Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Nou, de kans op nieuwe vriendinnen hier heeft ze wel verpest met die schrale tweets door de jaren heen.

22 likes

Klinkt hard maar het interesseert echt niemand (behalve haar ouders) dat ze 30 wordt. Ja,ze zullen haar wel feliciteren hoor maar daar al maanden mee bezig zijn, nee.

1 like

Ik zag toevallig laatst een instagram story van Saske. Dat ze samen was met Teske en Vera. Zag er erg gezellig uit. Vraag me dan stiekem af of ze Sanne ook hadden uitgenodigd en dat ze niet kon. Of helemaal niet hadden uitgenodigd.

1 like

IK zat nog even verder te lezen op haar twitter over haar verjaardag. Maar eh, ze heeft zelf geen geld om haar verjaardag te vieren… DUS… zij verwacht dat iemand zijn zuurverdiende centen moet besteden aan HAAR verjaardag… Snap het echt niet…

4 likes

Dit soort dingen vind ik echt smerig. Zo verwijtend. Ik zou geen cent aan haar uitgeven als dit een vriendin van me was. Just kidding, met zo iemand zou ik nooit vriendinnen zijn.

155 likes

En hoevaak organiseert ze zelf de verjaardagen voor vrienden van haar?

11 likes

Ik heb mijn volgers weer terug :grin: vreemd allemaal!

1 like

Als ik in een neerslachtige bui ben denk ik soms ook wel eens zoals Sanneke, “niemand geeft om mij” en mezelf slachtoffer maken. Maar ik zet dit dan niet op internet. Vind het vervelens voor haar dat ze zich zo voelt, maar ik denk dat ze er met iemand over moet praten, om haar gedachten te veranderen in iets positiefs

14 likes

Negatief plus negatief is positief toch? :thinking:
Val me niet aan plz. Ik herhaal het enige wat ik nog van wiskunde weet :sweat_smile:

6 likes

Daar heeft ze geen geld voor hoor!!

En dan ben je bijna 30 en dan hecht je nog zoveel waarde aan een verjaardag.

13 likes

Ik moet zo lachen om die reacties hahaga

110 likes

Nou, ik snap best dat sommigen verjaardagen echt wat vinden. Het is wel iets wat 1 keer in het jaar gebeurt. Ik zit nu ook al weken van tevoren te bedenken wat ik ga doen en eten etc. Maar dat zijn wel meer dingen die ik van mezelf verwacht dan van anderen. Komt er niemand? Ok jammer dan. Ik vermaak me die dag zelf wel.

1 like

He :sweat_smile: dat was ik (lurker modus uit)

4 likes

Nee niet plus, maar keer.

Ik kijk altijd een beetje stiekem Enzo zn vlogs want mijn vriend vindt hem mega irritant en ik heb een beetje een crush op Enzo, normaal gaat mijn vriend ‘s ochtends meteen uit bed maar nu wil hij allemaal knuffelen en ik denk alleen maar “ga wegggggg ik wil Enzo zn vlog afkijken waarin hij koffers uitpakt!!!” :frowning:

40 likes

Thanks, heb het opgeslagen. Ga even een paar video’s van ze zien.
@Hinkje

2 likes

Oh dit is echt erg hahaha

1 like

-5 + -5 = -10
-5 * -2 = 10

Inmiddels durf ik de vlogs van Mascha ofzo al naast hem te kijken, nog steeds niet van harte haha want als er dan een poofy scuishy moment in zit wil ik liever niet weten wat hij denkt :sweat_smile:

5 likes