Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Ik zag trouwens een paar stories voorbij komen van Teske der optreden en ik vind haar wel vooruit gegaan qua zang.

1 like

Waaaarom zou je in godsnaam de hele dag wachten in de kou? Het is niet de Ziggodome ofzo maar gewoon Effenaar en tis niet eens uitverkocht dus je staat sowieso vooraan haha wauw wat zonde van je tijd

Wel chill gratis pizza :thumbsup:

3 likes

Biecht: ik was vroeger mega fan van Di-rect en ging bij optredens ook altijd supervroeg van tevoren voor de deur zitten, in weer en wind ook echt :joy:
Wilde per se vooraan en het was ook altijd supergezellig. Heb destijds ook best veel vrienden gemaakt in die wachtrijen

5 likes

Ja ik kan het nog enigszins begrijpen hoor als je voor een populaire artiest in de rij gaat staan. Maar dit is Teske (no offense), ze geeft 10 shows ofzo in kleine zalen en geen enkele is uitverkocht (verre van) dus grote kans dat je vooraan staat. Ja dan snap ik het doel niet zo goed :crazy_face: ga dan met z’n allen de kroeg in ofzo

1 like

Oh ja dat is natuurlijk wel waar denk ik. De oma in mij komt naar boven bij zulke dingen :stuck_out_tongue:

:duck:

16 likes

Ik heb zelfs gehoord dat Europese bands, die vaak in Amerika hebben opgetreden, nu steeds vaker op problemen stuiten bij het regelen van een nieuwe tour. Soms moet zelfs een hele toernee worden verplaatst of gecanceld omdat de papieren, die ruimschoots waren ingediend, nog niet verwerkt waren of om onduidelijke reden de aanvraag is afgewezen. Zelfs een geval waarbij ze moeilijk deden om een merchaniser mee te krijgen want dat zou een amerikaan ook kunnen doen. :’)

2 likes

:rofl: Ik vind dit echt zo fout overkomen maar kan aan mij liggen.

6 likes

Ligt niet aan jou, is denk ik de bedoeling van het bijschrift #lekkerstout

3 likes

De huismuts is bevallen. Mooie naam! :smiling_face_with_three_hearts:

https://www.instagram.com/p/BuwJ4dVBWQD/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=8e1m65g1rg5s

12 likes

Haha ja inderdaad! Maar leuk voor ze, en ik vind het filmpje ook mooi gemaakt!

3 likes

Mooie naam! Toch blijf ik het wel ‘heftig’ vinden dat er dan nu al zo’n filmpje is ge-edit en online staat. Baby is dus gisteravond geboren, dat je daar blijkbaar zo snel al mee bezig bent. Maargoed daarom is die wereld ook niks voor mij. :yum:

26 likes

Ommmmgggg zo veel haar :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Ja wooooow echt he, bizar!

Die haren nu al van de baby :star_struck: Ik vind het een mooi, puur filmpje!

1 like

Ooo ik ook niet, heftige titel wel!

Het is nu nog wachten op een Brian Mae :wink:

27 likes

Olivia van Noor heeft ook Mae als tweede naam en de baby van haar vriendin Kae ook. En Ellen Hoog (hockeyster) heeft Mae ook als tweede naam. Wel heel populair

1 like

Wow ik vond Josh haar bevallingsverhaal echt heftig. Voor Nick ook heel erg om mee te maken zeg.

2 likes

Echt HILARISCH, vooral als Wil ‘met de vlam in de pijp’ gaat zingen. :persevere:

4 likes