Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ben blij dat ik niet de enige ben die daaraan dacht en dat ook gezien heeft hahahha

Ja echt, goed doen draait te veel niet om diegene die krijgt maar om diegene die geeft.

Spill the details, ik ben heel nieuwsgierig nu

Dan bieden ze geld aan random straatmensen voor het showen van hun borsten en later seks enzo haha omg.

Bonnie haalt in kringloop kwartier een tshirt van Barney van the flintstones uit het rek " Haha Kijk Barney dat is toch zon darter". Moest echt even nadenken waar zij het over had haha

:woman_facepalming:

Wat een mooie manier om je zelf te accepteren. Ik draag zelf geen beugelbeha’s meer, omdat ik ze gewoon rot vind zitten. Dan wordt er natuurlijk gezegd je draagt de verkeerde maat. Maar heel eerlijk ik heb in de goede oude V&D weleens een halve middag beha’s gepast en geen enkele beha vond ik prettig zitten. Sindsdien draag ik alleen nog maar bralettes of sporttopjes en voel ik me daar heel prettig bij.

Ik draag alleen maar BHs van Intimissimi, omdat die niet zo idioot voorgevormd zijn. Een bralette is eigelijk gewoon de volgende, nog comfortabelere stap. En het slaat ook nergens op om dat niet te doen want ik heb hele leuke borsten en die mogen best hun normale vorm hebben ipv in zo’n titty prison te zitten. Haha ben helemaal geïnspireerd om morgen leuke bralettes te zoeken! Ik vind alleen de maat bepalen wat lastig, nemen jullie je gewone t-shirt/top-maat?

Ja meestal wel, behalve als erbij staat valt klein ofzo, want mijn borsten zijn wel iets uit verhouding.

Ik neem zelf wel een maat (of 2) groter maar heb wel redelijk grote borsten

“ik steek veel geld in deze serie”

Vraag me af waaraan?

Ja ze zegt apparatuur, reiskosten en kosten voor de cameravrouw

Ik heb heel veel bralletes en beugeloze BH’s van LoveStories. Die zijn super mooi en fijn, die heb je ook padded waardoor het niet zo doorschijnend is. Je hebt in Amsterdam het archieve waar ze altijd goede deals hebben. #nospon #tipvanmij

Ik typte LoveStories in mn zoekbalk en het gaf meteen een website suggesties dus ik klikte er op

http://www.lovestories.com/m

Hahahah

Ja dat snap ik wel, maar da’s toch geen reden om stemmen te vragen?

Nee ben ik met je eens maar daar heeft ze het geld aan besteed

Het archieve? Klinkt als iets waar ik meer over wil horen. Waar is het?

Ja ik draag sinds een jaar ook alleen nog maar bralettes, voel me er ook zo veel fijner in en nu vind ik het eigenlijk ook veel mooier qua vorm onder kleding! Draag zelf meestal 1 maat groter dan mijn normale maat. Wat ik zelf altijd wel fijn vind is als het randje onder iets breder is zodat ze er niet onder uit floepen. Daarom vind ik die van love stories bv zelf minder fijn. Ik heb een paar fijne van h&m, &other stories en monki!

Zit op de Oudezijds Achterburgwal 145 in Amsterdam. Is een winkelpand dat best ver naar achter loopt met allemaal stellages met bakken. In die bakken zitten oude collecties maar ook samples, dus items die nooit in de winkel zijn gekomen maar wel zijn gemaakt. Die samples zijn altijd goedkoper. Je hebt er lingerie maar ook swimwear en kleding. Echt een aanrader!