Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik denk omdat ze ook haar zegje deed in de video?

ben positief verrast. Denk dat het, even los van de drugs, in de kern een belangrijk onderwerp is dat veel van zijn kijkers raakt. Lees veel reacties eronder van mensen die het onzekere herkennen. Ik vind het mooi dat hij zich zo kwetsbaar opstelt! En om te zien hoe hij er mee aan de slag gaat. Ik ben verdorie 30+ en ik kan er echt van leren .

3 likes

Hebben jullie trouwens tips voor leuke studytubers? Ik volg nu drie Engelse studytubers (UnJaded Jade, Holly G & Eve Bennett) maar wil nog andere volgen!

1 like

Clockworth reader en paperbackdreams

1 like

Ik vind de gerecyclede pizza nog het minst ziek van dat hele Chuk E Cheese. Die enge poppen en dat gokken is veel erger imo.

2 likes

Ja het was ook een instemmend bericht haha. Sorry was niet echt duidelijk.

1 like

OH NEE HEBBEN WE DAARVOOR ZO ONS BEST GEDAAN IN AUCKLAND! :scream:

1 like

Eve Cornwell, PaigeY

1 like

Djuuuu ja! :sob:
HAHAHAHHA.

7 likes

Pfoe, ik dacht al dat je m’n meesterstuk had verwijderd! :wink:

(Echt duizend keer heimwee trouwens :sob::sob::sob:)

1 like

NEVER!
Jaaaaaa ik ook, kom maar in m’n koffer mee.

1 like

Weet wat je me aanbiedt
 :yum: Ik zal alle extra kosten voor het teveel aan gewicht wel op me nemen!

1 like

Ik blijf me over dat soort bedragen verbazen. En dat terwijl de grotere bloggers echt zoooveel meer krijgen

Dank je, heb net een paar video’s van ze gezien.

1 like

Over instagram
 Ik ben ook 600 volgers kwijt en kan oprecht zeggen dat ik er nooit 1 heb gekocht. Vraag me dan af hoe zoveel nepprofielen mij konden volgen


1 like

Zij lijkt wel elk jaar over haar verjaardag te mopperen :roll_eyes:

24 likes

Lijkt? Doet ze gewoon. 4 maanden van te voren al dat ze bang is dat iemand het vergeet en op de dag zelf dat ze alleen is en geen cadeaus heeft gehad.

10 likes

Begrijp sowieso niet hoezo iemand anders dat zou moeten organiseren. Het is toch best vanzelfsprekend om je eigen verjaardagsfeest te organiseren?

36 likes

Goeie stiekeme hints voor d’r nieuwe date om haar die dag mee te nemen op date. :smirk: Die jongen volgt ook YT’ers dus wellicht leest hij mee op haar Twitter.

Ik vind de docu van Petrus toch wat dubbel. Enerzijds op het vlak van drugs promoten(?) voor een toch redelijk jong publiek (ja is 16+ maar daar houden die volgers zich echt niet aan). Anderzijds omdat hij doet alsof hij ineens van zijn onzekerheid af is. Ik had het interessanter gevonden als het over een wat langere tijd ging. Na zo’n ervaring kan je idd een “aha” gevoel hebben, ik heb na therapie sessies ook al vaak gedacht “nu heb ik de code gekraakt”, maar op lange termijn echt anders gaan denken en dat blijven toepassen, is nog wel wat anders. Daar gaat gewoon veel tijd en vallen en opstaan overheen. Ik ben benieuwd of hij dat gevoel echt kan vasthouden, of over een paar weken bij een enge gebeurtenis al snel terugvalt in die oude denkpatronen.

En had hij ook niet zelf kunnen bedenken dat de scheiding van zijn ouders een impact heeft gehad? Heb je daarvoor die drug nodig? Dat is toch geen echt verdrongen trauma/herinnering die pas daarmee weer bovenkomt. Een sessie bij een psycholoog had hem dat inzicht ook wel kunnen geven, toch (maar misschien ben ik nu te kritisch)

14 likes