Het andere Youtubers-/bloggerstopic #5

Arme mijt, wil je erover praten? Misschien bestaat er wel een gymcoach of psycholoog onder de influencers. :stuck_out_tongue_winking_eye: Dat ze op ten duur zelf zo’n broekje op de tafel leggen als het geen negatieve gevoelens meer oproept.

Wij moesten verplicht een shirt aan omdat een hempje te afleidend zou zijn voor jongens :upside_down_face:

5 likes

(alleen we hadden geen tasje erbij haha)

Nog een stapje en de schoolleiding zou een gloeiend heet strijkijzer pakken want o wat een ramp zou het zijn dan je het vrouwen lichaam beter zien meer bloot en misschien wel boobies. :roll_eyes:

1 like

Zouden deze ook weer hip worden? Balenciaga, Gucci, Celine, Off-white kom er maar in.

29 likes

Ja terwijl wij toen 12 waren en de gemiddelde cupmaat A was. Kan me er achteraf ook echt boos om maken maar had toen niet door dat het nergens op sloeg en ook het lef niet gehad om er iets over te zeggen.

3 likes

Zegt ze ook waarom? Ik denk dat het dus niet echt helpt dat ze Russische roots heeft. De VS is zo’n kutland (nu). Echt heel sneu voor haar want ze was echt lekker bezig.

Sorry kan me echt druk maken over hun immigratiebeleid. Als je wilt blijven vanwege je werk, zoals zij, dan moet je dus zelf bewijzen dat je geen baan afpakt van iemand die wel Amerikaans staatsburger is. De try guys hebben hier een hele interessante video over gemaakt.

(Hoewel dat van NL ook dikke kut is ofc.)
4 likes

Wij hadden zo’n ouderwetse school dat ik vanaf de 2e tot de 6e alleen met meisjes gymde. Dus we mochten wel aan wat we wilden omdat de jongens toch gescheiden gymden haha. Hopeloos

2 likes

Ja terugkijkend zijn er zoveel dingen die eigenlijk niet konden en seksisme herbergen. “Meisjes en wiskune hahahaha”. :disappointed_relieved:. Nou influencers help ik jullie nu aan een goed onderwerp? (om hier ontopic te blijven).

1 like

Wij moesten bij gym ook altijd van die wijde witte shirts aan die: 1. doorschijnend waren; en 2. die dus ook naar beneden zakten als je op je kop in de ringen hing. Echt goed over nagedacht.

4 likes

Ik kan me echt alleen maar hotpants en korte hemdjes herinneren :rofl:

Jeetje, een tijdje geleden werd hier gepost over dit meisje, dat een hartstilstand had gehad. Zij is woensdag overleden. https://www.instagram.com/lotte_zee/

Jeetje wat een huis. Zal de informatie kloppen? https://www.bekendeburen.nl/het-miljoenen-paleis-van-anna-nooshin

Ja klopt, maar ze gaat er dan wel wonen misschien?

Ik vind het een beetje raar dat er elke keer gezegd wordt dat hij haar “nieuwe grote liefde” is. :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik vraag me af of ik deze trend ook in het dagelijks leven ga zien.

Haha ja ik moest ook zooo lachen om gapende Nick en Sjakie, heeft ze leuk gemonteerd.

15 likes

De tour is volgens mij ook echt niet uitverkocht of wel?

1 like

bijzonder hoe anna nooit of zelden iets van danny deelde op haar social media tijdens hun relatie en nu bij die nieuwe vriend juist om de haverklap

29 likes

Ik heb wel vaker artiesten zonder schoenen zien optreden. Ik denk dat die mensen haar meer special snowflake maken dan dat Teske zichzelf zo ziet haha.

1 like