Het andere Youtubers-/bloggerstopic #6

Classic. Ik blijf het een bijzondere manier van anticonceptie vinden, dat timen.

7 likes

Super raar verhaal! Ik heb heel de video gezien maar wilde echt meerdere keren afhaken omdat ze zo slecht vertelde. Ergens vind ik het ook ongeloofwaardig. Te veel onzinnige details die er niet toe doen, te veel van de hak op de tak… Ik weet het niet. Aan de andere kant is het allemaal überhaupt zo vaag en als je hier een goedlopend verhaal van maakt en onzinnige details weglaat blijft er niets over :joy:

4 likes

Ja mee eens! Ze verlaagt zich tot het niveau van die vrouw bijna.

1 like

Haha, wauw. What the fuck did I just read?

1 like

Ik moet zoooooo hard lachen om de nieuwe video van Jenna Marbles :joy::joy:

24 likes

Geen idee of dit hier al gepost was maar het instagirl stroopwafelgevaarte opent schijnbaar ook een winkel in Utrecht. De letters stonden al op de ruit. Hadden ze dat niet beter kunnen laten in Amsterdam in plaats hun zoete geluk te beproeven in Utrecht. :joy:

3 likes

Ja ik zag pas een gesponsorde vacature voorbij komen op instagram :sob:

2 likes

Zo leuk! Ik vind Enzo zijn vlogs zo leuk als Bas ook erin zit haha. Ik vind sowieso hun vriendschap ook mooi om te zien. Wel grappig hoe Bas ook steeds meer een bekende Nederlander begint te worden door Enzo zijn vlogs.

6 likes

Eens, alles wat ze doen heb je ook al in Mascha dr vlogs kunnen zien, de vragen die Nina stelt zijn mega oppervlakkig en ik vind de dynamiek tussen hen ook 0. Ze lijken niet bepaald goede vriendinnen ofzo, erg geforceerd inderdaad.

3 likes

Ik vind nina saai, maar mascha vind ik andermans videos altijd heel leuk haha, nu dus weer

2 likes

Dat filmpje over die aupair kwam ook in mijn aanbevelingen. Hoe gaat zoiets? Kan ze zelf een filmpje pluggen?

Oh ja want laat ons het goedkoop vernietigen van de planeet nog meer promoten :sob::sob::sob:

9 likes

Die man die vanaf 16.43 aan het woord is lijkt toch precies op Rogelio uit Jane the Virgin?!

28 likes

Sjee niet normaal idd :scream:! Alleen zijn stem klopte niet, beetje jammer dit :joy:

1 like

Roggggggelio De La Vega :muscle:

9 likes

Hoe lukt het mensen om de video’s van sanne vloet te kijken, ik probeer het elke keer weer maar ze is zoooo saaaiiiii :sleeping:

1 like

Eens, ze heeft voor mij ook totaal geen gunfactor.

Deze man…

2 likes

Jaaa dat ook inderdaad, terwijl ze toch al 1000 jaar in new york woont

Zo fascinerend, he. Wat een gƩk!

1 like