Ik vind het wel goed passen bij iemand die Kim K als voorbeeld had en wiens droom een merk van zichzelf maken is door middel van sexy selfies en merchandise van zichzelf, hoor. Mensen zijn multidimensioneel en Anna is veel meer dan dat, maar ik ga ervan uit dat hij dat ook is!
Ik heb mijn haar laatst door die kapster laten knippen, voel nu een diepe connectie met mo natuurlijk
Volgens mij doet ze een shoutout naar deze post in haar laatste instastory! Weet niet of je al Instafamous was maar bij deze
Kan toch mooi op je cv
Ik vroeg me al af waar ik haar van kende!!
“Iemand”
Als ik ongelijk heb moet je het maar aangeven, maar dit is toch puur campagne en humble brag. Als jij flinke winsten boekt met zo’n bedrijf (je bent immers miljonair), commerciële bedrijven als klant hebt én fatsoenlijk salaris uitbetaald onder fijne werkomstandigheden is in mijn ogen de klant de dupe of maak je gebruik van schimmige loonconstructies. Zoveel geld valt er in die business niet te halen als je iedereen zijn eerlijke portie betaald en fijn behandeld. Ik denk dat hij gewoon heel sterk is in PR, maar dat hij op een fijne manier zaken doet geloof ik echt niet. Als je googl’t kom je ook al heel snel verhalen tegen van medewerkers die klagen over de werkdruk of geen salaris hebben gekregen.
Wow precies toen ik dit las hoorde ik haar praten en dacht ik ‘anna is dat u?’
Man man man
En ook zn insta erop gezet want stel je voor dat je pocht zonder dat mensen weten wie je bent
Naar mijn idee waren Enzo en Dee ook bijna altijd samen.
Er was gewoon nooit in mij opgekomen dat haar echte naam niet Dee is haha! Demira is wel een mooie naam, stiekem vind ik die wel leuker dan Dee
Hoe Bonnie die cappuccino maakt haha, zo dat schuim erop scheppen… Mijn barista hart huilt.
Haha ik heb de video niet gezien, maar aan de thumbnail te zien is het dezelfde melkopschuimer als die mijn ouders hebben. En melk schuimen doet hij erg goed
Je krijgt er niet echt zo’n mooie melk/schuim combinatie uit, dus ik snap wel dat ze het op haar koffie lepelt. Je kunt niet echt schenken met de schuim die de machine maakt.
Ik vond de vlogs van Ro.oosm.arijn ko.st.er eerst leuk en vernieuwend, maar ik merk toch dat het veel van hetzelfde is en het mij minder boeit op den duur.
Hoe kijken jullie trouwens tegen het consumeren in haar vlogs aan? Het is wel tweedehands en ze zoekt alles wel met veel liefde uit, maar uiteindelijk is het toch wel vaak de zoveelste sporttrui of trainingsbroek en draait het elke vlog om spullen inslaan.
Ik zat gisteren precies hetzelfde te denken!
Ze benoemt dat ze contact zoekt met bedrijven voor een eventuele samenwerking omdat zij oa duurzaam is.
Maar als je zoveel koopt, ook al is het vintage, dan vind ik dat niet meer duurzaam.
Ook pakketjes ontvangen van come get fashion oid en andere van die 13 in een dozijn webshops. Dat schiet het doel een beetje voorbij.
Precies de reden dat ik haar heb ontvolgd. Plus dat ik haar kledingstijl niet leuk vind.
Hoe kan massa maillots dragen en alle kleuren sieraden combineren??? Huilen
Wat is er mis met een maillot? Sorry ben niet zo fesjun dus zie daar het probleem niet van. Tenzij ze wit zijn. Of überhaupt gekleurd.
Dat hele stuk heb ik vorige keer overgeslagen, allemaal rommel. Net als die samenwerking met die ordinaire truitjes enzo die ze een week ervoor had. Leek ook niet helemaal te passen bij haar image ouzo
Oh misschien dan persoonlijke smaak haha. Vind dat helemaal zwart nooit zo mooi, bij een panty heb je nog wat contrast