Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Mijn balayage kostte €150, ook 4u gezeten incl fohnen en stylen. voordeel van balayage is dat je het niet zo vaak hoeft bij te werken, dus verf het maar 3/4x per jaar.

6 likes

Je hebt ook kindertube.nl
Op mijn werk mogen de kinderen alleen die gebruiken.

1 like

Wow wat lijkt zij onwijs qua uiterlijk en innerlijk op haar moeder. Leuk mens.

13 likes

Ik las vandaag dit artikel over oa Shane Dawson en zijn conspiracy theory videos, en hoe dit soort conspiracies een eigen leven gaan leiden. Vind sommige theorieen die hij heeft verkend wel echt schadelijk en vind het best heftig te lezen hoeveel mensen dat soort dingen meteen voor waarheid aannemen. Dacht misschien interessant om te delen omdat hij hier ook regelmatig wordt besproken! https://www.nytimes.com/2019/02/19/technology/youtube-conspiracy-stars.html?smid=fb-nytimes&smtyp=cur

Fabiola postte dit in haar Stories. :thinking:

9 likes

Heel eerlijk ben ik niet super censuur wat betreft beelden voor jonge kinderen; ik heb vroeger ook watership down gekeken maar youtube zou ik toch niet vrijgeven aan echt jonge kinderen. Er is gewoon geen filter.

Ik vind die Gio zo sneu dat het mij echt niks verbazen als dit gewoon echt is.

35 likes

Ja bah bah bah wat een kutventje. Ik kan dat hoofd niet eens aanzien.

14 likes

En Gio heeft toch nog met die Juultje?

1 like

Nee dat is toch al een paar maanden uit?

Oh dat wist ik niet! Good for her.

1 like

Klopt. (Waarom weet ik dit überhaupt?)

2 likes

Maar hoezo roept zij dat bitches raare(?) dingen doen als ze Fame zoeken, Gio heeft 1 miljoen abonnees en zij eh, 4000?:woman_shrugging:t4: Hij doet het een stuk beter dan zij toch.

10 likes

Ja ik gebruik zelf alleen de Netflix app en zet zelf iets voor hem aan.

Kijkt iemand hier wel eens Ben Brown? Ik kijk nu z’n laatste vlog en ik maak me een beetje zorgen om hem? Hij ziet er beetje ongezond/ingevallen uit. Volgens mij is hij echt zo zoekende. Hopelijk vindt hij snel een beetje place of mind, want volgens mij is hij wel een aardige jongen.

1 like

Ja ik! Ik heb zijn vlogs lang gekeken maar ben afgehaakt nadat het uitging met Nicole. Ik herkende hem gewoon niet meer en had het idee dat hij toen ook redelijk veel ging blowen etc. Moet hij zelf weten natuurlijk, maar ik vond het zo in contrast met zijn eerdere uitspraken. En inderdaad dat zoekende. Ik zal zijn laatste vlog vanavond weer eens kijken. En ik vond hem altijd heel leuk overkomen, ook wel oprecht ofzo. Dus hoop net als jij dat hij inderdaad snel rust krijgt (klinkt nu net alsof hij dood is, maar je snapt vast wel wat ik bedoel).

3 likes

Sanny zoekt dus een PA voor drie dagen per week voor o.a bijhouden van mailbox etc. Zou ze het echt zo druk hebben of is het gewoon een gigantische luxe die ze zichzelf gunt?

Denk met het vooruitzicht op dat ze straks 2 baby’s in huis heeft en dat ze haar tijd liever besteed aan de leuke kanten van haar werk. En nog tijd over houdt voor haar gezin en vrienden.

4 likes

Na Nicole heeft hij ook maar een handvol video’s gemaakt. Hij zegt nu ook dat hij uit heel veel vriendengroepen is gestapt en nieuwe heeft gekregen. Ben benieuwd of hij z’n oude filmvrienden ook gedag heeft gezegd. Ik heb het gevoel dat hij nu heel erg aan z’n nieuwe vriendin hangt.

1 like

Zo zonde want volgens mij had hij echt een goede groep vrienden om zich heen die ook heel oprecht waren. Ik vind die nieuwe vriendin dus niets, maar goed ik vond Nicole gewoon heel leuk.

1 like