ohh ik volg haar, zo ontzettend heftig, kan er bijna niet naar luisteren, zo intens!!
Ze ziet er goed uit en mag showen wat ze wil irl.
Maar wat is het nut om dit op ig te zetten? De likes, comments van kerels die ongepast zijn? Je ziet net niets, maar genoeg.
Zegt deze foto van wauw ja ik wil ook naar Bali? Ik zie geen authentiek Bali?
Jeetje wat rauw ook deze opname. Mijn hart breekt.
Ja, precies mijn gedachte. Heel heftig en knap ook.
Als influencer is fotoâs op instagram zetten (deel van) je werk, dus in principe doet ze met het plaatsen van die foto gewoon haar werk.
En nee, ik zie ook geen authentiek Bali, maar dat is in Canggu sowieso vrij onmogelijk te vinden. Neemt niet weg dat ik door die foto nu wel denk âoh, zat ik daar (op Bali) ook maar weerâ.
ze mag van jou showen wat ze wil irl maar niet op Instagram? en als ze dat doet moet het per se nut hebben? zoveel fotoâs op Instagram hebben geen nut, ik vind de foto ook iets te geposeerd maar vind je argumenten een beetje gek
Omdat ze vaker zulke fotoâs plaatst de laatste tijd. Maar goed nut is misschien een groot woord inderdaad.
Ik vind de nieuwe videoâs van Trisha Paytas zo grappig, die âtrying MacDonaldsâ waar ze met een tering chagrijnig gezicht in de auto zit en dat ze gewoon minutenlang awkward op haar bestelling staat te wachten. En dat moment dat die fan een foto wil maken en weer wegloopt en dat ze dead ass meteen weer overgaat tot het recenseren van MacDonalds patat, en die pose op het eind terwijl er een auto alarm afgaat, echt love it
Jezus⊠Ik ben het even gaan luisteren. Ik kan niet stoppen met huilen, wat intens zielig.
Ja ik had precies hetzelfde. Hartverscheurend!
Ik ook⊠echt ontzettend verdrietig. Wel mooi om te zien hoe ze dit een plekje proberen te geven.
Same, echt super verdrietig
Ja ik vond het ook een beetje een clickbait titel.
Maar dat verhaal omg, zij is zooo dom!
De video gaat er dus over dat een waarzegster haar aansprak op de parkplaats van de supermarkt en dan haar hand gaat lezen want ze voelt een vibe bij haar ofzo. En normaal kost dit 100 dollar en nu 5 en dan zegt Morgan ja omdat ze geen nee kan zeggen. Daarna zegt die vrouw oja nu moet je dit kristal kopen dan worden al je problemen opgelost. En dat kristal kost 200 dollar!! En dat doet ze dan ook nog. Ik dacht dus toen ze dat zei, âoh het is zoân groot mooi kristalâ NOPE. Het is zoân klein hangertje voor aan een ketting die haar vrienden later op ebay vinden voor 4 dollar.
Daarna gaat ze nog een keer terug naar die vrouw (waarom? oja en die vrouw heeft ook haar telefoonnummer) en die zegt dan dat ze een curse heeft en haar zeep van 700 dollar ofzo moet kopen. Gelukkig zegt ze nu wel nee maar dan zegt die vrouw ok maar ik heb je wel verteld dat je een curse hebt en dat kost 100 dollar. DUS DAT GEEFT ZE!! Daarna denken haar vrienden dat ze echt behekst is en dan gaat ze midden in de nacht langs het kantoortje van die vrouw om die hanger terug te geven. Nadat ze er met zout en een penny mee in een zakje geschud heeft (?).
Ik kon die video echt niet aanzien, hoe dom kun je zijn. En dat die vrienden dan niet zeggen âOh Morgan, dat is echt dom van je. Gooi dat ding weg en nooit meer geld geven aan oplichtersâ. Nee die vrienden doen net alsof die vrouw magische krachten heeft ofzo. I canât.
Oh sorry, dat was echt helemaal niet bot of kattig bedoeld hoor (<-- = geen sarcastische smiley) Ik wilde eigenlijk alleen behulpzaam quoten, maar dat pakte hij niet, ik moest er iets bij zetten.
Ik denk dat haar vrienden haar aansporen zodat ze materiaal voor een video krijgt
Hahaha die muziek als die moeder in beeld komt <3
Een vriend van mij vertelde gisteren dat het dus blijkbaar zo is dat het stukje in je hersenen dat seksueel genot âregistreertâ precies naast het deel ligt wat je hersenen denken/voelen van voeten. Dus daarom dat er zoveel mensen zijn met een voetenfetisj, dan gaat er dus iets mis omdat het zo dicht bij elkaar ligt.
Begrijp er zelf niks van want ik heb het tegenovergestelde, ik kan echt geen voet zien.
Poeh zo heftig. Ik zat echt tegen mân tranen te vechten en met een brok in mân keel. Zat in het OV , dus ook niet zoân goede plek om dat te luisteren.
Cynthia die een sponpost heeft op instagram voor Otrivin neusspray⊠wat vinden jullie daarvan?