Vermoeid waarschijnlijk hahaha.
hoor vaak van collegaâs dat ze op het werk even lekker bij kunnen komen van de drukte thuis haha
Kan ik me best voorstellen inderdaad haha. Ik werk niet dus ben 24/7 met de kinderen en soms ben ik stik jaloers dat mân man elke dag kan gaan werken.
Maar mensen maken het zichzelf zo lastig allemaal tegenwoordig. Laats kwam ik een artikel tegen met tips hoe je boodschappen kan doen met je kind erbij. Je zou ze moeten omkopen met wat lekkers, alleen gaan als ze uitgerust zijn en op een rustig tijdstip. Nou sorry, dan zou ik dood hongeren want dan kan ik nooit naar de supermarkt. Gewoon gaan, desnoods met krijsend kind onder mân armđ Wat @Saturnus zegt klopt wel denk ik. Sommige hebben het idee dat ze aan alle verwachtingen moeten voldoen, hun kind op 3 sporten, klassenouder moeten zijn etc etc en dan lijkt het me logisch dat je er doorheen zit.
Ben zelf meer van het âpick your battlesâ opvoeden. Kind wil in 20 graden met winterjas en muts op naar buiten? Prima, ga daar geen strijd over voeren die me al mân energie kost. Ze merken vanzelf wel dat het bloedje heet is haha
Nou goed, lekker off topic allemaal. Maar ik vind die hele term echt om te kotsen. Tuurlijk heb ik ook wel eens dagen dat ik denk âwaar ben ik in godsnaam aan begonnen?â en dat ik half snurkend boven mân avondeten hang door de vermoeidheid. Maar dat soort dagen (maanden hier hahaha) horen er nu eenmaal bij.
Oke dit was mijn spreekbeurt over de mommy burn-out. Zijn er nog vragen?
Dubbele post, maar dit ja!!! Laat je kind op zijn of haar bek gaan en leren er zelf weer uit te komen of om hulp te vragen, maar ga niet alles oplossen voor ze. Krijg je ook nog eens irritante verwende kinderen van haha
Het is niet per definitie een probleem van het heden hoor. Je hoort er alleen veel meer over. Vroeger had je huisvrouwen rusthuizen, waar de moeders een paar maanden in een rusthuis verbleven om tot rust te komen. Alleen werd dat natuurlijk niet breed uitgemeten op/in de (social) media.
Ik kan me best voorstellen dat Kelly het behoorlijk heftig vindt met 3 kinderen onder de 5. Maar goed, dat is wel een keuze die ze zelf hebben gemaakt. Wil niet zeggen dat het niet moeilijk is, maar je hebt er voor gekozen het op die manier te doen.
Wat heb jij voor ontbijt gegeten? En kan ik dat ook eten? Heb je ĂŒberhaupt al ontbeten?
Ja hoor, in de keuken op een krukje met de kinderen voor de tv zodat ik niet hoef te delen en ff rust aan mân kop hebđ (geen grap. Doe ik elke ochtend zo hahaha)
Tuurlijk, en dat is met alles zo. Voor de een is het makkelijker dingen los te laten als voor de ander. En er zijn Ă©cht wel dagen dat ik er ook doorheen zit en jankend de uren aftel tot mân man thuis is. Maar een mommy burn-out vind ik echt een vreselijke termâŠ
Ik heb geen zin om dit hele filmpje te kijken, wat is er gebeurd?
Misschien super off-topic maar ben wel benieuwd of je het anders zou willen. Zou je liever 1 of 2 (of meer) dagen van huis willen zijn als dat zou kunnen? Is het noodzaak dat je thuis zit of heb je echt geen keus? Ben even heel benieuwd, als je hier geen antwoord op wilt geven hoeft dat niet hoor.
Samenvatting
Ik heb psychische en lichamelijke problemen waardoor ik ben afgekeurd. Ik zou heel graag in de toekomst wel weer willen werken, maar wel pas als de kinderen beide maar school gaan.
Vind het eigenlijk heel fijn om thuis te kunnen zijn met de kinderen. Ondanks dat het af en toe rete zwaar is door mentale en lichamelijke struggles. Maar ik kan ze zien opgroeien, zie ze met de dag meer een eigen persoontje worden en mag alle belangrijke mijlpalen van dichtbij meemaken.
Dus ondanks dat het gedeeltelijk noodzaak is dat ik 24/7 thuis ben, ben ik er toch heel erg blij mee en weet ik dat dit niet vanzelfsprekend is bij veel gezinnen.
Veeg me op. Enzo in een brandweeruniform
Zo dat vind ik echt knap van je hoor. Ik heb zelf een dochtertje (1,5) en 20 weken zwanger van de 2e. Vind het heerlijk om tijd met haar door te brengen thuis, en zoveel mogelijk mee te maken van dr ontwikkeling, maar vind hele weken alleen met haar thuis zijn overdag best pittig (genoodzaakt nu omdat ik tijdelijk niet kan werken door een operatie).
Zou je niet 1 a 2 dagen kdv willen voor ze of vind je dat raar omdat je zelf thuis bent?
Waar
Hij mag mij wel komen blussen pfoe
Hij wordt met de dag lekkerder
Bas erbij
Wow sick. Ik probeer al een jaar haar videoâs te vermijden omdat de inhoud me niet trekt, maar ze wel constant bij aanbevolen videoâs staan. Afgelopen weekend toch maar deze storytime gekeken. Maar heeft ze nog een video waarin ze dit citaat (ongewenst zwanger) toelicht?! Ben wel benieuwd
Ja echt⊠Beter gaan ze of bij de politie of bij de brandweer. Hol mie tegen!