Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Schijnbaar ook erg goed tegen aambeien, multifunctioneel!!!

Ik blijf leren van dit forum

3 likes

Is ook meer speculatie denk ik, want dit is een van de weinige dingen die ik er zo snel over kon vinden

Haha ja ik heb ook echt gelachen, ik vind Anouk en Sjang echt leuke mensen. Oh en volgens mij was Lotte ook wel een beetje aangeschoten? Ik moest iig om haar lachen toen ze ineens geschokt naar haar arm keek ofzo in de babbelbox (15:02) volgens mij

1 like

Haha ja ik heb er ook nog nooit van gehoord! Mijn basisschool is ook al jaren gesloten door een gebrek aan leerlingen, dus wellicht dat wij ook wel achter liepen.

2 likes

Ik ken die versie wel en ook de “Zweedse” versie met knackebröd of zo. Zijn ook nog wel meer versies in neptalen of nou ja niet neptalen maar niet de echte happy birthday. Alleen heb die nummers al heel lang niet meer gehoord. Dus ging er vanuit dat het alweer overgewaaid was.

Ik woon in het zuiden van limburg en hier zongen we het ook helaas…

1 like

Ik vind dit wel sterk gemaakt voor groep 2 kinderen! Dat is toch 3e kleuter (=5-6jaar)?
Of mss onderschat ik kinderen gewoon.

1 like

Ik heb Noor en Sander net ontvolgd op Insta.

Ik vind Noor echt saai geworden ofzo, het is altijd hetzelfde.

Sander vond ik altijd een leuke man maar hij denkt tegenwoordig de nieuwe King of Jetlags te zijn volgens mij. Iedere keer die geposeerde foto’s met zwoele blik blegh :thumbsdown:

6 likes

Oh ik bedenk me nu dat ik Noor dr vlogs al maaanden niet meer gezien heb! Ze lijkt ineens van youtube te zijn verdwenen terwijl dat waarschijnlijk helemaal niet zo is. :woman_shrugging:t4: Vond haar leuk met Mo maar na al die maanden dat ik ze niet samen heb gezien denk ik nu toch echt dat er wel iets mis is gegaan met die vriendschap. Vind dat altijd best heftig.

2 likes

Ik ging ff een vlog van Noor kijken. Bij 7:12 zegt ze dat ze barstende hoofdpijn en migraine heeft. AAARGH. godverdomme mens weet je wel wat dat is. Heb ik jaren voor bij de neuroloog gelopen, dan kan je toch niet praten en vloggen?! :confounded: en bovendien kun je dan ook niet eten, want ze had eten besteld en met migraine moet je vaak overgeven van de pijn en kan je ook geen licht kan verdragen. Ja dit klinkt als een mijn cavia is dooier maar ff tussen neus en lippen door dat je barstende migraine hoofdpijn hebt. Sheesh, ja geloof het meteen Noor heb echt medelijden.

15 likes

Net als met griep, je weet pas wat het inhoudt als je het een keer gehad hebt.

4 likes

Natuurlijk is het bij iedereen anders maar je kan niet zo chill in bed liggen en zeggen dat je migraine hebt punt uit. Ik kreeg altijd inhalers voor mijn aanvallen (de aura vlekken uitvalsverschijnselen niet kunnen praten bewegen) en de neuroloog zei zelf altijd dat een normale paracetamol ibuprofen waar zij het over heeft geen enkele nut heeft dus ik word daar boos om. Dat is geen migraine. Ik werd met een sjaal voor m’n ogen in de auto gezet. Dus echt pff beetje zeggen dat je migraine hebt en lekker lopen vloggen hou op mens.

6 likes

Ik kan me ook niet voorstellen dat je tijdens een migraine aanval nog denkt: even de camera erbij pakken

7 likes

HAHAHAHA ik zie het helemaal voor me.

Ik heb ook de vlog van bonnie gekeken en vond het zo leuk! Dat feestje en die vrienden :heart_eyes:
Zo leuk hoe iedereen zich ook zo leuk kleedde, dan doen ze bij mijn themafeestjes nooit. :disappointed: bonnie en nick zagen er zó leuk uit.

Vind bonnie(s vlogs) vaak een beetje suf, maar werd hier heel vrolijk van en zoals anderen al zeiden een hele leuke vriendengroep. Ik moest zo lachen ook om sjeng(?) droge hoofd bij die babbelbox :joy:

6 likes

(Hier stond een screenshot van een publiekelijk en bovendien anoniem Tinder account, maar ik heb het moeten verwijderen. Het ging om een persoon die op zoek was naar vrouwen die hun voeten wilden laten fotograferen.)

Moest denken aan de discussie hier
Ook op Tinder te vinden dus onder twintigers, al gok ik dat de age range zo groot mogelijk is ingesteld

2 likes

Volgens mij ben ik in de minderheid maar ik vond daar echt geen reet aan, dat is toch alleen leuk voor Bonnie zelf? Ik heb zelfs doorgespoeld en dat doe ik bijna nooit in vlogs haha.

7 likes

Niet zo gek, want zij stond juist bekend om haar shoplogs, toch? Wel jammer, maar ik denk wel dat haar doelgroep de komende tijd gaat veranderen

1 like

Of pittig gekruid eten.

Ik heb hetzelfde, heb zelfs vroeger nog een toets gemaakt met zo’n aura. Onze cavia is beduidend minder dood

5 likes

Hahaha ik ook, mn citotoets begrijpend lezen in groep acht. De docent dacht dat ik een bril nodig had dus ik mocht zijn bril op. Hielp natuurlijk voor geen meter, haha.

5 likes