Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik heb inderdaad YouTube kids gedownload. Die lijkt redelijk afgeschermd te zijn. Kon zo gauw geen gekke filmpjes vinden, ook niet via frozen filmpjes.
Maar op de gewone YouTube staan inderdaad soms dingen… Bizar wat mensen bedenken.

Ik vind het ook helemaal niet mooi. En dat ze er dan 5uur gezeten heeft en 190€ betaald heeft…

Is 190 euro duur voor vijf of juist niet haha ik heb echt geen idee. Ik heb alleen een keer mijn haar van zwart naar bruin laten doen maar dat duurde geen vijf uur en ik was ook niet zoveel kwijt, resultaat was toen wel echt heel mooi en natuurlijk. Vind het bij Bonnie echt niet mooi geworden.

[quote=“En_17_Anderen, post:1810, topic:8396, full:true”]
Ik zou er bij blijven. Maar helaas laten sommige ouders hun kinderen uren alleen op YouTube.

Ik/we zaten erbij, we zaten er naast notabene, maar we hadden het zo snel inderdaad niet door, want het was ‘gewoon’ een tekenfilmpje om te zien die steeds meer evil werd.

Ze krijgt verder nooit een iPad of telefoon in haar handen van ons, dat was alleen op vakantie toen. Verder kijkt ze Netflix en dan het kindergedeelte. Moet je ook nog opletten, want je hebt alle leeftijden en vanaf 6 jaar bijvoorbeeld, en dat is ook nog te spannen voor haar. Dus dat monitoren we goed.

Ik krijg de YoutubeKids app niet gedownload op mijn telefoon, maar misschien ligt dat aan mij. Heb het al vaker geprobeerd, ga het nu weer proberen.

Edit: een multicitaat is blijkbaar niet mijn sterkste kant.

1 like

boncolor 2 uur geleden

Thanks voor jullie lieve reacties op mijn haar​:sparkling_heart: Ik vind het ook heel duur hoor (zoals ik ook zeg in de vlog), maar ben er wel heel blij mee! Nog even als toevoeging voor mensen die nu sturen ‘ik laat mijn haar altijd voor 50 euro verven’, het zal idd vast ergens anders goedkoper kunnen. Maar ik heb niet alleen mijn haar in een kleur laten verven, dit is een balayage waarbij eerst mijn haar geverfd is (ik was na 2 uur blond), er daarna verschillende toners gebruikt zijn, en dure producten zoals Olaplex, en waarna ook nog eens bijna 2 uur heel zorgvuldig mijn haar geknipt en geföhnd is. Bovendien zou ik me niet chill voelen ergens 50 euro af te rekenen als iemand 5 uur met mijn haar bezig is geweest (waarvan ze bijna de hele tijd gestaan heeft en gewoon zich helemaal te pletter heeft gewerkt :)). Dus thanks voor de tips maar ik ben blij met mijn keuze!:smile:

6 likes

Nou als je als kapper zijnde TWEE UUR bezig bent om haar haar te knippen en föhnen dan doe je iets fout lijkt me.

10 likes

Aha, vertelde ze dat in die ellenlange stories. Ik had ze al expres niet bekeken, dacht al dat het niets positief zou bevatten.

Mijn balayage kostte €150, ook 4u gezeten incl fohnen en stylen. voordeel van balayage is dat je het niet zo vaak hoeft bij te werken, dus verf het maar 3/4x per jaar.

6 likes

Je hebt ook kindertube.nl
Op mijn werk mogen de kinderen alleen die gebruiken.

1 like

Wow wat lijkt zij onwijs qua uiterlijk en innerlijk op haar moeder. Leuk mens.

13 likes

Ik las vandaag dit artikel over oa Shane Dawson en zijn conspiracy theory videos, en hoe dit soort conspiracies een eigen leven gaan leiden. Vind sommige theorieen die hij heeft verkend wel echt schadelijk en vind het best heftig te lezen hoeveel mensen dat soort dingen meteen voor waarheid aannemen. Dacht misschien interessant om te delen omdat hij hier ook regelmatig wordt besproken! https://www.nytimes.com/2019/02/19/technology/youtube-conspiracy-stars.html?smid=fb-nytimes&smtyp=cur

Fabiola postte dit in haar Stories. :thinking:

9 likes

Heel eerlijk ben ik niet super censuur wat betreft beelden voor jonge kinderen; ik heb vroeger ook watership down gekeken maar youtube zou ik toch niet vrijgeven aan echt jonge kinderen. Er is gewoon geen filter.

Ik vind die Gio zo sneu dat het mij echt niks verbazen als dit gewoon echt is.

35 likes

Ja bah bah bah wat een kutventje. Ik kan dat hoofd niet eens aanzien.

14 likes

En Gio heeft toch nog met die Juultje?

1 like

Nee dat is toch al een paar maanden uit?

Oh dat wist ik niet! Good for her.

1 like

Klopt. (Waarom weet ik dit überhaupt?)

2 likes

Maar hoezo roept zij dat bitches raare(?) dingen doen als ze Fame zoeken, Gio heeft 1 miljoen abonnees en zij eh, 4000?:woman_shrugging:t4: Hij doet het een stuk beter dan zij toch.

10 likes