Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

En dan ben je bijna 30 en dan hecht je nog zoveel waarde aan een verjaardag.

13 likes

Ik moet zo lachen om die reacties hahaga

110 likes

Nou, ik snap best dat sommigen verjaardagen echt wat vinden. Het is wel iets wat 1 keer in het jaar gebeurt. Ik zit nu ook al weken van tevoren te bedenken wat ik ga doen en eten etc. Maar dat zijn wel meer dingen die ik van mezelf verwacht dan van anderen. Komt er niemand? Ok jammer dan. Ik vermaak me die dag zelf wel.

1 like

He :sweat_smile: dat was ik (lurker modus uit)

4 likes

Nee niet plus, maar keer.

Ik kijk altijd een beetje stiekem Enzo zn vlogs want mijn vriend vindt hem mega irritant en ik heb een beetje een crush op Enzo, normaal gaat mijn vriend ‘s ochtends meteen uit bed maar nu wil hij allemaal knuffelen en ik denk alleen maar “ga wegggggg ik wil Enzo zn vlog afkijken waarin hij koffers uitpakt!!!” :frowning:

40 likes

Thanks, heb het opgeslagen. Ga even een paar video’s van ze zien.
@Hinkje

2 likes

Oh dit is echt erg hahaha

1 like

-5 + -5 = -10
-5 * -2 = 10

Inmiddels durf ik de vlogs van Mascha ofzo al naast hem te kijken, nog steeds niet van harte haha want als er dan een poofy scuishy moment in zit wil ik liever niet weten wat hij denkt :sweat_smile:

5 likes

Daarnaast vind ik het ook echt heel grappig dat ze nu een fancy melkopschuimer heeft 
 en een Senseo apparaat :joy:

14 likes

Ja dat kan hij ook wel aan, maar mannen niet haha. Elke keer als ik Mascha kijk zegt ie “hey is dat je makeup voorbeeld!!” :joy:

1 like

Ja ik ben ook echt een verjaardaglover en vind het ook heel belangrijk dat m’n beste vrienden en familie er dan zijn. Zou ook wel behoorlijk balen dat dan blijkt dat niemand er is. En het scheelt bij mij dat m’n vriendje er altijd is om het in ieder geval mee te vieren
 lijkt me best lastig als je single bent en je niet een vaste partner (relatie of beste vriendin ofzo) hebt op om terug te vallen op zulke dagen. Dan zou ik me misschien ook wel alleen voelen.

Maar, erover zeuren op social media helpt sowieso niet. Ik snap dan niet dat je de mensen die je als vrienden beschouwd niet gewoon aanspreekt met: ‘hee ik zou het heel leuk vinden als je wel zou komen, of dat we misschien een ander moment kunnen plannen om het te vieren’. Andere mensen kunnen toch niet ruiken hoe jij je erover voelt?

5 likes

Haha ik ben jouw vader. Ik heb geloof ik voor m’n 7e verjaardag de avond ervoor al 1 cadeau gehad omdat ik al zo excited was :sweat_smile: Nou houd ik ook van feestjes en gezelligheid Ă©n ben ik nieuwsgierig aangelegd haha.

Inmiddels zijn m’n ouders gescheiden, dus goed excuus om m’n verjaardag gemiddeld zo’n 4 dagen lang te vieren.

2 likes

Als ik mijn vader op zijn verjaardag niet vroeg genoeg op de dag bel om hem te feliciteren, belt hij mij en zingt hij ‘happy birthday to me’ (het hele liedje).

82 likes

Maar “negatief en negatief is positief” wordt meestal eerder zo gebruikt, toch:
5 - (-5) = 5 + 5 = 10

@Vaiana

1 like

Dat kan, ik reageerde alleen direct op wat @Vaiana zei!

2 likes

V8qR
Er is een reden waarom ik het “pretpakket” gekozen heb hahaha

53 likes

Ik stel me helemaal zo’n modern family phil/claire cosplay voor die ze altijd hebben in hotelbar die ze jaarlijks hebben :joy:

10 likes

Hahah jaaa Clive Bixby and Julianna

980x

28 likes