Ja ik gebruik zelf alleen de Netflix app en zet zelf iets voor hem aan.
Kijkt iemand hier wel eens Ben Brown? Ik kijk nu zān laatste vlog en ik maak me een beetje zorgen om hem? Hij ziet er beetje ongezond/ingevallen uit. Volgens mij is hij echt zo zoekende. Hopelijk vindt hij snel een beetje place of mind, want volgens mij is hij wel een aardige jongen.
Ja ik! Ik heb zijn vlogs lang gekeken maar ben afgehaakt nadat het uitging met Nicole. Ik herkende hem gewoon niet meer en had het idee dat hij toen ook redelijk veel ging blowen etc. Moet hij zelf weten natuurlijk, maar ik vond het zo in contrast met zijn eerdere uitspraken. En inderdaad dat zoekende. Ik zal zijn laatste vlog vanavond weer eens kijken. En ik vond hem altijd heel leuk overkomen, ook wel oprecht ofzo. Dus hoop net als jij dat hij inderdaad snel rust krijgt (klinkt nu net alsof hij dood is, maar je snapt vast wel wat ik bedoel).
Sanny zoekt dus een PA voor drie dagen per week voor o.a bijhouden van mailbox etc. Zou ze het echt zo druk hebben of is het gewoon een gigantische luxe die ze zichzelf gunt?
Denk met het vooruitzicht op dat ze straks 2 babyās in huis heeft en dat ze haar tijd liever besteed aan de leuke kanten van haar werk. En nog tijd over houdt voor haar gezin en vrienden.
Na Nicole heeft hij ook maar een handvol videoās gemaakt. Hij zegt nu ook dat hij uit heel veel vriendengroepen is gestapt en nieuwe heeft gekregen. Ben benieuwd of hij zān oude filmvrienden ook gedag heeft gezegd. Ik heb het gevoel dat hij nu heel erg aan zān nieuwe vriendin hangt.
Zo zonde want volgens mij had hij echt een goede groep vrienden om zich heen die ook heel oprecht waren. Ik vind die nieuwe vriendin dus niets, maar goed ik vond Nicole gewoon heel leuk.
Ja ik volg hem vooral op insta. Ik volg zn vriendin Ella ook, maar ik heb het idee dat die twee niet het beste in elkaar naar boven halen op het gebied van mental health, maar misschien zit ik er naast. Ze lijken steeds zweveriger te worden en ik heb het idee dat ze allebei ook wat dunner worden.
Waar lees je dit? Ben wel benieuwd hoe of wat.
Haar insta stories!
Ik wou dat we dit hier hadden. Verhuizen is zo stressig en dit is zo zenā¦
ja dit!
Wat is dit ineens dat Saske weer videoās gaat posten op vet gezellig?
Volgens mij stond dat nog op de rol, ten minste zoiets herinner ik me.
Het valt mij vaker op hier dat er vaker dingen worden gezegd zonder context. Alleen een mededeling. Zoals dat van Saske, @negativ. Doel niet alleen op jou hoor.
Maar het zou wel fijn als er dan bij wordt gezet waar je dat leest etcā¦
Volgen jullie de vlogs van Pamela Kroes? Ik volg haar al best lang omdat ik het leuk vind dat ze ook in Tilburg woont en daadwerkelijk naar school gaat naast vloggen, maar ik trek het echt geen seconde meer dat ze altijd haar speeksel zo ranzig weg āzuigtā. Mijn hemel.
(bijvoorbeeld op 1:53)
Met geld investeren kun je meer geld verdienen. Zij verdient geld met content maken, niet met mailen. Hoe meer tijd ze heeft voor goede content, des te meer ze verdient. Dan is de kost voor een PA die mailtjes etc doet snel terug verdient.
Er stond nog een samenwerking op de planning, en ze vonden het wel zo netjes om die af te maken. Beelden waren volgens mij al gemaakt.
Ik zie geen video van VetGezellig? Waar staat 'ie dan
Was een update via de instastories van saske: