Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Op de dam zijn er mensen die dat doen voor geld

echt een leuk stel zo!

9 likes

Is er eigenlijk al bekend wat het grote nieuws van Darcy is? Ze had zoiets aangekondigd via de pagina van de kinderen toch?

Ah echt. Ik zou zeggen dat de zendtijd in de vlogs al meer dan genoeg is. Zo’n lastig onderwerp altijd…

ik moest veel te hard lachen om de vervorming in deze foto

40 likes

Ja die mening deel ik. Ik dronk wijn zo met mijn bakkes uit het goedkoopste pak.

2 likes

Man als ik een leuk weekend heb gehad weet ik echt niet meer wat ik dronk.

19 likes

Vieze shotjes tequila, B52, sambuca, smerige wijn, misschien ook wel wat bier, een cocktail wat eigenlijk te duur is en niet lekker, rare shotjes met idiote namen als “flaming asshole”. Maar toch een geweldige avond. En ik ben me er van bewust dat dit puberaal en kansloos klinkt. :partying_face::+1: oh btw als je trouwens van gewoon domme rare shotjes drinken houd als je al een beetje lam bent dan is https://chupitos.nl/ best leuk. Want als je aangeschoten bent is het natuurlijk heel grappig om een “vlammend poepgat” te bestellen.

21 likes

aah heb eindelijk dit topic weer teruggevonden.
Ik heb niet alles teruggelezen, dus weer biet of de serie van Vetgezellig over de break up hier als is besproken. Vind het zo mooi gemaakt.

En vond Alwin samen met Sas (dacht ik) altijd een beetje zeurderig, maar nu hij alleen die videos maak merk ik juist dat ik hem oprecht en eerlijk vind en juist Saske een beetje negatief was. Heb me maar weer (3e poging) geabboneerd.

26 likes

Jill zit met haar hondje in bad, ik heb zelf geen hond dus geen idee of dat normaal is maar lijkt me echt ranzig haha

11 likes

In welk hotel drinkt Mascha cocktails deze vlog? Ik kom het niet verstaan maar zag er wel leuk uit.

Lijkt mij vooral ook niet zo goed voor die hond dat ie zo in het sop zit.

5 likes

QO, in die wijk bij Amstelstation die nog maar net bestaat. Very fitting.

3 likes

Nu het toch over Jill gaat. Ik vind het zo raar dat ze helemaal geen video’s meer online heeft gezet na vlogmas. Dat je niet meer elke dag vlogt oke, maar waar zijn de andere video’s (zoals bucketlist) gebleven? Verdienen youtubers echt zoveel geld in december dat je daarna 2 maanden niets hoeft te doen?

1 like

Report: Monica Geuze + vriend gespot op ABN AMRO tennis toernooi.

3 likes

Zal wel erg sfeervol zijn denk ik dan. Ik heb sowieso nog nooit wat in een hotel gedronken terwijl ik er niet sliep maar volgens mij is dat heel hip en jetset om te doen.

Nou ja ik vond het er oprecht leuk uitzien dus haha.

Als ik voor mijn werk ergens in het buitenland ben ga ik altijd zakenreis cosplay doen en aan de hotelbar zitten! Maar in eigen stad… ik heb een paar keer iets gedronken in hotelbars zoals het Okura voor de lolz maar ik kan me dat niet echt voorstellen als een avondje met vrienden.

5 likes

Je kunt bij het Volkshotel heel mooi zitten! De verdieping waar het restaurant en de bar zijn heeft enorme ramen en zo kun je over de stad heen kijken, heel tof!

2 likes

canvas :heart:

2 likes

Zou me niks verbazen als ze dat ook al doet.

1 like