heeft

Samenvatting

Weer een meisje.
Ze zegt dat deze zwangerschap precies hetzelfde aanvoelt als met Charlie Fay dus dat ze daardoor al snel wist dat… En dan stopt ze plots, lacht ze en zegt ze dat het niet de bedoeling is dat dit al een gender reveal wordt.

Hier ook pas terug. Had al meer dan een jaar geen backup gemaakt, ook water over m’n laptop heen. Deed hij het daarna weer en dacht ik: ooh backup komt wel.
Stopte hij er 3 dagen later alsnog mee. Nog nooit heeft mijn uitstelgedrag me zoveel verdriet en woede gekost hahaha. Gelukkig stond er niks belangrijks op de laptop zelf, heb de belangrijke dingen in dropbox dus ben niks kwijt.
Maar i feel your pain.

Haha oeps. Dat is duidelijk een vergissing inderdaad. Maar wel leuk!

Oh vreselijk ja haha, het is inderdaad wel een tip dat als er water over zo’n Apple apparaat komt en hij doet het nog, dat het niet betekent dat hij niet kapot is :sweat_smile:

@Truitje wauw dat klinkt echt heeeel frustrerend en toevallig :disappointed:

Ook al was het in een Q&A en hebben meerdere mensen het gezien, is het niet een beetje lullig om het dan ook nog hier te zetten zodat nog meer mensen het weten?

Als ze het echt niet had willen verklappen had ze het er toch gewoon uit kunnen editen

Was een live Q&A dus dat gaat niet.

Oh lol sorry wist ik niet

Edit: oh stond gewoon in die post, genoeg voor vandaag :rofl:

Ach in principe heeft ze ook nog niks gezegd, ik maakte er iig niet meteen uit op dat ze ook bedoelde wat er in de spoiler staat. We zullen het wel horen

Je kunt hem gewoon terugkijken op haar kanaal. Maar ik vond het inderdaad ook niet zo duidelijk naar voren komen zoals het in de spoiler aangegeven staat, ligt misschien aan mij :sweat_smile: Volgens mij was het meer een gevoel… of zou ze het al weten?

De documenten worden dan ook eigendom van Google.

holy moly, dit wist ik ook niet en is best even een ding besef ik nu :neutral_face:

Edit: hier staat dat Google geen eigendom wordt, maar wel met de data mag doen wat die wilt https://www.cnet.com/news/who-owns-your-files-on-google-drive/

Oooh, zuur! Ja ik baal nu ook echt van mezelf dat ik er niet eerder mee ben geweest. Ik heb ook van de belangrijke dingen wel een back up, maar het zou toch wel onhandig zijn als ik alles kwijt ben. Ga er maandag achteraan, hopen dat t nog te repareren valt.

@Flamoes

Anna is op tv bij Wie ben ik? En haar tepels zijn lichtelijk zichtbaar door haar shirt. Denk dat ze dus inderdaad graag geen bh draagt…

Nou nou is me dat even wat

Schande

Lekker los in het tassie! Heerlijk als je dat zo kan in het openbaar.