Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik zit echt te huilen van het lachen om die afl van De Kluis met Ruben Nicolai hahaha!

Juuuup
Hij was ook altijd mijn favoriete lama :no_mouth:

Ik vind dat Anna echt stom reageert op alles

Ik vind het wel meevallen. Ik vind vooral die roast stom.

Ja wat een stomme roast. Snap dat het de bedoeling is dat je mensen afkraakt enzo, dus dat hij zei dat ze weinig views had etc, okee grappig. Maar dat stuk over eetstoornissen en dat ze een vluchteling is die hier is voor t belastinggeld… come on.

Zolang mensen er zelf om vragen vind ik het wel leuk, ongevraagd niet.

Op redddit en dan r/roastme kan je een foto posten en dan gaan ze je roasten. Ik wil dat een keer doen, benieuwd waar ze mee komen.

Edit: link aangepast, hij leidde naar een virus geloof ik sorry

Vind sowieso de roasts van Kalvijn tegenvallen. Erg gemaakte grappen. Maar dat heb ik sowieso bij hem.

Nog nooit van heel die Aimee gehoord

Ik dacht ik open dit topic om te kijken of iemand al iets heeft gezegd over het laptop ongeluk van Laura Brijde. Heeft iemand het al gezien? Ik zou gek worden als ik haar was.

Nee. Wat is er gebeurd?

Ze had een hele kop thee over haar laptop heen laten vallen en de laptop viel meteen uit. Ze had al 10.000 woorden geschreven voor haar boek en ze moet nu een paar dagen wachten tot ze weet of haar laptop het nog doet en of ze haar documenten nog heeft.

Dat het zuur is, is zeker, maar toch vind ik het moeilijk om medelijden te hebben. Als schrijven je werk/beroep is DAN ZORG JE TOCH DAT JE JE BESTANDEN OOK ERGENS ANDERS OPSLAAT.

Ben zelf wel eens een harde schijf met bestanden verloren, omdat ie stuk ging, en ik vervloek dan vooral mezelf eigenlijk. Want het was een back-up harde schijf, maar het idee van een back-up is wel dat je het nog ergens anders ook hebt, en dat had ik dus niet (meer), haha handig.

ja dat is echt een beetje rule number one.
maar alsnog superkut voor haar natuurlijk

Superkut, maar vooral heel erg dom. Haha, ja ik ben KEI HARD. Ken het hele meisje niet btw. Dus zit hier weer lekker m’n mening te verkondigen zonder dat ik enig benul heb om wie het gaat. :thumbsup:

Haha dat was ook mijn gedachte ja. Ze zei dat ze was vergeten of ze het lokaal of in de cloud had opgeslagen. Ik denk dat als ik een boek zou schrijven ik het op vijftien verschillende plekken zou opslaan, dus mag hopen dat ze daar inderdaad van tevoren over heeft nagedacht :sweat_smile:

Google drive is your friend. Ik schrijf zelfs in een Google doc tegenwoordig, omdat ik denk ik echt doodga als ik delen van mijn proefschrift ineens kwijt ben.

Uit ervaring zeg ik: ik sloeg het op minstens 3 verschillende plekken op. :rofl:

Wel echt een nachtmerrie.

Met vertrouwelijke/gevoelige informatie kun je helaas niet in Google docs werken. :expressionless: Ik moet ook echt leren om vaker back-ups te maken. Is zoiets waarvan je altijd denkt ‘doe ik morgen’.

Ja dat is waar! Maar ik werk met openbare informatie dus dat is niet erg. Heb inderdaad collega’s die veel voorzichtiger moeten zijn.

Waarom niet?